Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 282 ... 396 397
AWestie

Wout had kunnen winnen als hij later op kop was gekomen, maar dat was eigenlijk niet mogelijk.

Murcia

Nee, hij verliest de sprint doordat hij hem net even te vroeg aangaat, maar de actie van Sagan is natuurlijk een deklassering waardig. Je zag vandaag overigens mooi dat de ploeg Kuss en Bennett aan het sparen is en daar hoort Dumoulin natuurlijk nu ook bij. Volgens mij zijn er niet veel ploegen die die luxe hebben.

S. Morgenstern

Tevreden over jouw optreden? Het viel me zelf mee hoelang ik mee kon gaan. Het tempo lag namelijk de hele dag hoog. Daarbij kwamen de nodige hoogteverschillen en niet te vergeten de warmte." Heb je de indruk dat je je nu in vorm kunt rijden? Ja. Dat is precies wat er nu gebeurt.

Teunissen over de rit van vandaag.

Stoempie

We zijn ongetemd. Geen killer bee die remt. Ik denk er kijkt een engel mee die TjV's moves beschermt als suède spray.

kelderfan

Teunissen komt terug van een blessure; dus duidelijk dat hij blij is met zijn vorm tot nu toe. Hij is nog niet zover als in de vorige TDF editie. Maar hopelijk wordt 't een leuk Vlaams najaar met Van Aert en Teunissen. Ook Pascal Eenkhoorn is goed onderweg.

kelderfan

'@Sephiroth
Wout werd zodanig opgehouden, dat hij ook met de winst er vandoor had kunnen gaan. Hij hield in.
Dat was het verschil met Dylan en Fabian. Als Wout had doorgehaald, dan had hij met Bennett en Ewan op de grond gelegen. Net als een paar jaar geleden het gevalletje tussen Sagan en Mark Cavendish, die niet meer een goede sprint kan rijden. Hij gaf Wout ook 2x een "duw"/"por".

kelderfan

'@rahimns
Quote: "Ik zeg ‘jongen, wat doe je nu?’. Vervolgens begon hij me uit te schelden, en schold ik hem ook uit."
Ja dan zwaai ik ook met mijn middelvinger.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dan nog krijgt hij een boete... ik begrijp zijn reactie wel, maar dit is gewoon een gevolg. Dat is gewoon een vaststelling.

Poeksel

Weet iemand hoe dat werkt met boetes voor renners? Betaalt het team dat? Of soms wel, soms niet?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik denk dat dit gewoon van het prijzengeld afgetrokken wordt

Yeez

Klopt

AWestie

Hopelijk houdt TJV vandaag wat langer haar kruit droog dan de andere bergetappes deze Tour

Yeez

Kuss en bennett hebben deze tour eigenlijk nog geen enkel moment laten zien de vorm van voor de tour te hebben (kuss misschien etappe 4, waar roglic won). Zijn natuurlijk wel allebei gevallen (vooral bennett op de openingsdag).

Het zal zaak zijn om berekend te rijden en de juiste vlucht te kunnen laten rijden. verder hoeft er natuurlijk niet volle bak te worden gereden. Vooral gesink en v aert moeten veel meer vanuit de controle rijden, dan mensen proberen te lossen. Bernal en pogacar zijn degene die moeten aanvallen, niet roglic. Die kan aanhaken en de boni’s eventueel pakken

Laatst gewijzigd
Adrianus en Patrick

Hoe goed Kuss en Bennett reden in de Dauphine, zo slecht zijn ze deze tour, heb beide heren nog niets zien toevoegen aan het front.

Martin Jansen en Gesink zijn goed in orde en v Aert is magistraal natuurlijk

Stoempie

Ik vind ze helemaal niet slecht. Ga vanmiddag maar kijken.

tendam

Dan heb je gewoon niet gekeken. Kuss heeft al een aantal stevige beurten op kop gedaan in de finale. Hij was één bergetappe niet goed inderdaad, in de waaierrit ervoor had hij iets teveel gedaan (dat krijg je als Van Aert zich spaart... )

Bennett is nog niet op niveau, maar hij kan ook alweer redelijk z'n werk doen. Hij reed overigens niet eens in de Dauphiné.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Niet z'n terrein, maar de keren dat ik Bennet op kop op t vlakke heb zien beuken (waaierrit bv) was indrukwekkend voor zo'n vlieggewicht.

Glorious

Kuss en Bennett zijn aardig bezig, zoals heel Jumbo Visma.
Zelfs op het vlakke.

Rawolf

Bennett moet wel oppassen in de vlakke ritten, zit nirt heel vast op zn fiets en dan is het gewoon gevaarlijk om tot het gaatje te gaan om daarna in het gedrang af te zakken. Ging laatste keer al bijna fout.

Moet wel zeggen dat t tof om te zien is hoe Bennett ervoor gaat in die vlakke ritten. In die waaierrit ook hij zat stikkapot en moet zich laten afzakken. Daarna daalde het tempo en komt hij gewoon weer ff op kop rijden.

Of Kuss nu zwakker is of de concurrentie sterker ben ik nog niet over uit, ik neig naar t laatste.

Kijk ook maar naar Martinez en Kamna, animators in de Dauphine nu nergens te bekennen.

jvh93

Ik denk dat beide heren er gewoon zullen staan in de 3e week waar ze het meest nodig zijn. Bij de overwinning van Roglic was het juist nog Kuss die DuMoulin zelfs bijna lostte dus denk niet dat je kan zeggen dat hij slecht is XD

25sep

Pfingsten klimt goed in Tirreno

Murcia

Roglic zet zijn kandidatuur nog eens in de verf. Hij was echt super, Tom en Sepp ook op de afspraak en de ploeg heeft als geheel getoond de sterkste te zijn. Bernal zat echt stikkapot. Poga als grootste concurrent lijkt me.

kelderfan

Tom Dumoulin is goed in orde en trouwens ook Sepp Kuss doet 't prima.
Maar Roglic laat zien, dat hij de kopman is. Hij laat Bernal toch mooi achter zich; nu bijna 1 min.

S. Morgenstern

Pfingsten inderdaad opvallend goed aan het klimmen in de Tirreno. Ik ben benieuwd of hij met zo'n vorm nog voorbij Van der Hoorn steekt in de rangorde van de Vlaamse kern. Althans, begreep hier dat Van Emden en Martens de vlakke mannen gingen zijn in de Giro, dus dan verwachtte ik Pfingsten als achtste renner voor de klassiekers. Het niet opstellen in de Tirreno van Van der Hoorn, in combinatie met dit niveau van Pfingsten zouden echter indicaties kunnen zijn dat die laatste richting de basis gaat.

kelderfan

'@Rawolf
Quote: "Of Kuss nu zwakker is of de concurrentie sterker ben ik nog niet over uit, ik neig naar t laatste."
Lijkt mij inmiddels wel duidelijk dat Sepp Kuss niet minder is geworden. De enige die nog wat moet groeien is Bennett.
Maar ja die valpartij speelt hem misschien nog steeds parten.
@S.Morgenstern
De ploeg gaat de Gooiske pijl rijden met Taco op 1. Dus misschien wordt daar wel bepaald wie de laatste plek krijgt.

1 2 ... 282 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.