Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 283 ... 396 397
Corné 't Glansarm

Het tredje van Roglic in combinatie met de overheersing van TJV roept toch niet alleen bij mij herinneringen aan US Postal op?

T80JZ

Jawel, dat roept alleen bij jou dergelijke herinneringen op.

Rawolf

Kuss lijkt wel in orde vandaag ja.

Pfingsten klimt heel aardig in de tirenno, het kan dan ook zomaar een optie worden hem mee te nemen naar een grote ronde als hij deze vorm kan doorzetten.

kelderfan

Ja, van die kant kun je 't ook bekijken. Maar vooralsnog gaat Roglic en TJV gewoon verder zoals in eerdere rittenkoersen.

tendam

'@corné 't glansarm
Stef Clement zei hetzelfde, en inderdaad, het lichte tredje van Roglic lijkt wel wat op Armstrong. Ook op Froome trouwens, vreemd dat je die vergelijking niet noemt.

kelderfan

Maar zijn stijl lijkt niet in de buurt te komen van Amstrong en Froome. Die reden en rijden op een koffiemolentje rond.

Stoempie

Een ode aan de killer bijen, een voorbode om in het geel de Sjanselisee op te rijden. King Bee maakt de kat zelfs wijs dat de reis naar Parijs een koud kunstje is. Boter bij de vis. Trapt al weken in de boter, maakt van Bernal een koter naar de klote. Een vis op het droge. Met droge ogen en 2 vingers in de neus. Maar wel heus.

YogiBear

Sepp Kuss is ook voor 1/8 Sloveens (nooit geweten). Dat verklaart natuurlijk logischerwijs zijn rijden :).

Sijbrands

Quote Rawolf 11/09-2020 10:41:
"Kijk ook maar naar Martinez en Kamna, animators in de Dauphine nu nergens te bekennen."

Uitslag etappe 11/09-2020:
1. Martinez
2. Kämna

Hoeveel pech kun je hebben als Rawolf zijnde.

tdola

Op artikel in de leiderstrui wordt gezegd als roglic gewoon fit blijft dan ook dit jaar in lol. Zoals wel verwacht imo. Dat zal dan betekenen geen vuelta neem ik aan.
Beetje puzzelen wie hij meekrijgt gezien giro en vuelta.

Zou dumoulin dan graag na tour (en evt wk) even rusten, Wrs 2 weken hoogte en dan de vuelta.

Ben benieuwd, maar eerst de tour succesvol afronden.
Denk als roglic zich goed voelt en de ploeg ook, dat hij zondag voor de etappe winst ook gaat.
Zelfde finish als in l'ain dit jaar. Door vlakkere aanloop tot 1e van 3 bergen door Martin en jansen Wrs soort van te controleren.

kelderfan

Wat kun je verwachten van Kruijswijk in de Giro 2020. Hij heeft ja nog geen wedstrijd gereden in aanloop naar de Giro.
Oh, ja Tom Dumoulin is een plekje opgeschoven richting top tien met Carapaz, nu na shit Mollema ook Bardet moet afstappen na die valpartij in de afdaling.

Laatst gewijzigd
jealgu

Kruijswijk heeft l'ain en en stukje dauphine gereden, dus al wel wedstrijd ritme

Allicht de waalse pijl als opwarmer een paar dagen te voren, als is dat nu met reizen misschien lastig

Stoempie

Tolhoek staat wel op planning Waalse Pijl.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het lijkt me sterk dat de mannen van de Giro eerst nog 1 van de heuvelklassiekers gaan rijden

Stoempie

Ja, ik baseer me op pcs.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Daar staat echt nog heel veel achterhaalde informatie op... het zou theoretisch natuurlijk kunnen. Vanuit Tignes naar Belgie en dan naar Italie. Ik vraag me alleen af of dat verstandig zou zijn. Aan de andere kant wordt het zonder de Plus wel nog een hele lastige puzzel. Echt iedereen moet fit blijven nu want anders heb je wel een probleem in die periode 🤞

Laatst gewijzigd
tendam

Koersritme is een achterhaald concept, dat zie je nu ook wel in de Tour. Ok, in het geval van Dumoulin was het wel erg lang geleden dat hij nog had gekoerst, maar een Roglic had je in principe zonder voorbereidingskoersen zo de Tour kunnen laten rijden.

Kruijswijk moet normaal gesproken iets meer warmdraaien, maar hij heeft inderdaad al wat koersen gehad. Het zal eerder afhangen van z'n fysieke fitheid of hij op niveau is.

kelderfan

'@tendam
Koersritme is echt geen achterhaald concept. Er zijn renners als Roglic, die er meteen staan, maar Kruijswijk en ook Van der Poel hebben echt wel koersritme nodig om goed te zijn. Kruijswijk geeft dat ook zelf aan, dat hij wil aankijken hoe 't gaat. Ook Quote: " MATHIEU VAN DER POEL: “IK HEB TIRRENO-ADRIATICO NODIG OM 100% TE ZIJN IN DE KLASSIEKERS”
@rahimns
Als De Plus nog steeds niet fit is, dan heeft TJV zeker een probleem met de komende opstellingen.
Teunissen is nog steeds in herstelmodus lijkt 't. Normaal gesproken met wedstrijdritme had hij tot de betere TJV-renners gehoord in de T/A.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderman zonder de Plus is de puzzel nog wel te leggen.... vallen er nog meer renners uit dan komt er wel iets meer druk op de renners die dan extra koersen zullen moeten rijden. Voor alsnog is er geen probleem.

Cycling

'@ Kelderman Waar baseer jij op dat Teunissen nog in herstemodus is. Zijn resultaten in Tirreno zijn toch niet slecht.

Stoempie

Vandaag toch knap 5de.

tendam

'@kelderfan
VDP zit nog in een ouderwets stramien. Je kunt als renner door slim te trainen je goed klaarstomen voor koersen. Zie: Wout van Aert.

ti-raleigh

Ik denk niet dat het achterhaald is. Volgens mij is het altijd zo geweest. De een heeft koersen nodig, de ander niet. Van Petegem was nauwelijks in koersen te zien. De Gendt gaf vanmiddag aan dat hij wedstrijdritme mist. Er is geen wet van meden en perzen, is altijd al zo geweest.

kelderfan

'@harryjohan71
Hij geeft zelf aan, {TJV-site} dat hij nog elke dag sterker en beter wordt. Dat betekent dus, dat hij nog niet is waar hij moet zijn om goed te zijn in de Vlaamse klassiekers.
@tendam
Precies wat @ti-raleigh ook aangeeft met De Gendt. Wout is net als Roglic een voorbeeld van een renner die er staat na hoogtestage-training. En Mathieu van der Poel is juist het voorbeeld van een renner, die wedstrijdritme nodig heeft.
@Michiel De Rooij
Ja hij geeft zelf aan dat hij van te ver moest komen. Want anders had hij Tim Merlier nog kunnen pakken; maar misschien wilde hij Wout Van Aert plezieren.;)

kelderfan

'@rahimns
Je hebt altijd in een ploeg dat er meerdere renners moeten bekomen van een valpartij {zie ook Mollema}.

1 2 ... 283 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.