Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 289 ... 396 397
S. Morgenstern

Een renner kan feitelijk wel zijn beste tijd hebben gehad, maar dan kan de uitspraak 'die heeft zijn beste tijd gehad' nog steeds veel te kort door de bocht zijn.

S. Morgenstern

Ik heb de opmerkingen gemist over Martin dat hij zijn beste tijd heeft gehad en weer zijn stempel niet kon drukken, toen hij weer eens 'slechts' toptien reed in een tijdrit. Wellicht omdat hij wel op waarde wordt geschat..

Laatst gewijzigd
Rawolf

Martin heeft zijn beste tijd ook allang gehad, dat lijkt me heel duidelijk. Betekent echter niet dat hij nog steeds van grote waarde is voor het team, net als van Emden.

Bij van Emden ligt het toch wat anders, 2019 is misschien wel een van zijn beste jaren geweest.

Tony Martin zn beste jaren dan moet je jaren terug.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@S. Morgenstern
Die opmerking heb je dan inderdaad gemist want die is hier op WF met enige regelmaat langsgekomen. Sterker nog, er waren mensen hier op WF die schreven dat Martin bij Jumbo-Visma niet veel waarde zou hebben omdat hij al over the hill was.

Yeez

Van Emden zijn beste jaren liggen inderdaad achter hem, dus in die zin klopt het. Feit blijft wel dat het nog een steengoede renner is die voor elke wt-ploeg meerwaarde heeft.

S. Morgenstern

'@ghostwriter; vooraf waren die geluiden er inderdaad, maar al snel was het voor iedereen duidelijk dat hij een steengoede renner is met veel meerwaarde voor een ploeg.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat Van Emden en Martin aan het einde van hun carriere zijn daar ben ik het natuurlijk mee eens en ik kan me ook nog vinden in het feit dat hun rol is veranderd maar de opmerking 'die heeft zijn beste tijd gehad' vond ik nogal respectloos overkomen. Beide zijn nog van grote waarde van de ploeg.

Laatst gewijzigd
Yeez

Hun beste jaren liggen achter zich dan 😉

Murcia

Tony is bezig aan zijn tweede jeugd, niet meer als winnaar maar nu rijdend als een superknecht en de wegkapitein bij uitstek. Ik zag daar gisteren weer een mooi voorbeeld van toen Amund het peloton leidde op de eerste beklimming, op een gegeven moment zag je hem omkijken en liet Tony duidelijk merken dat hij vanwege de wind meer naar het midden van de weg moest gaan om de rest van de ploeg/kopman uit de wind te houden. Hij rijdt zelf uitstekend maar heeft ook gezag binnen en buiten de ploeg.

YogiBear

Bij de avondetappe weer het verhaal over een bijna mythische derde week van Pogacar. Ik moet echt wat grote rondes van Pogacar gemist hebben.

Murcia

Hij heeft slechts een derde week tot nu toe gereden waarbij zijn uitslagen wisselend waren, maar ja wat heb je aan feiten als je de spanning wilt opvoeren. We kregen eerder ook te horen dat Bernal pas goed wordt in de de derde week en boven 2000 meter. Ik erger me er niet langer aan maar moet er vooral om lachen. We kregen ook al te horen dat de ploeg teveel energie had gestopt in de eerste week volgens de kenners maar zagen gisteren de meest dominante TJV ploeg van de hele ronde. Nogmaals niks is beslist maar die boude uitspraken zijn vaak alleen gebaseerd op een soort van wishful thinking. Het is een beetje zoals Derksen bij Voetbal Inside lult. Een paar maanden geleden: "Die Diemers wat moet die bij Feyenoord." Vanavond: "Weet je wat een goede spelverdeler is, die Diemers bij Feyenoord."

Laatst gewijzigd
Yeez

'@yogibear het enige wat werd gezegd is dat hij een goede derde week reed, wat ook zo was. sterker nog, zijn beste etappe was etappe 20

Murcia

Dat was inderdaad zijn beste etappe maar twee dagen eerder verloor hij een minuut op Roglic en Valverde wat erop wijst dat ook hij een mindere dag had in die goede week net als het tijdverlies op diezelfde twee in etappe 15. In die twee etappes verloor hij meer dan hij in 20 won. Nogmaals de wens lijkt hier meer de vader van de gedachte.

YogiBear

'@Yeez Hij reed inderdaad een goede 20e etappe. Dat kon (en wellicht mocht hij) omdat hij eerder in de week al tijd had verloren.

Drutense liefhebber

Er wordt binnen JV gesproken over het openbreken van het contract can Wout van Art aldus Raymond Kerckhoffs. Zou geweldig nieuws zijn mocht dit lukken!

Niklas

'@Perry, volgens mij moet je beter lezen. Kerckhoffs veronderstelt dat de zaakwaarnemer (!) van Van Aert het contract wel open zou willen breken.

Landeirovic

Jullie vergeten dat Pogacar 20 jaar was. En ik had een grotere krak verwacht in de Vuelta. Dus toch een goede 3e week voor iemand van 20.

Cycling

Tuurlijk wil JV ook het contract van Wout openbreken. Een renner die zoveel wint en voor zoveel publiciteit zorgt wil je graag voor een langere periode aan je binden.

burdincurutcheta

Hopelijk hameren van Aert en zijn zaakwaarnemer dan wel op een versterking van de voorjaarskern.

T80JZ

Roglic over zondag: “Ik wil altijd winnen, dus ik was wel teleurgesteld. Maar de ploeg was geweldig. Ik was zelf ook sterk, maar ging in de slotkilometer te vroeg de sprint aan. Daardoor miste ik de punch. Het goede nieuws is dat we er de hele dag waren en dat we allemaal heel sterk zijn.”

Komt allemaal goed.

ghostwriter

'@Yeez
Zo'n goed was zijn derde week niet. Hij reed een goede 20e etappe maar in de dagen daarvoor verloor Pogacar juist tijd op Roglic en Valverde. Dat hij een goede 20e etappe reed had deels te maken met het feit dat Roglic hem liet rijden doordat hij de dalgen daarvoor tijd had verloren op Roglic.

Landeirovic

En Roglic stelde de eindzege vast dankzij Pogacar in rit 13.

kelderfan

Jammer dat hij andere oorden gaat opzoeken.

Yeez

Het was zijn eerste grote ronde en was pas 20!! Jaar oud. Dan mag je niet verwachten dat hij 3 weken elke dag top is. Ondertussen zitten we nu al in etappe 16 en is er nog geen zwak moment geweest. Ik denk niet dat je kunt stellen dat dit zijn goede of slechte week is. Hij is gewoon heel goed in vorm nu.

Landeirovic

Goed gepiekt heet dat inderdaad!

1 2 ... 289 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.