Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 303 ... 396 397
TLJCAMPS

'@Yeez idd,

Hij is in ieder geval goed in vorm. Was erg indrukwekkend wat hij liet zien in de Ronde de l'Isard.

Poeksel

De Plus spreekt: https://sporza.be/nl/2020/09/22/de-plus-over-radiostilte-allerlei-cowboyverhalen-gelezen-dat-stoorde-mij~1600767819077/

Gewoon een blessure die lang duurde volgens hem.

SnellePelle

Jajaaaaaa.

Witte Trui

Hij ontwijkt de vraag over diens vertrek naar Ineos niet. Kunnen we wel als een gegeven beschouwen dus (hoe jammer ook).

Daboytommy

Nope. Blijft jammer dat hij gaat.

Ik hoop dat de contracten van Wout, Sepp en George wel spoedig verlengd worden.

AWestie

Als je zelf niet reageert zorg je er ook simpelweg voor dat er cowboyverhalen ontstaan. Een ploeg mag omwille van AVG ook maar beperkt zaken delen, dus aan hun ligt het natuurlijk ook niet, had ik eerder ook niet echt bedacht.

kelderfan

Blijft zeker jammer dat hij gaat maar waar naar toe. Nog steeds niet duidelijk. Zelfs Sporza zit er soms naast.;)
Ik zie ook graag dat TJV Wout, Sepp en George langer aan zich gaat binden. Wout en Sepp zijn toppertjes en George is Multi-inzetbaar.:)

kelderfan

TJV geeft de droom voor 't geel in de TdF niet op; "We will continue to fight for our yellow dream. With the same dedication as the last 10 months💛."
Dat geeft de burger moed. Volgend jaar weer met Roglic en Dumoulin!

Daboytommy

Maar dat betekent ook dat Wout waarschijnlijk niet voor groen mag gaan. Hoe blij hij daarmee is vraag ik mij af. Geef Wout 1 man mee die hem helpt positioneren, maar ook inzetbaar is voor de klassementsmannen.

xistnc

Nee, zeker niet. Gezien de ervaringen van dit jaar zal Wout in zijn WK-trui nog meer zijn krachten moeten sparen en risico's moeten ontlopen. De groene trui is daar veel te onbelangrijk voor.

Yeez

Waar ik mezelf vooral druk om kan maken is dat Wout vrijdag voor de titel op de tijdrit gaat en als enige kanshebber met een standaard stuur rijdt ipv een persoonlijk stuurtje, zoals alle toppers hebben. Deze had hij namelijk tijdens de tour ook nog niet en is nog in ontwikkeling. Zo’n stuurtje levert je gratis seconden op. En dat voor een ploeg die meent vooruitstrevend te zijn...

kelderfan

Nathan Van Hooydonck heeft een rol gespeeld in de ontsnapping, die resulteerde in de winst voor Dries De Bondt.
Van Hooydonck is 7e. geworden in de uitslag. De Plus en Wynants hebben zich niet kunnen mengen in de debatten.

kelderfan

'@Yeez
Dat heb je goed opgemerkt. Dat betekent dat nog niet alles perfect is. Die stuur had klaar moeten zijn bij die tijdrit in de TdF. Nu loopt Wout ook weer achter de feiten aan tijdens de tijdrit WK 2020.
Niet alleen dat de steun achterblijft maar ook het materiaal voor die kanjer. Hoe wil je die langer binden.

AWestie

'@Yeez Bij eerdere berichten over dat stuurtje gaf TJV ook aan dat het heel lang duurt om die goed te keuren en dergelijke. Toegegeven, het duurt lang voordat Wout er ook een heeft. DNF voor Wynants en De Plus inderdaad. Jammerdebammer.

Yeez

'@awestie vorig jaar was al te zien dat wout ook in het tijdrijden een exceptioneel talent is. Dat hoort geen jaar te duren. Bert blocken (tu) gaf wel aan dat het stuur in ontwikkeling is

S. Morgenstern

Vorig jaar zijn ze na de Tour toch ook al begonnen met dat stuurtje van Van Aert? Geen idee waarom het nog niet af is, maar onwil lijkt me niet de reden.

Fanny

De Plus en Wijnants lagen er al vroeg af toen het peloton nog redelijk groot was. Veel te e vroeg nmm zeker voor Wijnants.
De Plus gaat dus terecht definitief de Giro niet rijden gezien zijn rijden op het BK.
Hij had zelf wel het e.e.a. in de media kunnen brengen gezien de vele vraagtekens in de media rond hem.
Ja, dan krijg je vanzelf ook cowboy verhalen.
Ook nu is hij voor mij daar nog steeds niet erg duidelijk in gezien zijn verhaal op Sporza.
Ik denk dat er fysiek meer aan de hand is geweest als alleen een heupblessure.
In het kader van de AVG mocht TJV natuurlijk niet zelf mededelingen erover doen.
Waarschijnlijk horen we in de komende tijd of volgend jaar hier meer over.

Yeez

'@morgenstern daar is inderdaad vorig jaar al mee begonnen! Dumoulin heeft er bijvoorbeeld al eentje, dus geen idee hoe het zo lang heeft kunnen duren. Het kan vrijdag wel verschil tussen winst en verlies betekenen. Ik bedoel als hij 2de op 18 seconden wordt zal hij zichzelf wel achter de oren krabben.

Rawolf

Het maken is uit te drukken in weken. Bijzonder dat het zolang duurt.

Yeez

'@rawolf ik weet toevallig dat we hier toen nog een discussie over hadden vorig jaar. Prijzig is het zeker. En zoiets moet toch zeker binnen maanden gemaakt kunnen worden. Dat het een jaar moet duren geen idee

S. Morgenstern

Ze hebben vorig jaar in december al een mal voor Van Aert gemaakt.

burdincurutcheta

Tijd dat Jumbo de ondersteuning, het materiaal en de rolverdeling binnen het team in orde brengen voor van Aert, als ze zijn contract willen verlengen. Wel benieuwd wat het verhaal is achter dat stuur, want dit is echt niet ok natuurlijk.

S. Morgenstern

Ja, ben je nu tot die conclusie gekomen?

Yeez

'@morgenstern met mal bedoel je zo’n stuur? Dat hadden ze in december al? Bert Blocken vertelde mij deze week dat het in ontwikkeling was

S. Morgenstern

Nee, een mal voor zo´n stuur na het maken van een afdruk van zijn armen/handen. Dat geeft Google als je zoekt naar Van Aert en tijdritstuur.

Hoewel, klinkt alsof dat stuurtje zelf ook al gemaakt was:
https://www.indeleiderstrui.nl/algemeen-nieuws/263940/van-aert-in-voetsporen-roglic-en-kruijswijk-met-hypermodern-tijdritstuur

Laatst gewijzigd
1 2 ... 303 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.