Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 337 ... 396 397
Stoempie

Autsj

S. Morgenstern

Een renner die de laatste jaren top vijf reed in iedere grote ronde, die is volgend jaar gewoon weer kopman. Terecht ook.

xistnc

Jullie hadden nog één plekje vrij in de Vuelta-ploeg, toch?

Corné 't Glansarm

Als je doorselecteert moet je dat niet alleen doen met je knechten maar ook met een kopman van wie we nu defintief kunnen stellen dat hij nooit meer podium in een grote ronde gaat halen.

S. Morgenstern

Vorig jaar nog podium in de Tour. Ga lekker ergens anders trollen.

Rawolf

Echt zuur voor Kruijswijk, de RCS heeft keihard gefaald in het opzetten en behouden van een bubbel.

jvh93

Verwacht nu eerlijk gezegd ook niet dat Tony Martin uit gaat rijden. Die heft niks meer te zoeken in deze Giro en kan denk ik het beste rust pakken na ook al een zware Tour. Enorm zuur voor Kruijswijk, hopelijk mag hij nog wel aan de start staan van de Vuelta??

Blaudzun

Wat je ziet aan mitchelton is dat er nog veel meer mensen besmet zijn geraakt. Jumbo moet vrezen voor een zelfde scenario.

Stoempie

Kan Stevie naar de Vuelta als hij voor de start negatief getest wordt?

Yeez

Ik vraag mezelf af of je die ronde wel door moet laten gaan. Zet er lekker na de ronde of de panne een streep onder

Fanny

Mijn voorgevoel en bericht van zondagavond is helaas bewaarheid geworden.

Quote: Ik en misschien hijzelf had vanmorgen al een soort voorgevoel dat het vandaag wel eens niet goed kon gaan gezien de foto die gemaakt is op het startpodium. Hij zag er voor mijn gevoel pips uit.

De teleurstelling bij de renners en de rest van de ploeg TJV zal groot zijn.
Hopelijk is de rest (renners en staf) van de ploeg niet besmet en kan TJV het restant van de Giro aanvallend gaan rijden te beginnen met vandaag.
Ondanks dit voorval hoop ik dat ze het moraal hoog houden en het er het beste van maken.
Voor Kruijswijk verwacht ik geen rol meer in de Vuelta want daar is het erg kort dag voor ivm isolatie en quarantaine mocht deze überhaupt al doorgaan.

Stoempie

Ik snap isolatie quarantaine niet goed als je je ook kan laten testen?

S. Morgenstern

Je vreesde al voor corona?! Hopelijk timen ze de foto's van vandaag wat beter op het startpodium.

Laatst gewijzigd
horsm

'@michiel, volgens mij kan je al besmettelijk zijn in de dagen voordat je positief test.

Ik denk trouwens dat de kans dat de Vuelta doorgaat zero komma zero zero zero zero zero is. Het lijkt me dat het seizoen het komend weekend wordt afgesloten met de Ronde van Vlaanderen en een tijdrit in de Giro. Als we geluk hebben.

tdola

Pffff, wat een k.. seizoen voor kruijswijk op deze manier en zo wordt de derde week volgen een stuk minder interessant helaas.....
Tjv mannen nu wel vol in de aanval de komende etappes denk ik!?

De kans dat giro wordt uitgereden is iig niet groter geworden na vandaag. En de kans dat de Vuelta gereden gaat worden natuurlijk ook niet.....

Balen, balen, balen.

Stoempie

Horsm. Hij is al besmet.

Kraaijvanger

Schijnt straks ook een persbericht te komen dat Jumbo de stekker eruit trekt voor deze ronde.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Quote: "Je vreesde al voor corona?! Hopelijk timen ze de foto’s van vandaag wat beter op het startpodium."
Weet je nog onze discussie over Koen Bouwman, die een aantal keren vergeefs geprobeerd heeft om Steven op sleeptouw te nemen. Dus hier de verklaring pips en niet het wiel kunnen volgen van Koen.;)
Maar echt jammer dat Steven voor de 2e. keer een GT moet verlaten.

kelderfan

'@Fanny helaas 't hele team start niet.

S. Morgenstern

Koen staat sowieso altijd top op foto's!

Fanny

Wat een beslissing door de ploegleiders om dan maar het hele team uit de Giro te nemen na een positieve test door Kruijswijk.
Kan er weinig begrip voor opbrengen.
Ze hadden nu toch mooi aanvallend kunnen rijden.
Wat als het niet Kruijswijk was geweest maar een andere renner (bv Tolhoek) hadden ze dan ook het team teruggetrokken ?
Blijf het een vreemde beslissing vinden ook mbt richting sponsoren.
Maar het kan ook zijn dat na vandaag of zondag de stekker uit de Giro gaat want Italië gat zwaardere maatregelen nemen.
Blijf zo weinig over om naar het wielrennen te kijken dit jaar als mogelijk ook de Vuelta niet doorgaat of zelfs de RVV.

horsm

Wat een domper van de Giro. Nouja, van het weekend nog even de Ronde en dan de winterstop in, lijkt me.

skylimit

Weer roomser dan de Paus willen zijn. Vraag me af of ze dit in de Tour de France ook gedaan zouden hebben bij 1 positief geval.

S. Morgenstern

Sponsoren vinden maatschappij betrokken beslissingen (of beslissingen die op zijn minst op die manier uitgelegd kunnen worden) altijd goed. Daar kan een dagje kopgroep van Foss en Tolhoek echt niet tegenop.

Sportief heel erg jammer natuurlijk, maar absoluut geen verrassing als je een beetje om je heen kijkt.

Corné 't Glansarm

Inderdaad een goede sier beslissing. Sportief uiteraard zeer teleurstellend voor de overige renners, als sponsorbeslissing handig

1 2 ... 337 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.