Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 343 ... 396 397
Rawolf

DQS doet dat bv wel, een kern van 10 klassieke mannen. Rijden dan ook vaak een dubbel klassiek programma met wat meer de B - Koersen in belgie erbij.

Dat lijkt me voor Jumbo nooit de bedoeling vanwege ook de focus op sprinten En klassementen. Sowieso heb ik altijd het idee dat je in de klassiekers, wat toch eerlijke wedstrijden zijn beter kwaliteit kan hebben dan kwantiteit.

Fanny

'@Yeez
Quote: Bizar eigenlijk hoeveel mensen hier eigenlijk constant aan het zeiken zijn. Over transfers, over wedstrijden, over opstellingen, over corona en over andere beslissingen. Dat is geen kritische fan, maar een gefrustreerde zeiker die nooit genoeg heeft
maar alles wat de meesten hier niet aanstaat of persoonlijk tegenvalt wordt tegenaan geschopt. En meestal totaal ongenuanceerd en onrealistisch door frustratie en een achterlijk verwachtingspatroon.

JA en jij bent de grootste ZEIKERT hier.
Ga ergens anders lopen trollen !
Dit is een forum waar iedereen zijn mening mag geven of je er mee eens bent of niet en als het jouw niet zint ga dan lekker op het TJV supporters medium blèren met dit taalgebruik.
Zo dat moest er even uit.
Kunnen we nu weer normaal doen ?

$kedel

Bij Quickstep kom ik zelfs op 21 renners die in de vlaamse semi-klassiekers uit de voeten kunnen :o

Het op de man spelen kan ook wel iets minder af en toe ;)
Ik schat de volgers hier qua leeftijd ook tussen de 12-70 jaar en zie ook echt de meerwaarde er niet van in om hier Piet van 64 of Jantje van 13 even een reprimande te geven.

Laatst gewijzigd
Cycling

Ploegen kun je gelukkig niet met elkaar vergelijken. Ieder heeft zijn eigen filosofie, budget, management, sponsorbelangen, doelen en lange termijnvisie. Op basis hiervan worden besluiten genomen waar je wel of niet achter kunt staan. Dit is een ieders goed recht. Wat ik bij de fans wel mis is het vertrouwen dat je ook in een team moet hebben. Tuurlijk gaan dingen mis en worden die hevig bekritiseerd. Zo gaat het nu eenmaal in het leven. Maar na enkele dagen moet je hier toch overheen kunnen stappen en niet continu terugkomen op wat er verkeerd is gegaan. JV heeft een prima seizoen gedraaid en een uitstekende selectie voor volgend jaar. Nu nog genieten van de successen in de Ronde van Vlaanderen en Vuelta en hopelijk is JV volgend jaar net zo succesvol en enkele Nederlandse renners van JV succesvoller. Dit laatste is helaas niet zo moeilijk.

Yeez

Wat fijn dat er mensen zijn die wel een mooie en genuanceerde uiteenzetting kunnen schrijven

AWestie

Wat een kleppers stuurt TJV naar de Vuelta. Alleen Movistar en Groupama komen in de buurt.

Cycling

Geen verrassingen in de selectie. Paul Martens de logische keuze als wegkapitein. Hopelijk mogen Gesink, Bennett, Vingaard en Kuss meeschuiven in ontsnappingen.

Yeez

De selecties van de 3 laatste wedstrijden van het seizoen:

Vlaanderen:
Van Aert
Teunissen
Jansen
Roosen
Eenkhoorn
vd Hoorn
Wynants

Vuelta:
Roglic
Dumoulin
Gesink
Bennett
Kuss
Vingegaard
Hofstede
Martens

De Panne:
Teunissen
Jansen
Roosen
Eenkhoorn
vd Hoorn
Wynants
Lindeman

kelderfan

De selectie
van de RVV lijkt mij goed zo met Taco van der Hoorn erbij. Hopelijk is Jansen weer goed.
voor de Vuelta ziet er goed uit {minder sterk dan de TdF}. Mooi dat Vingegaard zich mag laten zien in de ondersteuning.
En voor de Panne is 't leuk dat Lindeman erbij is; als aanvaller.
Wat betreft de Vuelta denk ik, dat TJV in de 1e. week zijn slag gaat slaan. In de 1e. en 2e. rit wordt al bepaald, wie het kopmanschap krijgt.

kelderfan

Quote:"Het heeft natuurlijk weinig zin om 10 renners voor de klassiekers op je rooster te zetten omdat er wellicht iemand wegvalt… iedereen wilt een mooi programma rijden en dan moet je dat goed kunnen verdelen en dan is een vaste kern van 8 voor de klassiekers in principe voldoende en als je in de problemen komt kan je nog terugvallen op een renner als Van Emden of Pfingsten en ook bv nog Groenewegen in bepaalde koersen."
Ik kom met Van Aert, Teunissen, Van Hooydonck, Roosen, Eenkhoorn, Dekker? en Wynants 19/4 tot 7 renners voor de klassiekers. {Wynants neemt afscheid en zal zeker niet alle Vlaamse koersen rijden}.
Als je gelijk heb met Van Emden, dan heb je 8 renners voor dat doel. Groenewegen zie ik niet zo snel meedoen in die klassiekers. Die moet eerst weer krediet opbouwen in Vlaanderen en derhalve zal Pfingsten en ook Affini toch bij hem blijven.
Dus 10 is door niemand genoemd of benoemd.

S. Morgenstern

Wanneer je niet wil accepteren dat Affini is gepresenteerd als knecht voor Van Aert, dan kun je inderdaad moeilijk blijven doen over het aantal renners voor de Vlaamse koersen.

kelderfan

Er is een leuk interview met Wout bij HLN over de GW en RVV in relatie tot Mathieu.

horsm

Ik lees net op Thijs Zonneveld's twitter dat de 17 (!!) agenten die positief waren in de Giro, en meereden om de e-bike (!!) versie van de Giro te begeleiden een hotel deelden met Jumbo-Visma.

Lekker is dat, zeg. Ik hoop maar dat Kruijswijk hier geen blijvend letsel aan over houdt.

kelderfan

'@horsm
Dat is zeker niet leuk om te lezen. Kruijswijk is een sportman; dus hopen dat het met een sisser afloopt.

kelderfan

'@rahimns
Je had gelijk met de Scheldeprijs. Iván García Cortina kan door die valpartij bij de sprint de RVV niet betwisten.

Murcia

Dat van die agenten is ronduit bizar, Op de ASO is veel kritiek mogelijk maar haar maatregelen tegen verspreiding van Corona lopen lichtjaren vooruit op het gepruts van Vegni en zijn RCS.

S. Morgenstern

Cortina had ook de sprint kunnen vermijden. Het is niet dat het rijden van de Scheldeprijs door zo'n valpartij opeens een slechte keuze is.

mus van de maasstad

Bouwman in het AD

Wat een schande

Met de gezondheidsregels werd in Italië niet goed omgesprongen. Er was totaal geen sprake van een bubbel, zoals in de Tour de France. In het eerste hotel waar wij zaten, liepen andere hotelgasten rond en zaten ook 75 politiemensen. Die hadden overal lak aan en liepen zonder mondkapjes rond. "

,,We zaten met vijf teams bij elkaar in de eetzaal. Gelukkig hadden we nog een eigen kok, maar die anderen stonden allemaal samen aan het buffet op te scheppen.”

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij geeft ook aan dat hij een vrije rol had gekregen en dus ook voor eigen succes mocht gaan rijden, dat verklaart waarschijnlijk ook de uitspraak van Zeeman. Die vrije rol kreeg hij op basis van zijn vorm en niet omdat Steven niet goed was.. even voor de duidelijkheid.

Laatst gewijzigd
Fanny

Hier een uitgebreid interview met Bouwman in de Gelderlander.

Bouwman had inderdaad een vrije rol gekregen, voelde zich ontzettend goed (had dit niveau nog nooit eerder gehaald) en was ook in de aanval gegaan in sommige etappes die volgens hem op zijn lijf waren geschreven.
Kruijswijk is trouwens ook ziek geworden van Corona.

https://www.gelderlander.nl/sport/koen-bouwman-schildert-na-vertrek-uit-giro-nu-maar-thuis-de-trap-agenten-in-hotel-hadden-overal-lak-aan~ac1b590f/

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat is hetzelfde interview inderdaad....

Fanny

'@Rahimns
Sorry had ik nog niet gezien.
De Gelderlander is Premium.

Het is dus later op het AD gezet en wel vrij te lezen.
Interview door journalist De Gelderlander.

https://www.ad.nl/dossier-giro/koen-bouwman-schildert-na-vertrek-uit-giro-thuis-de-trap-agenten-in-hotel-hadden-overal-lak-aan~ac1b590f/

Yeez

https://www.somerset.nl/somerset-capital-partners-ontwikkelt-nieuwe-thuisbasis-team-jumbo-visma-in-s-hertogenbosch/

Over het nieuwe hoofdkantoor en service course van jv

Cycling

Goed nieuws dat Koen Bouwman deze ontwikkeling doormaakt. Jammer dat hij zich niet verder heeft kunnen tonen.

Murcia

'@Yeez, Bedankt hier voor, De ploeg blijft groeien en deze nieuwe thuishaven past bij de ambitie.

1 2 ... 343 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.