Wanneer het puur hypothetisch fantaseren is over andere keuzes die ze hadden kunnen maken, dan is het inderdaad prima gekletst. De toon is er hier over dit onderwerp echter vaker één waarin het een kwestie zou zijn van moeten, een schande, een verplichting jegens Van Aert en meer dan dat soort nutteloos gezwets.
Wanneer je constateert dat je feitelijk de kopman een topkoers hebt zien rijden, waarin niets hem in de weg heeft gezeten, dan ben je om de één of andere reden dingen aan het goedpraten. Ik vraag me dan serieus af waar het eigenlijk om gaat, want naar mijn mening is dat en niets anders hetgeen waar het uiteindelijk om gaat. De rest is inderdaad geklets.
TJV heeft gewoon een goede klassiekerkern. Vandaag niet, maar afgaande op diverse cijfers wel. Voor het management komt uiteindelijk wel veel meer de keus tussen sprint of klassement of klassiekers op tafel maar dat gaven al meerdere volgers goed aan. Het budget kan dan wel meegroeien met de toppers maar die reikt niet tot de hemel. Wie daar voor opgeofferd wordt durf ik nu niet te zeggen.
Als de kans er is, inderdaad. Deze periode vertrokken echter geen grootverdieners, dus konden er niet zomaar kopmannen (zoals Van Baarle en Oomen) worden gehaald. Wat mij betreft was daar dus nu, zeker met de kans om Oomen binnen te halen, die perfect past bij de grootste doelstellingen van de ploeg, niet voldoende sprake van, om er maanden over te discussiëren en op dit punt opeens geen vertrouwen te hebben in de oplossingen die ze hebben gevonden. Helemaal omdat het voorlopig inderdaad bij hypothetisch te voorkomen situaties blijft en de koersen in werkelijkheid geen situaties hebben getoond waaruit de noodzaak tot het halen van een betere tweede man blijkt. Als dat gezegd mag worden..
'@S.Morgenstern
TJV wil het contract van kanjer Wout van Aert openbreken en verlengen nog deze herfst.
Quote: "We zullen blijven investeren om Wout de komende jaren zo goed mogelijk bij te staan”, gaat Zeeman verder. “Hij is een absoluut speerpunt van ons.”
Dus TJV bij monde van Zeeman hebben zeker gezien, dat de ondersteuning te mager is voor Wout van Aert.
EF bijvoorbeeld hebben geen van Aert maar wel 3 sterke en prima renners voor 't Vlaamse.
Blijven investeren.... Wat de afgelopen periode betekende dat ze Van Hooydonck, Affini en Dekker halen en Eenkhoorn en Roosen verlengen. Maar ja, wanneer je dat niet wil zien, of onderschat hoe zorgvuldig ze nadenken over dat soort keuzes, dan zul je inderdaad denken dat Zeeman met die quote aangeeft dat ze volledig verkeerde keuzes hebben gemaakt en Van Aert volgend jaar met een matige selectie omringen.
Stuur je EF ook even namens mij de felicitaties?!
De vrouwenploeg: Jip van den Bos, Riejanne Markus, Anouska Koster, Nancy van der Burg, Aafke Soet, Teuntje Beekhuis, Karlijn Swinkels, de Duitse Romy Kasper, de Belgische Julie van de Velde, de Deense Pernille Mathiesen en de Britse Anna Henderson.
Dat hebben ze goed geheim gehouden! Vrij jonge ploeg ook.
'@S.Morgenstern
Dat is je gewone reactie inmiddels. Maar die investering van jou komen wel op 10:30 over de streep en die gefeliciteerde EF-renners hebben wel strijd geleverd tot in de finale, maar met steeds DCQS-renners in je wiel, kom je niet ver.
Toen Alla uitviel ging DCQS wel meerijden, maar hadden de meeste hun kruit verschoten. Kijk maar naar een toch heel sterke Olivier Naesen en de door jou bewierookte ook heel sterke Dylan Baarle.
Vanhooydonck komt binnen in de groep die sprint voor plek 30. Geef hem een geel shirtje, neem aan dat Teunissen volgende keer niet ziek afhaakt en dat Eenkhoorn (of Roosen) weer een stapje zet en je zit richting de Koppenberg met een prima blok bij Van Aert. Zonder dat je hele gekke dingen hoeft te bedenken, of in moet vullen welke mogelijkheden ze zien in Affini en Dekker.
En dat zal mijn gebruikelijke reactie zijn, maar dat blijft het ook gewoon zolang je opmerkingen van Zeeman volledig verkeerd interpreteert (of zelfs negeert). Of je er inhoudelijk een goede reactie op zou hebben..
Wie zegt mij dat Van Aert (zeker) verlengd.
Er zullen meerdere financieel krachtige ploegen naar zijn diensten lonken.
Ik denk dat ze pas een grote versterking van naam aantrekken voor Van Aert als hij daadwerkelijk met een paar jaar verlengd.
Ook zullen de sponsoren dan pas denk ik in deze wielrenner willen investeren.
Het is ook de vraag wat Van Aert voor salaris wil hebben.
Is dat financieel wel haalbaar, betaalbaar en reeel.
Afwachten dus wat de herfst brengt mbt Van Aert.
Maar van mij mag blijven verlengen, graag zelfs.
https://www.telegraaf.nl/sport/939406180/marianne-vos-wordt-uithangbord-bij-vrouwenploeg-jumbo-visma
Dat is de poeksel link.
@kelderfan
Kan je ook jouw artikel posten? Ik zie m wel maar kan m niet openen, iemand?
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201018_98014179
Edit wrs zelfde als nu op wielerflits?
Het lijkt uit het wf artikel ook, alsof ze budget weer verder willen ophogen met hulp vd sponsors!?
Logisch dat ze van aert willen verlengen, hopen dat t lukt en de kern zich verder ontwikkeld. Hopelijk idd eenkhoorn en van hooydonk die stappen zetten, fitte teunissen, dan kom je heel eind. En wellicht iemand aantrekken, 2022 lijkt waarschijnlijker dan 2021.
@rahimns
Openingspost hofstede staat verlengd tot 2020 moet zijn 2022
'@AWestie
En ook in mijn bijdrage.
Tussen de regels kun je toch lezen, dat TJV met Wout als kopman verder wil groeien en dat zal wel betekenen, dat er geld bij moet en dat er dan toch gekeken wordt naar de ondersteuning voor Wout.
@Fanny
Dat zal zeker nog even bibberen worden. Want om in deze nog geld te genereren is niet zomaar gegeven.
Toch is mijn verwachting hoog, want anders komt TJV niet met zo'n bericht naar buiten, met ook nog de opmerking, dat 't wordt beklonken in deze herfstperiode. Ik heb derhalve nog hoop, dat er nog een renner bijkomt.
Ook bij de vrouwen staan nu 12 renners gemeld. Ik zie die zus nog wel komen.
Ik lees vooral overal dat er goed met de sponsoren gesproken wordt en dat de sponsoren bereid zijn mee te groeien. Dus ik denk dat Jumbo en Visma toch steeds een grotere duit in het zakje doen + dat er wellicht nieuwe subsponsors bijkomen die het budget kunnen verhogen. Ook de vrouwenploeg is op nadrukkelijke wens van de sponsoren geweest en hebben zij ook extra geld voor neergelegd. Kortom: we kunnen enorm blij zijn met deze sponsoren!
'@jvh93
Dat is positief denken hoi. Geen enkel probleem is nog even afwachten natuurlijk. Want als zij geen enkel probleem hebben met geld te genereren, dan begrijp ik niet, dat zij niet eerder hebben gereageerd om Wout beter te ondersteunen.
Want het winnen van de RVV had heel veel reclame gegenereerd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.