Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 349 ... 396 397
Rahim Vlasblom
admin

'@Murcia dat wordt dan natuurlijk gewoon onderdeel van het budget... dat zal dan gewoon nog verder worden opgekrikt.

Murcia

'@rahimns
Je hebt gelijk, Ik zette dat verkeerd neer, Feit blijft natuurlijk dat geld voor eventuele ondersteuning na deze extra inspanning toch niet makkelijk bij dezelfde sponsors kan worden opgehaald.

Yeez

4 miljoen is hier door iemand genoemd, maar dat gaat wout niet verdienen. De enige die dat halen zijn Sagan en Froome. Die erelijst heeft Wout nog niet. 2,5 miljoen zal het zeker wel worden

Fanny

Ik denk dat het salaris van Van Aert zo rond de 2 miljoen zal gaan liggen aangevuld met individuele winstpremies.
Het bedrag van 4 miljoen is absurd en dit zou ik nooit uitgeven aan een wielrenner die ook nog eens een gedeelte in veld rijdt.
Een val op de weg of in het veld en het seizoen kan zomaar voor een hele tijd over zijn terwijl het salaris wel doorloopt.
Daarnaast zullen ook nog eens andere kopmannen moeten/kunnen verlengen al verwacht ik dat Bennett wel eens zou kunnen vertrekken om ergens als kopman te kunnen worden uitgespeeld.
Met Dumoulin, Roglic en Kruijswijk erbij zal hij denk ik geen kansen meer krijgen in grote rondes.
Ik verwacht dat Kruijswijk wel verlengd al zal dat in 20222 denk ik tegen een wat lager bedrag zijn dan het huidige.
Ik denk dat tegen die tijd Bennett misschien wel vervangen kan worden door andere jonge zelf opgeleide jongens w.o. Kuss, Bouwman, Foss, Harper Hofstede en misschien al Leemreize.

Yeez

De enige renner die de capaciteiten van bennett lijkt te hebben en hem kan vervangen is Foss. Bouwman Harper en Hofstede halen een goed niveau, maar zijn niet van de wereldklasse die George (af en toe) laat zien

Rawolf

Bennett vervangen? Foss lijkt me wel een wat ander type, meer allround geen pure klimmer zoals Bennett. Wat in een dienende rol alleen maar een pluspunt is overigens, die wat grotere motor.

@Fanny, het veldrijden is Juist een reden om Wout van Aert een hoger salaris te geven. De exposure die Wout van Aert daar in z'n eentje haalt is enorm. Dat zou ik al op 0,5-1 mil extra waarderen. Een salaris richting de 3 miljoen zou ik niet gek vinden.

Valpartijen in de cross leiden overigens zelden tot langdurige blessures, combinatie van lagere snelheden en een zachtere ondergrond.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@ Rawolf en @ Yeez
Oeps,sorry, ik was 1 renner vergeten.
Indien hij weer op zijn oude, nog betere niveau komt, is dat Oomen natuurlijk een vervanger voor kopman Bennett.
Oomen was eerder trouwens het (klim)talent van NL in de categorie beloften.

De wedstrijden die Van Aert in het veld rijdt kan hij niet op de weg rijden voor JV, die dat laatste toch belangrijker vindt.
Alhoewel hij zeker een belangrijk aantal crossen in de kleuren van JV zal afwerken.
Crossen is imo géén sport die wereldwijd wordt beoefend en bekeken. En dus minder belangrijk dan het wegwielrennen.
Alleen interessant voor NL en Belgen.
Maar ik kan mij voorstellen dat JV het toch belangrijk vindt voor de exposure en opstarten van winkels in België.
Dus ja, misschien 0,5 meer en dat zou dan meteen de allerduurste duurste renner van TJV worden.
Maar nogmaals 4 of 3 miljoen, nee,

tdola

Ok. Van aert gaat hoop verdienen als hij verlengt en ondersteuning we zullen t zien.

Nieuw onderwerp :
Wat verwachten we morgen in 1e etappe vuelta?
Gaan ze gelijk voor de etappe?
Tot enerlaatste klim zou t relatief makkelijk te controleren moeten zijn (martens en wat vingegaard ). Dan kunnen gesink en hofstede aan het werk op 3e categorie en 1e deel 1e categorie lijkt me. Dan kan t op laatste klim 2e deel gecontroleerd rijden zijn door Bennett en evt kuss voor sprintje roglic. Of gaan ze met kuss, Bennett, dumoulin proberen te demareren? En roglic achter de hand.
Zou als dat lukt mooie beloning zijn Voor 1 van die renners, moeten ze geen ak concurrentie meenemen natuurlijk.
Of laat tjv vluchtgroep rijden en gaan ze niet voor etappe?

1e 3 dgn laat mgl al zien wie vuelta niet gaat winnen als er koers gemaakt gaat worden.

$kedel

Aaron van Poucke staat nogsteeds op de shortlist om Paul Martens te vervangen.

kelderfan

'@$Kedel
Zo dat is weer eens een renner van Sport Vlaanderen - Baloise?

kelderfan

'@tdola
Ja dat verwacht ik wel. De 1e. klap is een daalder waard.

Murcia

De Vuelta zit vol met renners die andere hoofddoelen hadden dit jaar, misschien m.u.v. Movistar. Ik heb geen flauw idee hoe Tom, Primoz en Sepp er voor staan. Maar met deze ploeg ben je haast verplicht om van de eindzege een doel te maken. De eerste drie etappes zullen toch al veel duidelijk maken en als je dan als TJV rood zou pakken dan lijkt mij toch de kans aanwezig dat we weer een trein aan het werk zullen zien. Maar stel dat Roglic en Tom er doorheen zakken voor het AK de komende dagen kan de ploeg op weg gaan naar dagoverwinningen. Ik zal mij graag laten verrrassen en hoop vooral dat de ronde kan worden afgemaakt net als de Giro.

kelderfan

'@rahimns
Quote: "Zijn we nou echt zo naief om te denken dat Plugge en Zeeman nu pas opeens bedenken wat Wout nodig heeft om te willen blijven naast alleen het salaris op zijn bankrekening."
Maar jij gaat voorbij aan het gegeven, dat TJV tot nu toe 26 renners heeft voor 2021.
Dan is het openbreken en eventuele ondersteuning een logisch vervolg. Plugge en Zeeman zullen toch eerst willen weten of Wout en TJV met elkaar verder gaan. Zij moeten toch ook met de budgethouders gaan praten.
Dat Wout en Zeeman daarover al eerder hebben gesproken, lijkt mij toch ook logisch.

kelderfan

'@Murcia
Roglic en Dumoulin zakken er echt niet doorheen; dus het scenario van rood met trein lijkt mij het gegeven.
Het is alleen te hopen, dat de karevaan Madrid gaat halen.
Want wat er met Kruijswijk is gebeurd, kan zomaar met Roglic of Dumoulin gebeuren.

tdola

'@kelderfan
Ze beginnen op dit moment seizoen 2021 met 27 renners.
Op moment dat martens en wijnants afscheid nemen komt kooij erbij zo ongeveer.
Weet niet hoe regels precies zijn, maar als ze met 26 komen, dan moet er Wrs 1 bij, verwachting is promotie uit dev team.

kelderfan

'@tdola
Precies want zij beginnen wel met 27 renners maar 19/4 -1 en 30/6 -1 en dan komt wel Kooij erbij, maar die heeft nog tijd nodig om een rol te kunnen spelen.
En of 't lukt dat op 1/7 nog 1 renner overstapt, is nog niet duidelijk en dat betekent, dat je toch een renner te kort komt.
Of @$kedel komt met de oplossing, dat Aaron Van Poucke er nog bij komt op 1/7.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Sepp Kuss wint de Vuelta.

ti-raleigh

'@ michiel
Als Jay Hindley in de Giro.....
Er zijn scenario's denkbaar, zo gek vind ik die gedachte nog niet eens.

S. Morgenstern

Maar jij gaat voorbij aan het gegeven, dat TJV tot nu toe 26 renners heeft voor 2021.

Die kwestie, als het er al een is, speelt pas na het voorjaar waarvoor er nu zogenaamd nog een renner gehaald zou moeten worden. Daarmee kan Rahimns zijn opmerking dus uitstekend maken en voorbij gaan aan dat aantal van 26 renners. Wat dat laatste eventuele probleem betreft lijkt het me overigens ook volkomen logisch om je af te vragen of we nou echt zo naief zijn om te denken dat Plugge en Zeeman dat nu opeens bedenken..

Yeez

Ze schrijven aan het begin van het seizoen 28 renners in voor het gehele seizoen. ze kunnen daarna dus gewoon met 26 verder gaan. Verder zal er wel wisselwerking met de academy plaatsvinden

kelderfan

Ha, ha,
Je gaat weer voorbij ja exact, dat er nu gesproken wordt over verlengen en daar kan het halen van een sterke renner onderdeel van zijn. Maar goed jij wil dus niet verder met van Aert. Duidelijk toch en punt gemaakt..
Want de Omloop kun je rustig doen met jongens als Dekker, Affini en nog Developmentrenner als toetje.
Van Aert kan het wel alleen en renners die voor hem rijden zijn alleen maar ballast. Dus gewoon een paar jongens voor de 1e.100 km is toch meer dan genoeg. Geef Wout 4 milj. dan hoor je hem niet meer klagen.;)
Het wordt nog leuker als TJV met Mathieu komt aanzetten. Gaat zijn vader helemaal uit zijn dak.

kelderfan

'@Yeez
Het zou prachtig als een renner uit de academie kan overstappen op 1/5. Na Leemreize en Kooij zou dat natuurlijk een unicum zijn als dat mogelijk is.

S. Morgenstern

'@Yeez; klinkt als een logische oplossing, als het inderdaad zo kan volgens de regels.

@kelderfan; je komt met een hypothese over het halen van een sterke renner, die heel onwaarschijnlijk is. Vervolgens dicht je me allerlei meningen toe die ik nooit heb geuit, om een voor mij totaal onduidelijk punt te maken. Ik kan er niets mee.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Jij verwijt mij dat ik 1 renner niet benoem. Jij hebt ook de hypothese geuit, dat met het verlengen van Wout er niet gesproken gaat worden over een eventuele extra sterke renner voor de ondersteuning van Wout van Aert.
Dus dan mag ik stellen, dat jij niet veel op hebt met het verlengen van die kanjer. Maar ja, dat is voor jou onduidelijk?

S. Morgenstern

Jij verwijt mij dat ik 1 renner niet benoem.

Inderdaad, dat doe je stelselmatig in de discussie over de ondersteuning voor Van Aert. Net zoals je regelmatig Wynants bij het rijtje vertrekkende voorjaarrenners zet, terwijl hij er volgend jaar gewoon nog bij is, waardoor je dus (volgens mij bewust) een hele scheve vergelijking creeert.

Jij hebt ook de hypothese geuit, dat met het verlengen van Wout er niet gesproken gaat worden over een eventuele extra sterke renner voor de ondersteuning van Wout van Aert.

Klopt, er is toch ook helemaal niets dat er op wijst dat ze nog bezig zijn met een nieuwe renner voor volgend jaar? Uiteraard blijven (!) ze investeren in die ondersteuning en zal Van Aert daar ook in worden betrokken (zal nu niet anders zijn geweest natuurlijk), maar dat heeft niets te maken met de selectie voor volgend seizoen.

Dus dan mag ik stellen, dat jij niet veel op hebt met het verlengen van die kanjer.

Ja?? Waarom? Omdat ik accepteer dat de selectie voor volgend jaar rond is en niet negeer dat Affini en Wynants er volgend jaar bij zijn? Je ziet niet dat je die conclusie trekt op basis van een handje vol misvattingen.

1 2 ... 349 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.