Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 352 ... 396 397
Yeez

Alleen hofstede inderdaad. Die was met de giroploeg mee.

Stoempie

Ah zo ja

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Gesink in principe ook... zo noemde hij zelf dan.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Afscheidsrace voor Amund Jansen, Taco van der Hoorn en Bert-Jan Lindeman in 't geel-zwart van TJV.
Welke film is hier van toepassing.

kelderfan

'@rahimns
Kuss in principe ook, want hij traint op hoogte.

Yeez

Gesink bedoelt daar waarschijnlijk mee dat hij op hoogte woont. Hij is namelijk niet uit Andorra geweest en heeft gewoon thuis getraind. Hetzelfde geldt voor Kuss en Bennett

kelderfan

Volgens TJV supporters zijn er waaiers in de AG3 met in de 1e. groep geen geel-zwart en in de achtervolgende groep ook niet.
Ik zeg niets, maar zonder Wout doet TJV niet echt mee;)

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Zonder Van Aert en een fitte Teunissen hebben ze op dit moment niemand die met de beste mee kunnen inderdaad. Dat is geen nieuwe informatie toch?

Stoempie

Welke film? Die van ome Willem?

De Zeboe van de Zoncolan

Daarom denk ik dat er nog een kopman bij komt voor het Vlaamse werk

S. Morgenstern

Ik denk dat ze dat geld (wat ze eerst nog los moeten zien te peuteren bij de sponsors) liever stoppen in het openbreken van het contract van Van Aert. Lijkt me veel belangrijker dan nog een zekere semi-kopman erbij voor die soort koersen.

Rawolf

Extra ondersteuning kan ook deel zijn van het contract met WvA.

Murcia

Een koers die ze verleden jaar nog wonnen is nu het bewijs dat ze extra renners moeten aantrekken?
Lijkt mij een rare redenering. Prioriteit is verlengen Wout en dat lijkt er goed uit te zien. Zoals eerder al opgemerkt, het is geen INEOS en ze hebben geen 50 miljoen budget.

S. Morgenstern

Ja, wanneer het vertrek van wat andere (semi-)kopmannen volgend jaar voor die ruimte zou kunnen zorgen wellicht. Niet voor volgend seizoen. Lijkt me tamelijk onwaarschijnlijk dat ze naast het extra geld voor Van Aert, ook genoeg geld voor een extra finale renner los kunnen weken.

@Murcia; exact! Evenzogoed als dat het feit dat ze anderhalve week geleden met alle zeven in zo'n eerste waaier zaten, niet betekent dat ze een wereldploeg hebben voor dit soort koersen. Gezien de mogelijkheden en de andere ambities hebben ze gewoon een prima kern, waar nog genoeg rek op zit en waarin ze ook nu weer op een paar plekken 'doorselecteren'. Grotere mogelijkheden zijn er gewoon niet.

Laatst gewijzigd
YogiBear

Voor sommigen is het nog steeds niet duidelijk dat er op dit moment echt helemaal geen extra geld is. Tenzij de zojuist aangekondigde overname van HEMA door Jumbo magischerwijs een paar miljoen extra voor het wielrennen oplevert, komt dat er ook niet zomaar. Twee zekerheidjes extra voor top 25-30 klassering in de klassiekers kost je ook zomaar 1,5 miljoen extra aan budget. Wat er uit de contractonderhandelingen met Van Aert komt, weet niemand en wat Van Aert vraagt weet daarnaast ook niemand.

Stoempie

Er komt wel extra geld. Daar zijn ze druk over aan het onderhandelen Yogi

En Cervelo...

YogiBear

'@Michiel Er komt extra geld om de contracten van de toppers mee te laten groeien met hun prestaties. Dat betekent (gok ik) dat Van Aert, Kuss en wellicht nog één of twee anderen een verhoging tegemoet kunnen zien. Als je de verhalen zou moeten geloven, kost dat al een paar miljoen extra. Voor de rest is het allemaal hopen, wensen en speculaties mbt extra budget en hopen, wensen en speculaties mbt extra renners. Dit terwijl TJV heeft aangegeven de selectie klaar/af/rond te hebben voor het komende jaar.

S. Morgenstern

Extra geld voor Van Aert, wat al geen uitgemaakte zaak zal zijn om los te krijgen.

Dat contract met Cervelo is niet van gisteren, dat is natuurlijk al lang onderdeel van het beschikbare budget voor de komende jaren.

Stoempie

Oh, gaat het nog steeds over extra versterkingen haha. Nee, die komen er niet

Yeez

De selectie is rond en geld wat wat sponsoren eventueel extra willen investeren is voor renners als van aert en kuss die je waarschijnlijk fors meer moet gaan betalen om ze te behouden. Dit alleen zal al 1,5-2 miljoen extra zijn

Yeez

Overigens hadden roosen en wynants een lekke band in de beginfase en jansen en lindeman een fietswissel.

Rawolf

Maar goed dat ze naar Cervelo gaan dan

tdola

Bijnaam vingegaard? Babyface?

Hoop dat vingegaard door deze vuelta volgend jaar echt weer stap kan maken.

kelderfan

Roglic 2e. en Tom Dumoulin heeft weer een baaldag helaas.
Kuss en Bennett komen de toptien binnen.

Murcia

Gewoon een prima dag voor TJV, Movistar is een heerlijke bondgenoot voor etappes als deze en die van morgen. Carapaz is goed maar de ploeg lijkt alweer niet bijzonder sterk. Froome zwak, Rivera opgegeven en Sosa zou toch langer mee moeten kunnen. Tom is gewoon niet goed op het ogenblik en dat betekent knechten. Martens sterk net als Gesink die zich leeg moest rijden na die rare aanval van Carapaz. Vingegaard zal zijn ogen uitkijken in deze ronde.

1 2 ... 352 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.