Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 378 ... 396 397
Rawolf

Opzich is Thomas, Bernal, Carapaz, Hart, Sivakov, Kwiato, Castroviejo, Rowe wel een aardig ploegje hoor :p

$kedel

Precies.. Zolang er niemand echt de aansluiting bij de top maakt blijft het slechts een prima ploegje.

Ludi

Tour winnaar, tour winnaar, giro winnaar, giro winnaar... uhh?

Poeksel

Het B-team van Ineos: De Plus, Martinez, Porte, Yates, Sosa, Van Baarle, Dennis en Pidcock. Ook wel een aardig ploegje.

Laatst gewijzigd
Rawolf

'@Skedel, aardig ploegje was een enorm understatement natuurlijk. Dat is gewoon een echte knalploeg, 4 grote ronde winnaars en nog 4 absolute klasbakken.

Als Jumbo Visma kan en hoef je daar niet tegenop te boksen. Naast klassementen word ook op sprints en klassiekers gefocust itt bij Ineos.

$kedel

Alleen heb je bij die oud-winnaars: Geraint Thomas (ouderdom), Bernal (groot vraagteken ivm blessures), Hart (groot vraagteken wat zijn Giro winst waard is) en Carapaz die bij zijn Giro-winst ook nog lichtelijk onderschat werd.

Natuurlijk een geweldig team voor grote ronde's maar veel zal afhangen van de uiteindelijk ploeg en vorm waar de verhoudingen bij TJV toch wel wat duidelijker zijn en ze ook gewoon stuk voor stuk goed voorbereid aan de start staan.

Murcia

INEOS kan nog zoveel goede renners hebben maar ze gaan echt niet met zes kopmannen rondrijden. Ook zij kiezen per ronde voor twee kopmannen. Het kwalitatieve overwicht kunnen ze vooral uitspelen om het effect van ziektes en blessures op de sterkte van de ploeg veel kleiner te maken. Vooral bij de tweede lijn halen ze hier maximaal voordeel uit.

$kedel

Bennet zit weer vol vertrouwen xD
https://youtu.be/IBA4olbkTZs

SnellePelle

Tja, sommige mensen hebben talent voor naïviteit.

Yeez

https://www.indeleiderstrui.nl/s/319837

Interview met Vingegaard. Gaf aan nog harder te kunnen op de Angliru, maar moest een lang en constant tempo rijden. Hij weet dat hij een hoog niveau heeft, maar ook moeite het te tonen. Lijkt mij een verlegen jongen

kelderfan

Quote: "Opzich is Thomas, Bernal, Carapaz, Hart, Sivakov, Kwiato, Castroviejo, Rowe wel een aardig ploegje hoor."
Dat is heel goede ploeg zo samen; daar kan TJV zich aardig aan vergalopperen. Roglic heeft nu al moeite om Carapaz opzij te zetten. De sleutel is en blijft Dumoulin, want als hij goed is, dan zie ik geen problemen.

Cycling

'@Kelderfan De sleutel is nooit 1 renner. Roglic was op de Angliru niet de sterkste. Het team JV heeft perfect werk afgeleverd, maar als je opponenten sterker zijn op een berg als de Angliru helpt het sterkste team niet. Kuss heeft de ‘schade’ voor Roglic kunnen beperken en Vingegaard en Gesink vroege aanvallen voorkomen. Namen alleen zeggen niet alles, JV heeft hele sterke renners en klimmers voor de GT. Dat is nu wel duidelijk en met hun renners kunnen ze meestrijden voor een GT overwinning.

Jodegr

.

molovin

Leuk stukje van Vingegaard, sta echt te kijken hoe goed die gast rondrijdt, zit volgens mij heel veel potentie in.

Cycling

https://www.ad.nl/dossier-vuelta/superknecht-gesink-schade-die-ik-aanricht-geeft-veel-voldoening~ab31c3f1/

Poeksel

Als het bericht van WF klopt (Groenewegen 9 maanden geschorst) lijkt me dat de Giro en de Tour voor hem niet gaat lukken. Eerst koersritme opdoen en zich bewijzen. Misschien Vuelta als hij zijn oude vorm terugvindt.

(al is het ook de vraag of er uberhaupt voor mei veel gefietst gaat worden)

Laatst gewijzigd
Yeez

Jammer dat hij gestraft wordt voor de gevolgen en niet de actie. Zeer kwalijke zaak...

Stoempie

Denk niet dat t em wordt voor Roglic

Stoempie

Ja z'n tijdrit lijkt zeker minder geworden tov de beginjaren. Komt denk ik door de ontwikkeling als ronderenner, klimmer?

Stoempie

Alhoewel 😁

kelderfan

Wauw die Roglic toch. Die doet 't weer met dubbel. Gelukkig nu een mooie voorsprong.
Alleen niet fluitend natuurlijk. Jammer voor die Wil Barta een renner zonder ploeg voor volgend seizoen.
@Michiel De Rooij
Hij heeft een zware TdF achter de rug; dus hij is in principe minder. Kijk maar naar Tom Dumoulin.
Het is mooie dag geworden voor TJV; alhoewel Dylan wel erg lang moet boeten voor zijn vergrijp; nu tot mei.
Het lijkt mij dat Kooij maar wat sneller moet aantreden voor de hoofdmacht.;)

$kedel

Ik zou dit gewoon naar het CAS brengen ook al gaan een hoop droeftoeters dat niet netjes vinden.
100% kans dat dit dan word teruggedraaid.
Straffen doe je op basis van de actie en niet de gevolgen.

kelderfan

TJV moet zich zeker gaan verdedigen bij de UCI; dit is wel erg lange straf geworden.

Rawolf

Mooie eerste zaak om aan The Riders Union voor te leggen (:

kelderfan

Maar Roglic maakt mijn dag weer goed. Dat wordt nog een leuk en druk weekje voor dit ploegje.

1 2 ... 378 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.