Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 379 ... 396 397
Murcia

Overwinning nummer 11 en na vandaag weer nummer 1 op de Wereldranglijst denk ik. De man is iedere euro van die twee mijoen waard. Verschil is natuurlijk niet groot maar deze tijdrit moet hem veel plezier hebben gedaan. De straf voor Groenewegen hoef je niet te accepteren maar ik denk dat het voor de ploeg beter is om niet in beroep te gaan en Dylan op een rustige manier klaar te stomen voor de wedstrijden in mei.

kelderfan

'@Murcia
Misschien heb je wel gelijk, want Dylan Groenewegen kan nog een mooi programma rijden vanaf 1mei met o.a.Tour of Norway, ZLM Tour, Artic Race, Hamburg, Deutschland Tour, Tour of Britain, Sparkassen en Ronde van Guangxi.

Murcia

'@kelderfan
Ik ben het met je eens dat hij een mooi programma dan kan rijden om er weer helemaal in te komen. Met alleen trainingen deelnemen aan de Giro zie ik gewoon niet zitten voor hem. Nogmaals alles staat of valt hoe hij psychisch alles heeft verwerkt. Volgens Zeeman is daar ook nog wel een weg te gaan.

SnellePelle

Joehoe! Pogacar, deze Jumbo fans hadden veel commentaar over jouw inspanning op de Planche d Belle Filles.

Wat zullen ze zeggen over vandaag?

https://twitter.com/faustocoppi60/status/1323681086992453634?s=21

Murcia

Welke Jumbo fans bedoel je? Ik heb namelijk nooit commentaar geleverd over die inspanning omdat er altijd zoveel factoren meespelen. Dat hij een superklim heeft gereden vandaag, ja natuurlijk. Maar het moet jou toch ook opgevallen zijn dat hij op het vlakke niet veel harder ging dan Carapaz en trager dan Hugh Carthy en Movistar Nelson. Dit betekend indelen en net iets meer overhouden voor de klim. Bij Tadej vloog deze vanaf de eerste km al over het vlakke zelfs. Dus het wattage van Primoz over die vlakke 32 km aanloop zal niet hoger zijn geweest dan Hugh of Nelson.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@snellepelle uhh dat Roglic een goede tijdrit rijdt en de verschillen nog erg meevallen? Zeker gezien de verschillen waarmee Primoz vorig jaar zijn tijdritten won.

Pogacar daarentegen komt van een relatieve nobody als tijdrijder ineens bovendrijven en rijdt na 3 weken de complete wereldtop (die hier niet eens aanwezig was) op een dikke minuut.

Als je interessant wilt doen en wilt stoken, doe het dan goed of ga blij doen in je sunweb topic

Drutense liefhebber

'@snellepelle 3 seconden sneller dan Mas, erg verontrustend!

$kedel

Mas heeft nog wel gesmokkeld door op een gunstiger moment van fiets te wisselen tegen de regels in ;)

Stoempie

Nee, Roglic was in het begin een handvol seconden trager dan Carthy, halverwege gelijk maar daarna tot aan het begin van de klim zo'n 15 seconden sneller dan Carthy en dik 20 tov Carapaz.

Ook ik heb niemand hier doping insinuaties zien uiten naar Pocagar.

Laatst gewijzigd
$kedel

Roglic heeft per vandaag evenveel Pro wins als Chris Froome trouwens..
Geen 4 Tour klassementen helaas maar wat die allemaal bij elkaar fietst de laatste jaren :o

Stoempie

Idd, een echte hoogvlieger die Roglic. 😀

Murcia

Roglic haalt 32 overwinningen binnen in de laatste 3 seizoenen. Behalve een paar topsprinters komt niemand in de buurt. Ook is het verbluffend om te zien dat hij in 45 koersdagen dit jaar al 11 overwinningen + 9 tweede plaatsen heeft bemachtigd. En hij gaat waarschijnlijk weer bovenaan de UCI-ranglijst staan deze week. Als hij de Vuelta wint mag hij hoezeer ik ook de prestaties van Tadej en Wout bewonder de Velo d'Or wel winnen.

Yeez

Als je een ranking moest maken van de beste renners van dit seizoen:
1. Roglic
2. V Aert
3. Pogacar
4. Alaphilippe
5. van der Poel
6. Ganna
7. Hirschi
8. Hart

$kedel

9. Gesink

Stoempie

10. Ben Hermans

xistnc

11. Ryan Ruijmgaard?

$kedel

Helaas.. het was een top 10
Enige vrije plek is die van lijstduwer

Wheely

Lijstduwer: Cosnefroy

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wel jammer dat er zo gereageerd word op iemand.... dit maakt het er hier echt niet leuker op.

deharderpeter

Zullen we het weer even over de voorjaarsploeg rond Wout van Aert hebben ;) ?

Maar wat een vuelta alweer voor Jumbo en dan met name Roglic, 4 ritten al, puntentrui al mee naar huis, ook al zou die de ronde niet winnen, is die toch al meer dan geslaagd.

Stoempie

Ik denk niet dat Murcia wakker ligt van een gebbetje.

kelderfan

Ha, ha, @deharderpeter
Je hebt gelijk. Die discussie moet weer opgetakeld worden. Zeker nu Dylan zolang buitenspel staat.
Nu moet 't van Wout en Primoz komen.
@Michiel De Rooij
Ik lig er ook wakker van. Want hoe gaat dat uitpakken met Wout en ondersteuning nu er zoveel renners nog zonder contract zitten.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Kun je niet weer zo'n tientjes-actie starten?

Yeez

De ploeg is dat soort acties wel ontgroeid toch?

kelderfan

'@Yeez
Ja, gelukkig wel, maar wat vind jij, nu Dylan er zo lang uit ligt? Hij zorgt toch ook voor de overwinningen en nu komt 't balletje bij Primoz en Wout te liggen. Ja het komt op de toppers zelf aan, maar je ziet nu in de Vuelta hoe belangrijk een Sepp Kuss is voor zijn kopman. Zonder Sepp had hij niet zo'n mooie voorsprong gehad. Dan vergeet ik nog de rol van Robert Gesink en de verrassing Jonas Vingegaard te noemen.

1 2 ... 379 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.