Kelderfan, probeer je er nou gewoon bij neer te leggen dat tjv de tour of alps niet gaat rijden, vanwege rustperiode, Ardennen klassiekers en hoogtestage van iig tolhoek en Bennett.
Wat Bennett precies rijdt is nog niet bekend, maar zou best vergelijkbaar met tolhoek kunnen zijn (down under, ruta del sol, strade en catalonie, daarna hoogte en giro, ipv strade zou ook gp industrie kunnen of iets andere races ).
@michiel
Bouwman ging in settimana bartoli onderuit in leidende positie in etappe. Reed een maand later in 2018 goede resultaten in tour of alps.
'@Kelderfan en zijn punt is dat hij nog beter had kunnen zijn in de Giro als hij zijn voorbereiding anders had aangepakt zonder de TotA.
@Fanny als eerste zal moeten blijken of de operatie aan het kraakbeen het gewenste resultaat heeft gehad, als zijn pijn in zijn zij echt verleden tijd is en hij kan zich perfect voorbereiden dan zou George wel eens de verrassing van het voorjaar kunnen worden... stiekem hoop ik daar op.
'@tdola
Het is aan de ploeg om een schema te maken. Zij weten meer dan wij. Dus als de Tour of the Alps er niet bij zit, is m.i. jammer maar verder geen punt van discussie.
Ja, ik ben ook benieuwd naar Bennett's programma. De programma's van Kuss en Vingegaard zijn ook nog niet vrijgegeven.
'@Michiel De Rooij
Ik verwijt je niks, maar jij zegt, dat Koen Bouwman als een dolle rondreed in de Tour of the Alps en dat klopt voor geen meter, dat weet jij ook wel.
Mijn insteek in deze discussie is, dat alleen een hoogtestage niet voldoende is voor de meeste renners!
Kijk naar bijv. Tolhoek, die heeft gevraagd om naar de TDU te worden gestuurd, omdat hij 't afgelopen seizoen minder goed is begonnen met ook zijn oogprobleem. Ook Bennett is beter met meer wedstrijdritme {zie zijn seizoen 2018}.
'@Kelderfan Maar dat is dus niet zo... Bennett zijn eigen woorden. Je probeert een discussie te winnen door de ervaringen van Bennett zelf naast je neer te leggen. Hij heeft juist geen wedstrijdritme nodig om al goed te zijn in de wedstrijden waar hij wilt pieken. Hij was niet goed genoeg in het laatste deel van de Giro en de Vuelta daar waar hij dat wel wilde zijn.
Leuk interview met Jansen. BinckBank najaar sterk team met dumoulin, de plus en Jansen oa.
Is er bekend met wie we de komende weken nog meer dit soort interviews krijgen van ploegpresentatie?
Aantal renners nog weinig bekend.o
Wat rijdt Gesink in voorjaar? Tirreno of Parijs Nice (en wie gaan Roglic daar aan zege helpen, welke sterke renners mee voor waaierritten, denk aan roosen, Wijnants en vd hoorn en Martin en Lindeman ed).
Waar gaan we harper zien, vergelijkbaar programma als foss of ook ondersteunend in catalonie of Baskenland oid?
Waar zien we kuss in voorjaar? Niet al teveel lijkt me gezien 2 gt op programma.
Leezer, Lindeman, Martens, pfingsten, waar aan het knechten? Zal wel als 1 van laatste bekend worden.
Wijnants, roosen en vd hoorn vnl klassiekers lijkt me.
Vingegaard nog groot vraagteken.
'@S.Morgenstern
Quote:"Behaalde Bennett zijn belangrijkste overwinning ook niet direct na een hoogtestage?"
Lijkt mij niet, want je bedoelt de ToC 2017! Hij reed toen Abu Dhabi, Catalunya, Pays Vasco 3-8/4, ToC 14-20/5.
Maar het jaar daarna was zijn beste jaar tot nu toe met de Giro erin met TDU, T/A, Catalunya, Tour of the Alps, Giro.
looking for a sweet spot to do some sea level training for 5days (with climbs..) near sacramento pre @AmgenTOC what are my best options? A bit fresh for me. Hitting @GoZwift for a pedal now. 21 april 2017.
Bedoel je deze hoogtetraining.
Dat doet 't team nu toch duidelijk beter met drie weken hoogtestage.
Bennett zat op hoogte in voorbereiding op die ronde van Californië. Dat hij daarna ook nog vijf dagen op zeeniveau heeft geacclimatiseerd doet daar niets aan af en is al helemaal geen argument om te doen alsof hij dus een koers nodig heeft om zijn topvorm te bereiken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.