Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 48 ... 396 397
kelderfan

'@tendam
Dank voor het plaatsen. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij TJV. Dit jaar begint de TDU leuk met nieuweling Harper en Antwan Tolhoek, die toch ook goed is in dit werk.

Yeez

'@kelderfan dat klopt niet wat je nu zegt. Iemand anders gelijk geven is niet erg hoor. Hij zat daar gewoon een tijd op hoogte

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan kijk anders gewoon terug op Strava... ben nu echt wel klaar hiermee. Je kan van alles verzinnen om je ongelijk niet te willen toegeven maar hij heeft gewoon bijna een maand daar op hoogte getraind. Normaal weet je alles prima terug te vinden.

tdola

Idd terecht rahimns. Bennett zat op hoogte en gaat geen tour of alps rijden. Geen verdere discussie hier meer over.

tdola

Vanavond de docu over de vuelta van tjv maar eens terugkijken. Vandaag overdag uitgezonden op ziggo

deadelaar

Hele mooie docu over de Vuelta. Absolute kijktip.

$kedel

Zijn die ook nog ergens op een open kanaal te zien toevallig?
Ik geloof dat ik de laatste 2-3 documentaires nooit heb kunnen zien... Waar maak je ze dan voor?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ze staan op Videoland daar kan je een 14 dagen gratis kijken... ik zou zeggen maak daar gebruik van. Niet vergeten op te zeggen na die 14 dagen.

deadelaar

'@Skedel, De Vuelta docu is via Ziggo Sport te kijken (ook replay via ziggogo.tv online)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@deadelaar moet je wel een ziggo account hebben ;)

Tinkerbell

Ik vind het ook erg mooie documentaires die er elke weer gemaakt worden en ik vind Roglic er ook als een enorm sympathieke renner in overkomen, dat gevoel heb ik lang niet bij elke grote renner.

tdola

Leuke podcast met van Emden idd.
Hij rijdt dus iig Tirreno (wisten we al), Milaan san remo en Amstel gold race.
Idd geen tttt in uae, maar itt is nog niet uitgesloten!?

dimitri.van.boxstael

Nog wat (onbevestigde) parcoursgeruchten ;) ...
- Lastige individuele slottijdrit (13k) op laatste dag van Ruta Del Sol
- Dag 4 van Parijs-Nice zou een ITT van net geen 15km worden in en om St-Amand-Montrond op golvend parcours met klimmetje gelijk na de start en klim met enkele steile stroken in het eerste deel van tijdrit, 2e stuk in dalende lijn

Barttej

Die (onbevestigde) parcoursgeruchten zullen wel kloppen en zeker die van Ruta del Sol. Hebben het zelf bekendgemaakt op hun website. Heb je verder nog iets opgevangen van het parcours in de UAE-Tour, behalve dat er geen ploegentijdrit in zit?

Barttej

Wielrenner Marijn van den Berg (20) uit De Meern is door Team Jumbo-Visma uitgenodigd voor deelname aan het trainingskamp in Spanje.

Dat vindt plaats van dinsdag 18 tot en met maandag 24 januari. Van den Berg is bij de Nederlandse WorldTour-ploeg, waar Tom Dumoulin en Steven Kruijswijk onder contract staan, voorgedragen door Adri van Houwelingen, zijn huidige ploegleider bij Metec-TKH cyclingteam.

De tweedejaars belofte maakte vorig seizoen onder meer indruk in de Ronde van de Karpaten. Van den Berg is de jongere broer van Lars van den Berg (21) die de overstap maakt van Metec-TKH naar de opleidingsploeg van het Franse Groupama-FDJ.

https://www.ad.nl/regiosport-utrecht/marijn-van-den-berg-met-jumbo-visma-mee-naar-spanje~a7976c2e/

Barttej

Catalonië heeft ook zijn parcours bekendgemaakt. Twee aankomsten bergop (Vallter 2000 en Port Ainé) en een tijdrit van 21,1 kilometer. Mooi parcours en lijkt mij uitstekend geschikt voor Kruijswijk.

xistnc

Eigenlijk bizar dat de parkoersen voor het voorseizoen nog niet bekend zijn.

kelderfan

'@Barttej
Dat lijkt mij goed nieuws met die stage van Marijn van den Berg. Eigenlijk had ik die wel verwacht bij de Academy.

Rawolf

De documentaire is mooi gemaakt maar voor degene die dit forum al meermaals bezoeken en de Vuelta gevolgd hebben zal er weinig nieuwigheid in zitten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan die had nog een doorlopend contract en TJV had al aangegeven geen talenten weg te halen bij andere continentale teams.

wieler4live

Is er ergens een interview met Bennett die we/ik gemist heb aan gezien pcs hem heeft toegevoegd bij P-N (wordt zo wel een ongelooflijk sterk team) en Catalonie? Meestal doen zij dit naar aanleiding van interviews toch?

kelderfan

'@rahimns
Ja, dat weet ik maar ook Rick Pluimers kwam van Monkey Town - à Bloc. Het is zelfs zo, dat die Marijn op voorspraak van zijn eigen ploegleider {Metec} nu de kans krijgt om zich te tonen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Wieler4live Ik het gevonden.... interview Gerorge Bennett

@Kelderfan Rick had een aflopend contract en wou zelf de overstap maken en meegaan op een trainingskamp is wat anders dan de overstap maken naar een andere ploeg.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Dank voor het plaatsen en wat lees ik, dat hij na zijn hoogtestage gaat voor one week stage voor de fne-tuning.
"I can make the Giro a big focus, then I've got two months to recover, I can do a big altitude camp, and then there's time to do a short one-week stage race to do a bit of fine tuning. It will be an ideal build-up.

S. Morgenstern

Prima toch, ook nog kopman in een koers in de zomer. Anders had Jumbo na de Giro maanden niets aan hem gehad.

1 2 ... 48 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.