Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 6 ... 396 397
Stoempie

Begin dan eerst eens met een expliciete, duidelijke vraag...waardoor je vraag duidelijk is. Praat in de eerste persoon enkelvoud, ipv dat je vanuit een groep denkt te spreken. En tot slot, waarom zou ik een vraag moeten beantwoorden om te bevestigen of ontkennen van iets van wat jij vindt.

S. Morgenstern

De paradox dat het uitspreken van de wens om niet steeds hetzelfde te moeten lezen, onderdeel is van dezelfde herhaling van zetten, had inderdaad ook anders dan met een retorische vraag aangestipt kunnen worden.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Jonge jonge, je vergelijking loopt mank als Lucille Werner.

S. Morgenstern

Het delen van je ontevredenheid over wat je hier steeds moet lezen, alsof dat iemand interesseert, had je inderdaad nooit eerder gedaan.

Stoempie

Iets een keer herhalen is van een heel andere orde dan continue dezelfde discussies op achter de komma niveau. En niet geheel onbelangrijk, koste wat kost je gelijk willen behalen. Waar vooral jij in grossiert. En het is gratis hier hè, niet dat je persé je abonnementskosten eruit moet halen.

Jij bakken, ook zo'n sterk staaltje van hoe een goede discussie niet gevoerd hoort te worden. En je gaat alweer in de meervoudsvorm praten. Probeer je zo extra kracht bij je reactie te genereren of is het iets schizofreens ? Gelukkig genieten WE allemaal van jouw bijdrages. Ik wil eigenlijk nog iets zeggen over blinden, éénoogigen en een verdwaalde koning, maar dan val ik in herhaling.

S. Morgenstern

Ja, deze klachten had je al eerder gedeeld. Wellicht met wat komma's op andere plekken, maar voor iemand die minder herhaling van zetten wenst, is dit vast heel irritant om te lezen.

Stoempie

Nee hoor, je raakt me niet. Simpelweg omdat het geen hout snijdt. Sorry, dat had ik om 14.34 uur al gezegd. Ik val in herhaling.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik had zo gehoopt er dit jaar iets meer structuur in te kunnen brengen, maar blijkbaar is dat lastig. Het gaat echt niet lukken om ervoor te zorgen dat discussies zich niet herhalen... alleen moeten we denk ik proberen te stoppen om op de man te spelen. Ook al zijn we het soms niet met elkaar eens en hebben we een andere insteek over hoe we dit topic moeten vullen, laten we in ieder geval proberen het op de inhoud te houden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik las hier toch heel vaak, dat het allemaal volgens de planning gaat.

Het verschil zit het in het afwijken van de plannen. Bij TJV werken ze inderdaad ook vanuit een vooropgezet programma voor de renners maar is er blijkbaar iets meer ruimte voor flexibiliteit tijdens het seizoen. Natuurlijk veranderen selecties vanwege blessures, ook bij Sunweb maar kan er ook ingegrepen worden als er tijdens het jaar een verandering van inzicht is. Renners die vermoeid zijn of koersen die toch niet blijken te passen bij een bepaalde type renner. Zie de Vuelta met Dylan. Het is denk ik goed dat je weet waar je aan toe bent als je in Januari aan je seizoen start maar het is ook goed als daar niet puur aan wordt vastgehouden.

S. Morgenstern

Het gaat overduidelijk niet 'allemaal' volgens planning bij Jumbo (naast het programma van Groenewegen zou je ook kunnen verwijzen naar de aanpassing in de selectie van de Giro). Wanneer er echter geen goede redenen zijn om van een plan af te stappen, dan zullen ze (net als Sunweb) gewoon vasthouden aan een eerder vastgestelde planning. Het komt dus aan op goede redenen..

AWestie

In ander nieuws: HEMA gaat TJV voor een deel sponsoren volgens retailjournalist van de Financiële Telegraaf door nauwe samenwerking tussen Jumbo en HEMA. Bron: https://twitter.com/harryvgelder/status/1192819529618993159?s=19

Laatst gewijzigd
tendam

Team Jumbo-Hema.

AWestie

Sloveense rook(lic)worsten verkopen, Tompoucen voortaan in de zomer geel (of goud, afhankelijk van zijn prioriteiten). Heerlijk.

Stoempie

Als dat extra geld en/of gratis rookworsten oplevert voor JV, kan ik het co ouderschap alleen maar toejuichen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zou weer een stap vooruit betekenen... wat groeispurt maakt de ploeg door... van het lachertje van het peloton in 2015 naar 1 van de grootste in 2020. Echt heel knap.

tendam

Ik vind die verhalen wat overtrokken, eerlijk gezegd. In 2016 wonnen ze nota bene bijna de Giro. Het is vooral Roglic die een enorme groei heeft doorgemaakt.

S. Morgenstern

De selectie is kwalitatief heel veel sterker dan in de eerste jaren van Lotto.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@ten dam er zijn nog 10 renners bij de huidige ploeg en kijkend naar de kwaliteit kan je toch alleen maar beamen dat die enorm vooruit is gegaan, ook wat in de resultaten terug is te zien.

Jotto-Lumbo

Wanneer Richard Plugge zijn doelen heeft behaald bij Jumbo-Visma zou ik hem graag bij mijn clubje uit Rotterdam zien. Wij zijn nog opzoek naar iemand met een visie en beleid.

Nee zonder gekheid. Wat heeft die man een werk geleverd.. van niets naar ploeg die zo aantrekkelijk is dat de grote Nederlandse bedrijven zich zo willen aansluiten.

Stoempie

Wat betaald simpel.nl trouwens pj? Het lijkt wel alsof ze op tv meer in beeld zijn geweest dan Visma dit jaar.

Niklas

Misschien is er ook een link met de komst van een TJV-vrouwenploeg? Nadat de Telegraaf daar op zinspeelde is het overigens oorverdovend stil geworden...

tendam

'@jotto-lumbo
Ik zou dan eerder Merijn Zeeman contracteren. Dat is het brein achter die ploeg.

@rahimns
Ze zijn over de breedte wel beter geworden, en een meer specifieke aanpak helpt ook, maar uiteindelijk is het toch Roglic die ze uit het slop heeft getrokken. No Primoz no party.

S. Morgenstern

De enorme ontwikkeling van de selectie is toch gewoon een feit? Ik begrijp niet goed waarom dat een overtrokken vaststelling zou zijn, omdat het een minder indrukwekkende ontwikkeling is als je Roglic niet mee zou nemen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Quote:"Het verschil zit het in het afwijken van de plannen. Bij TJV werken ze inderdaad ook vanuit een vooropgezet programma voor de renners maar is er blijkbaar iets meer ruimte voor flexibiliteit tijdens het seizoen."
Toch geeft Hofstede goed aan, dat er een verschil zit in benadering. Hij krijgt bij TJV meer ruimte om ook voor eigen kans te gaan. Natuurlijk hebben alle ploegen hun plannen uitgestippeld bij de start van het seizoen. Alleen er zijn nogal wat renners, die door ziekte, valpartijen niet ingezet kunnen worden. Dus moet je als ploeg wel kunnen veranderen.
Bij een te kleine selectie en te mager programma komen de problemen qua bezetting sneller.
Gelukkig komt er kennelijk met de Hema nog een subsponsor bij. Jan huilt en Jantje lacht "misschien".
Ik heb toch mijn twijfels bij het bericht over de subsponsor Hema, die in zwaar weer verkeert, lees ik in de krant.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Dat klopt. De hele selectie heeft stappen gemaakt. Natuurlijk is Roglic de smaakmaker van dienst. Maar naast Roglic kun je rustig Kuss, De Plus, Van Aert en Teunissen ook een dikke pluim geven. Dan vergeet ik het sterke optreden van Tony Martin. Die renners hebben ervoor gezorgd, dat ook hun collega's extra stappen hebben gezet.
Alleen dat verhaal van Jos Van Emden, die er helemaal doorheen zat na een loodzware Giro,
Daarom zeg ik wel vaker dat een selectie beter ruimer in het jasje kan zitten.

1 2 ... 6 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.