Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 83 ... 396 397
kelderfan

'@rahimns
Ik heb er helemaal geen moeite mee, dat enkele van de jonge honden in die 1.1 koersen worden ingepast.
Alleen jij had over nu al omdat er door omstandigheden plaatsjes moeilijker kunnen worden ingevuld. Je kunt niet blijven wijzigen.
Wat Wout Van Aert betreft, die gaat maandag naar de Teide om zich optimaal voor te bereiden op 't Vlaamse voorjaar.
Dus die gaat zich echt eerder laten zien. Hij zegt dat hij met Teunissen en Jansen beter was voorbereid tijdens de afgelopen TDF door de hoogtestage. Dus de nu geplande hoogtestage moet die drie nog sterker maken voor de Vlaamse klassiekers. Dat wordt nog leuk in de RVV en in P-R met ook Mathieu.;)

S. Morgenstern

Oké, het inpassen van die jongens kan dus toch, maar niet de komende weken, want?!

Stoempie

Als er geen talent a la Podjekar bij de academy rijdt, waarom moet er dan wel eentje nu al overstappen naar de profploeg, Kelderfan? Volg je jezelf nog een beetje? 😀

Rawolf

Als die gasten van de Academy bij het profteam zouden meedoen is het niet om een belangrijke rol te vertolken. Puur voor hun eigen ontwikkeling.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Michiel De Rooij
Ik volg jou wel. Want zeg ik ergens, dat er nu al een renner moet overstappen vanuit de Academy.
Als je 't had gevolgd ging 't er om wat @rahimns aangaf, dat er door 't uitvallen van renners nu al een renner van de academy zou worden ingepast. Dat vind ik simpel te vroeg. Die jongens zijn nogmaals 18 en een beetje. Het wil niet zeggen, dat geen leuke talenten bij zijn.
@Rawolf
Dat zij later in het seizoen worden ingepast lijkt mij duidelijk. TJV heeft verschillende 1.1 wedstrijden toegevoegd.
Maar jij had 't goed, dat het tijd werd om Jakobsen te laten winnen. Die heeft ook een trein#Wauw#

kelderfan

'@rahimns
Gaat Dylan door naar de Tour de la Provence?
Quote:"Two stage wins, a second place and the points jersey for @GroenewegenD and above all some excellent teamwork
Next up: Tour de la Provence (13/2-16/2)"

Yeez

Nee, ze geven aan dat dat de volgende wedstrijd is. Overigens nekt de buitenbocht hem vandaag, en een klein kwakje. Desondanks goed in vorm!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan nee... kijk nog eens goed naar die tweet.

Stoempie

Jammer dat Dylan het wiel van z'n leadout niet kon volgen

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Michiel Hij zat echt in perfecte positie vlak achter Fabio... hij is gewoon op waarde geklopt. Misschien dat hij wat last heeft gehad van dat slippertje maar hij kon niet beter zitten.

Stoempie

Ja ok. Vooruit dan maar. Maar toch.

Laatst gewijzigd
Yeez

Hij zat ideaal, maar als je het verschil ziet kun je stellen dat dat kwakje hem de snelheid kost om te winnen. Ook buitenlijn niet ideaal. Desondanks zijn de mannen erg aan elkaar gewaagd en is 2 op 3 zeker goed te noemen voor Dylan. 2 pakken in UAE zou ook niet verkeerd zijn ;)

Landeirovic

2 in UAE pakken zal wel wat moeilijker zijn. Namelijk Ewan, Gaviria, Ackermann, Bennett zouden er starten. Dat is wel wat anders dan alleen Jacobsen als concurrent.

Yeez

Daarom zou het heel mooi zijn ;) ik denk dat hij niemand hoeft te vrezen. Bovendien zijn er 4 kansen

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ook nog Dainese, Demare en Barbier. In de UAE tour gaat hij zn trein veel meer nodig hebben.

Yeez

Roosen krijgt hij. Teunissen en jansen de koers daarna pas (tirreno), dan san remo, de panne en op hoogte voor de giro.

Rawolf

Weet ik...

Dat is echter niet een trein worden niveau WvA - Jansen - Teunissen zoals in de Tour. Roosen is toch wat minder daarin maar hij heeft wel de kracht itt Pfingsten. Misschien kunnen ze samen een goed duo vormen om Groenewegen af te zetten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik denk dat een trein Martin, Van Emden, Pfingsten en Roosen best aardig is....

Yeez

Van Aert:
Van Aert rijdt de Omloop Het Nieuwsblad niet – dat was vorig jaar ook al zijn minste van alle klassiekers. Ook een tweede opeenvolgende podium in de Strade Bianche wordt niet evident, evenals een glansrol op de Via Roma. Hij zal er niet om malen. Vorig jaar merkte Van Aert dat hij in de week tussen Sanremo en Harelbeke op zijn best was. Dit jaar wil hij die piek pas bereiken in de week tussen de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix. Vooral die laatste wedstrijd zit in zijn hoofd. En als hij iets in zijn hoofd heeft, mikt hij er zelden naast – dat zagen we zaterdag nog maar eens in Lille. Begin april op de Vélodrome André Pétrieux nog eens hetzelfde zegegebaar als eergisteren op de camping van recreatiedomein de Lilse Bergen zou de symboliek en de gelijkenis met Museeuw compleet maken. Het is nog geen safe bet, maar ook niet langer schier onmogelijk.

Hele artikel:

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200209_04841459?utm_source=twitter&utm_medium=dlvr&utm_campaign=twitterfeed

kelderfan

'@Yeez
Je droomt hardop; maar hij zal er eerder staan na die hoogtestage. Want hij vertelde ook, dat hij met Mike&Amund op hun best waren na de hoogtestage {zie de TdF}.
Ik droom met je mee, want ik gun het hem van harte om P-R te winnen. In de vorige versie was hij al supersterk.
Die fietswissel met Grischa Niermann staat nog op mijn netvlies.

Yeez

'@kelderfan ik droom dat niet, dat was een deel uit het artikel. Ik zou het eerst eens lezen. Staat veel nuttige info in!

kelderfan

Quote:"Wat is er mis mee om enkele dagen ervaring op te doen binnen een topploeg? Lijkt mij prachtig voor die gasten."
Op zich is er niets mis mee. TJV heeft inmiddels meerdere races toegevoegd op 1.1. niveau. Wat ik bedoel is nu.
Dat was de discussie. Zo vroeg in het seizoen. Volgend jaar lijkt mij dat een goede zaak.
Trouwens nog even over de TDU, waarin jij stelde, dat het geen belangrijk rondje was voor TJV; omdat er geen types Richie Porte mee hebben gedaan namens TJV. Je vergat volgens mij Antwan Tolhoek, die in de Clasica Ciclista San Sebastian toch liet zien, dat hij dat werk goed aankan.

TLJCAMPS

Bericht van Raymond Kerckhoffs op Twitter:

'Het lijkt dat toekomst Boels-Dolmans tot en met 2024 is veilig gesteld. Woensdag op teampresentatie zou een voor het vrouwenwielrennen historisch nieuw sponsorcontract worden ondertekend.'

Stapt TJV in het vrouwenwielrennen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Trouwens nog even over de TDU, waarin jij stelde, dat het geen belangrijk rondje was voor TJV; omdat er geen types Richie Porte mee hebben gedaan namens TJV. Je vergat volgens mij Antwan Tolhoek, die in de Clasica Ciclista San Sebastian toch liet zien, dat hij dat werk goed aankan.

Maar er klaarblijkelijk geen doel van gemaakt heeft. En of Tolhoek in staat is om mee te gaan met Porte is dan ook nog wel de vraag. Volgens mij onderschat je dan Porte of overschat je Tolhoek.

S. Morgenstern

'@ kelderfan; blijkbaar ging de discussie inderdaad enkel over 'nu', maar daarin ontbrak dan de argumentatie waarom het nu geen goed idee zou zijn en over enkele maanden wel. De vraag daarnaar is wel gesteld...

Wat betreft de TDU lijkt het opstellen van Tolhoek me geen teken dat ze daar serieus op in hebben gezet. Hij ging ook daar gewoon heen als knecht. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ze daar uitslagen van hem hadden verwacht.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 83 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.