Even over de talentencup:
- de biedingen kunnen gedaan worden vanaf 20:00 op zaterdag
- bij een gelijk bod gaat het direct om het moment van bieden
- mocht je eerder bieden dan zaterdag 20:00 dan wordt je bod om 22:00 gezet, mochten meerdere mensen eerder bieden, dan wordt als eerste degene verwerkt die het laatst geboden heeft (het dichtst bij de start-deadline).
- de deadline voor de talentencup zal maandag 23:59 zijn
Voor de rest wil ik iedereen (op een enkeling na) bedanken voor de manier van opsturen van de boden. In tegenstelling tot vorige jaren heb ik bijna geen, door het script onherkenbare, namen moeten verbeteren.
Vind nog dat ik een veel te hoog bedrag heb staan bij zowel overboden als bij teveel geboden. Ik biedt niet vaak erg hoog omdat ik bij veel renners gewoon geen abnormale stijging verwacht. Slechts bij Dumoulin dit jaar extreem veel geboden, maar daar mag ook wel wat van verwacht worden.
En hogere boden in ronde 4 aangezien ik veel geld over had en de twee van de drie renners ook erg graag binnenhaalde. Alleen dat is al 360 overboden dus als ik dat weghaal hou ik nog geen 200 over qua overbieden.
Zie sowieso dat juist de laatste boden vaak een stuk hoger liggen omdat er geld over is voor weinig renners.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.