Wielermaster CQ-spel 2020

1 2 ... 11 ... 17 18
hartstikkebedankt

Ongelooflijk bijna de 5 renners die Homme in ronde 1 voor hun 2019-waarde heeft binnengehaald, knap!

elrio

Even over de talentencup:
- de biedingen kunnen gedaan worden vanaf 20:00 op zaterdag
- bij een gelijk bod gaat het direct om het moment van bieden
- mocht je eerder bieden dan zaterdag 20:00 dan wordt je bod om 22:00 gezet, mochten meerdere mensen eerder bieden, dan wordt als eerste degene verwerkt die het laatst geboden heeft (het dichtst bij de start-deadline).
- de deadline voor de talentencup zal maandag 23:59 zijn

Voor de rest wil ik iedereen (op een enkeling na) bedanken voor de manier van opsturen van de boden. In tegenstelling tot vorige jaren heb ik bijna geen, door het script onherkenbare, namen moeten verbeteren.

elrio

Nog een ding, mocht je niet mee willen doen aan de talentencup, laat dat even weten, dan hoeven we ook niet op je te wachten.

Edjahh

Ik sla de talenten cup over dit jaar

Gerrit Glomser

Vind nog dat ik een veel te hoog bedrag heb staan bij zowel overboden als bij teveel geboden. Ik biedt niet vaak erg hoog omdat ik bij veel renners gewoon geen abnormale stijging verwacht. Slechts bij Dumoulin dit jaar extreem veel geboden, maar daar mag ook wel wat van verwacht worden.

En hogere boden in ronde 4 aangezien ik veel geld over had en de twee van de drie renners ook erg graag binnenhaalde. Alleen dat is al 360 overboden dus als ik dat weghaal hou ik nog geen 200 over qua overbieden.

Zie sowieso dat juist de laatste boden vaak een stuk hoger liggen omdat er geld over is voor weinig renners.

Laatst gewijzigd
Homme

Ik sla de talenten cup over. Voorstellen ploeg en prono volgt nog.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

bod verzonden

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Is er zo weinig interesse in de talentencup dit jaar ??

Wielervolger

Mijn bod voor de talentencup is verstuurd.

erveedeeee

Ik heb mijn bod ook om 20.00 verstuurd

Gerrit Glomser

Net thuis, dus ga mijn bod zo maar eens versturen.

hofsje

Bod is verzonden

Leukefans

Voor mij nog niet gelukt, bod zal voor morgen zijn.

Laatste man

Verzonden.

Gerrit Glomser

Overigens zou het wel geinig zijn als ik nu qua gemiddelde leeftijd het jongste talententeam zou kunnen maken. Ik ben bij de senioren namelijk de enige die een gemiddelde leeftijd heeft van boven de 30 jaar. Dus feitelijk heb ik al 1 categorie gewonnen!

Laatst gewijzigd
shiraz

Ook verzonden

Leukefans

Ingediend.

Peter Post Forever

Team verstuurd

elrio

Nog 5 te gaan...

Leukefans

Vrij weinig animo lijkt het wel, kan ik mooi winst maken op die mensen die geen bod insturen...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Weinig animo valt toch mee... 18 biedingen al binnen

Laatst gewijzigd
KJP

Ik ga het niet redden deze ronde vrees ik. Wellicht in ronde 2 nog wel.

kartje

Ik probeer nog iets te fixen!

KJP

Tis mij ook gelukt!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Alleen Ezra nog dus

1 2 ... 11 ... 17 18

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.