Wielermaster CQ-spel 2020

1 2 3 4 ... 17 18
KJP

Ik schat de kans dat Joachim er naast zit bij de deelname van Djoriana in ieder geval op 100%

Joachim

Haha. Ja zeg, als er mails worden gestuurd kan een groot deel van mijn voorspelling de prullenbak in. Wel wat jammer voor de reserven, dat verkleint hun kansen. Maar voor vaste deelnemers die weer willen meedoen zou het natuurlijk ook jammer zijn als ze het topic niet zouden zien. Hopen op evenveel vaste deelnemers die afhaken als nieuwe spelers die willen meedoen dus.

Laatst gewijzigd
Pier Tol

Inderdaad erg jammer van die mails ja, haha. Nou ja, met een beetje geluk bekijkt een van de vaste deelnemers ook niet zo vaak zijn mail. Zal me toch maar vast eens verdiepen in mijn eerste bod, mocht ik het geluk hebben toch mee te kunnen doen.

elrio

Ik heb overigens niet iedereen een mail kunnen sturen, alleen degenen die in voorgaande jaren hun boden via de mail verstuurden (van de anderen heb ik geen mail adres). Ik zou de anderen een PM kunnen sturen, maar dat is natuurlijk niet zo effectief, want dat zien ze pas als ze op de site komen en als ze dat doen, dan hoop je natuurlijk ook dat ze even het forum checken...
Overigens is het voor het spel belangrijk dat er genoeg spelers zijn, want als er te weinig zijn dan wordt het te makkelijk om goede renners te krijgen voor een lage prijs.

Leukefans

We hebben nog vier plaatsen open in het slechtste geval. Stel dat we echt maar met twintig zijn, wat ik niet verwacht, zou ik er inderdaad wel voor pleiten om de budgetten evenredig te verlagen. Maar dat is volgens mij in elk geval nog voorbarig.

hofsje

Ik wil ook wel weer graag mee doen

kartje

Ik hoop op een beter jaar dan dit,...

kartje

En doe dus ook graag terug mee! :)

Laatste man

Doe ook weer graag mee!

Gerrit Glomser

Doe graag weer mee

Wicky

Ik doe ook weer mee, hopelijk kan ik mijn uitmuntende prestatie van 2019 enigszins verbeteren.

elrio

Middernacht sluit de voorinschrijving voor mensen die in 2019 hebben meegedaan, dat betekent dat op dat moment de mensen op de wachtlijst instromen (op dit moment zijn er nog 3 plekken over). Ik zou iedereen willen aanraden om na te denken over het eerste ronde bod, want maandag gaan we beginnen (misschien al zondagavond).

elrio

De deadline is verstreken. Op pagina 1 staat de lijst van ingeschreven spelers. Javier is helaas buiten de boot gevallen... hij staat er nu als eerste reserve voor het geval er iemand tijdens de eerste biedronde geen tijdige bieding doorgeeft.
Dus voor iedereen: maak je bod klaar en stuur hem binnenkort op! (ik zal hier aangeven vanaf wanneer dat kan)

Arry1337

Leuk zo'n spel waar je schier onmogelijk aan mee kan doen zo :/. Veel plezier

Laatst gewijzigd
Homme

Er zijn toch ieder jaar weer een aantal nieuwe deelnemers. Het is niet anders, Arry. De vaste spelers hebben in dit geval vaak voorrang. Volgend seizoen zorgen dat je bovenaan de wachtlijst komt.

Iedereen veel succes met biedronde 1.

hartstikkebedankt

Wat leuk, een onverwachte deelname :)

Edjahh

Ik wil bij voldoende animo best een tweede klasse organiseren, zolang elrio zijn score systeem wil uitlenen aan mij.

Voldoende animo is voor mij minimaal 12 man.

Wicky

Inclusief promotie en degradatiesysteem voor pakweg de onderste en bovenste 4? :-P

Leukefans

Heb ook al gedacht aan zo'n degradatiesysteem, zou wel geestig zijn. Vier plaatsen lijkt me dan wel wat veel. 😉

hartstikkebedankt

Voor de goede orde, per biedronde kun je dus:

1) maximaal 7.000 punten bieden (in volgende rondes minus de reeds uitgegeven punten van renners in jouw bezit) waarbij je per renner alleen de huidige CQ waarde over 2019 of hoger mag bieden en
2) op minimaal 1 en maximaal 12 renners bieden (minus renners in jouw bezit) en
3) in ronde 1 alleen op de CQ top 200 over 2019 zoals die er nu in staat.

Kan iemand dit bevestigen?

Laatst gewijzigd
Homme

Dat klopt. Je hebt het al helemaal door.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Bedankt voor de bevestiging

Edjahh

'@Wicky Ja, graag zelfs. Dat heb ik altijd geroepen. Geeft extra uitdaging lijkt me, degradatie voorkomen.

elrio

OK, cqranking.com heeft de scores van Fuzhou volledig verwerkt en daardoor heb ik de 'definitieve' lijst voor de scores van 2019 kunnen maken. Dat betekent ook dat daarmee het bieden kan gaan beginnen (ik weet het ik had eerder maandag gezegd, maar dat was vooral voor het geval dat cqranking.com wat langzamer was geweest). Ik stuur mijn bod naar Edjahh. Nog even wat opmerkingen:

- de deadline is op donderdag a.s. dat lijkt mij heel ruim gezien het de eerste ronde is en iedereen er al over heeft kunnen nadenken. Hopelijk lukt het om de boden sneller binnen te hebben en kunnen we eerder beginnen aan ronde 2. Als de deadline van de eerste ronde wordt gemist stel ik voor dat Javier de kans krijgt als eerste reserve (mits er geen zwaarwegende redenen zijn) met Arry1337 als tweede reserve.
- ik heb op pagina 1 van dit forum de top 200 vrije renners neergezet (op dit moment gelijk aan de echte top 200). Controleer alsjeblieft of de renners op wie je biedt ook daadwerkelijk daar genoemd zijn. Dus deze ronde nog geen boden op Froome!
- zoek even de naam op zoals die gebruikt wordt op cqranking.com en gebruikt dat in je bod, waarschijnlijk zoek je op cqranking.com toch al de oorspronkelijke score op, dus het zou een kleine moeite moeten zijn. Dat maakt het voor mij allemaal veel makkelijker en voorkomt verwarring. Op dit moment zijn die namen ook allemaal te vinden op pagina 1 van dit forum.
- veel plezier!

Edjahh

Bod verstuurt via PB

1 2 3 4 ... 17 18

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.