Bod verstuurd via mail!
Wie niet tot einde van de biedronde wil of kan wachten en natuurlijk zelf al geboden heeft kent het gebruik: stuur maar een PB.
Pier Tol
Bod verstuurd per mail. Ben benieuwd of ik een beetje de goede tactiek heb gevonden in mijn eerste deelname en met mijn 1e bod al wat renners kan binnenhalen. We zullen het uiterlijk donderdag weten.
hofsje
Biedingen zijn verstuurd
hofsje
Je mag me een bericht sturen als je me biedingen wil weten :)
Wielervolger
Bod verstuurd via PB. Wie wil weten op wie mag me contacteren.
Laatst gewijzigd
admin
Rahim Vlasblom
admin
Bod verstuurd... wil je die weten op wie... dat mag (als je al geboden hebt natuurlijk)
Luuuuuuukk
Biedingen zijn verstuurd! Ik sta open voor vergelijken via PM
hofsje
Ben iig al weer 2 renners kwijt :)
Leukefans
Ach, je bent niet alleen. Dan hebben we volgende rondes tenminste nog wat te doen. 😉
joske47
Biedingen ook verstuurd. Geïnteresseerden mogen hun ploeg altijd doorsturen om te vergelijken.
hartstikkebedankt
Ook ik heb mijn bieding verstuurd, ben erg benieuwd zo de eerste keer
Luuuuuuukk
Gaat vooralsnog niet best. Als je na ronde 1 nog achter de feiten aanloopt, wordt het vaak niet heel veel meer.. Ook geinige analyse van vorig jaar wellicht. Hoe eerder je team klaar = hoe hoger je eindigt?
ZwartebroekengeIetrui
Biedingen verzonden, als je ze wil weten stuur maar pb.
erveedeeee
Ook mijn bod gemaild. PB's welkom.
KJP
Zo, mijn boden zijn ook uitgestuurd. PM maar als je wilt weten op wie. :)
elrio
Nog 7 te gaan!
KJP
Ik had iets meer tijd moeten nemen om na te denken vermoed ik hahaha. 😬
kartje
Check ik maak nu mijn team! :)
Laatste man
Zit in Costa Rica dus alles wat trager. PM verzonden.
elrio
En nu zijn er nog maar 4... als ik zo kijk naar de biedingen dan is het dit jaar een interessant jaar.
Leukefans
Dan ben ik erg benieuwd naar wat je daarmee bedoelt. 😉
elrio
Op dit moment kan ik niks zeggen natuurlijk omdat er nog 4 mensen moeten bieden, maar zodra de ronde afgelopen is zal ik het uit de doeken doen.