Wielermaster CQ-spel 2020

1 2 3 4 ... 17 18
Leukefans

Aangezien de drie waarop we nog wachten niet nieuw in het spel zijn toch bijzonder dat we nog geen teken van leven kregen, de tijd begint enigzins te dringen, benieuwd of ze nog een bod indienen.

KJP

Een enkeling van die drie is ieder jaar heel erg laat met het doorsturen. Maar goed, off-season is nog lang, dus we hebben alle tijd! ;)

elrio

Ik heb twee van hen reeds een mail gestuurd (de laatste heeft altijd geboden via PB ).

Laatst gewijzigd
Edjahh

Duurt lang :p

hartstikkebedankt

Tja er zullen altijd mensen zijn die de maximale tijd ergens voor gebruiken

Laatste man

Beetje PM’en dan maar 😂

KJP

Vannacht om 0:00 precies sluit de markt toch? ;)

Edjahh

Donderdag deadline lees ik, dat kan ook donderdag 23:59 zijn.

Leukefans

donderdag 28-11 23:59 staat in het eerste bericht. Nog even geduld dus.

Wicky

Ah, we zijn al weer begonnen zo te zien. Veel ongeduld. Normaal duurt het altijd 4-5 dagen voor de volgende deadline dus ik neem aan dat we morgen sluiten aan het einde van de dag. Ik zal m morgen in de ochtend even maken oke?

ezra

Mijn biedingen gaan er ook morgen aankomen, hopelijk in de loop van de dag.

Wicky

zo, verzonden...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nog 11 uurtjes voor de laatste 2... benieuwd of djoriana op tijd door heeft dat hij zich had opgegeven voor dit spel ;)

@elrio ga jij vanavond om 00.00 de keuzes bekend maken of wordt het sowieso pas later op vrijdag ?

hartstikkebedankt

Misschien goed dat de reservespeler ook zijn bod doorgeeft, voor het geval djoriana niets instuurt?

Laatst gewijzigd
elrio

Ik heb al wat voorbereidingen gedaan (of anderen hebben er voor mij aan gedacht). Javier heeft reeds een bod naar mij gestuurd voor het geval dat, dus mocht een van de twee missende boden nog niet binnen zijn om 12uur 's nachts dan kan de ronde toch gewoon beëindigd worden. Op dit moment is er een gelijkspel, maar ik heb reeds aan beide gevraagd door te geven wat ze zullen bieden om dit dispuut te beslissen en beiden hebben reeds een nieuw bod ingestuurd (als een van de twee die nog moeten bieden hoger biedt, dan was dit niet nodig geweest).
Het zou kunnen dat ik om 00:00 al het resultaat van de biedingen bekend maak, maar dat hangt af van:
- hoe moe ik ben na mijn volleybal wedstrijd
- er minstens 1 van de twee spelers die nog niet geboden heeft zijn bieding heeft ingestuurd. Anders moet ik Arry vraag of hij wil meespelen.
Ik moet zelf nog een bod voor de tweede ronde in elkaar zetten (heb er natuurlijk al wel over nagedacht, maar het hangt altijd van de laatste boden af). Dus ik verwacht niet dat ronde 2 open gaat voor vrijdagochtend.

Ik houd jullie op de hoogte

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Al blijft de discussie van vorig jaar open staan... nergens in de spelregels staat dat je verplicht bent mee te doen aan een biedingsronde. Misschien voor de komende editie wel handig om op te nemen dat je dat wel verplicht bent voor de 1e ronde.

elrio

Dit jaar heb ik bij het openen van de eerste ronde wel vermeld dat als de deadline van de eerste ronde wordt gemist, Javier zal instromen. Maar ik zal het toevoegen aan de regels.

djoriana

ik ga mijn biedingen nu maken. ik ben de laatste tijd bijna niet meer op het forum. ik gebruik bijna geen computer meer, enkel mijn telefoon waarop ik de app gebruik. helaas is er nog steeds geen forum mogelijk via de app. ik hoop dat dit wel snel mogelijk word!

Leukefans

Fijn dat je er toch bij bent Djoriana, zou zonde zijn als je de deadline gemist zou hebben!

Wicky

Alleen Ezra nog dus. Die zou ook vandaag verzenden.

kartje

Ik zal nu al aangeven dat ik mijn biedingen dit weekend niet kan versturen omdat ik in de middle of nowhere zit , maar maandag wel!
Dacht dat ik ze vandaag nog kon versturen, maar de scores zijn nog niet bekend.

elrio

ezra heeft intussen een bieding verstuurd, maar ik heb nog niks van djoriana binnen... dus we wachten nog even...

elrio

'@djoriana Als je gewoon naar de website gaat op je mobiele telefoon (met een browser ipv de app), kan je gewoon naar het forum.

elrio

'@kartje mijn plan was om de deadline op maandag 23:59 te leggen

djoriana

'@rahimns is het niet zinloos om in de regels te zetten dat je verpicht bent in de eerste ronde te bieden? will je niet bieden de eerste ronde dan kom je met boden die zeker overboden worden.

mijn eerste bieding is verstuurd

1 2 3 4 ... 17 18

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.