Ik heb al wat voorbereidingen gedaan (of anderen hebben er voor mij aan gedacht). Javier heeft reeds een bod naar mij gestuurd voor het geval dat, dus mocht een van de twee missende boden nog niet binnen zijn om 12uur 's nachts dan kan de ronde toch gewoon beëindigd worden. Op dit moment is er een gelijkspel, maar ik heb reeds aan beide gevraagd door te geven wat ze zullen bieden om dit dispuut te beslissen en beiden hebben reeds een nieuw bod ingestuurd (als een van de twee die nog moeten bieden hoger biedt, dan was dit niet nodig geweest).
Het zou kunnen dat ik om 00:00 al het resultaat van de biedingen bekend maak, maar dat hangt af van:
- hoe moe ik ben na mijn volleybal wedstrijd
- er minstens 1 van de twee spelers die nog niet geboden heeft zijn bieding heeft ingestuurd. Anders moet ik Arry vraag of hij wil meespelen.
Ik moet zelf nog een bod voor de tweede ronde in elkaar zetten (heb er natuurlijk al wel over nagedacht, maar het hangt altijd van de laatste boden af). Dus ik verwacht niet dat ronde 2 open gaat voor vrijdagochtend.
Ik houd jullie op de hoogte
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.