'@djoriana het gaat er meer om dat als iemand zich opgeeft en vergeet te bieden in de eerste ronde dat je hem op dit moment dan niet zomaar uit het spel zou kunnen zetten omdat het nl niet in de spelregels staat dat je verplicht bent om te bieden. Het zou dus kunnen betekenen dat je geen zekerheid kan geven aan een reservespeler om in te stappen. Om daar duidelijk over te zijn en geen vervelende discussie achteraf te krijgen lijkt het me een zinnige spelregel om toe te voegen.
Top, elrio!
Ik heb al vijf renners, daar ben ik zeer tevreden mee. Waarvan 3 Britse klimmers. Dat ik Geoghegan Hart voor slechts waarde +1 heb verbaast me wel wat. Voor Simon Yates was het moeilijk om het bedrag te bepalen, ik heb iets halverwege zijn scores van 2018 en 2019 gekozen en dat was blijkbaar een goede keuze. Nu ja, eerst 2020 afwachten...
@kartje, leuk tweetal heb je al. 😄
Ok, ik heb mijn boden naar Edjahh gestuurd, dus ronde 2 is bij deze geopend!
Even voor de duidelijkheid:
- de deadline is op maandag 2 december 23:59
Veel succes allemaal
Rare dingen in de eerste ronde:
- na 20 boden was er nog niet op Tom Dumoulin geboden! Ik dacht even dat gewoon niemand hem zou nemen. Uiteindelijk hebben er 3 mensen op hem geboden.
- nog nooit zo weinig renners zijn er in teams gekomen als dit jaar in de eerste ronde (heel veel overlap tussen de boden)
- er zijn helaas 2 spelers die helemaal geen renners hebben weten te krijgen
Jammer dat ik Lopez nog kwijt speelde, zo'n echte topper had me helemaal tevreden gestemd, maar zo toch ook wel blij met de eerste ronde.
Hirschi is een van de grootste talenten die in het peloton rondrijden, Degenkolb hal ik behoorlijk goedkoop binnen en met Taminiaux en Hagen heb ik gewoon twee renners waar ik in geloof aan CQ-waarde binnengehaald.
Gematigd tevreden. Colbrelli voor een goede prijs binnen, daar was vast wel op geboden door anderen. Kennelijk Formolo op 1 punt binnengehaald is mooi nieuws en Calmejane voor zijn 2019-waarde is ook prima.
Alleen Matthews had ik graag gewild, slechts op 12 punten misgelopen. Ach, you win some, you lose some.
Best tevreden met de uitkomst van ronde 1. Soler, Nizzolo en Mezgec hebben genoeg kwaliteit en een vrije rol binnen hun team om het geboden bedrag te verzilveren. Sosa is eerder een gokje maar ik vind het een enorm talent en verwacht zeker wat van hem volgend jaar ondanks de enorme concurrentie binnen Ineos.
Mijn bod voor ronde 2 is ook verstuurd. Wie wil weten op wie mag me contacteren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.