Wielermaster CQ-spel 2020

1 2 ... 5 ... 17 18
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@djoriana het gaat er meer om dat als iemand zich opgeeft en vergeet te bieden in de eerste ronde dat je hem op dit moment dan niet zomaar uit het spel zou kunnen zetten omdat het nl niet in de spelregels staat dat je verplicht bent om te bieden. Het zou dus kunnen betekenen dat je geen zekerheid kan geven aan een reservespeler om in te stappen. Om daar duidelijk over te zijn en geen vervelende discussie achteraf te krijgen lijkt het me een zinnige spelregel om toe te voegen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nou ik ben benieuwd ... kom maar op met de eerste resultaten.

Edjahh

Ik ben heuuuul nieuwschierig

djoriana

'@rahimns op die manier heb je natuurlijk een punt. en is het een goede toevoeging

KJP

Nou ik ben al blij als ik 2 renners heb gepakt deze ronde denk ik haha.

hartstikkebedankt

Ik kan het slecht inschatten, ben heel benieuwd

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik had op 6 renners geboden in de 1e ronde waarvan ik in ieder geval S Yates niet heb binnen gehaald... dus ik hoop ook op minimaal 2 renners.

elrio

De teams staan er, nog niet bieden want ik moet mijn bod nog samen stellen.

Edjahh

Wauw, had Djoriana nu niet op tijd geboden zat ik geloof ik gebakken, steelt even Bennett en Jakobsen onder mijn neus vandaan. Vooral Bennett baal ik enorm van.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Gewoon niets binnen gehaald... dat is wel een enorme teleurstelling

KJP

Ah de lijst is nog niet ge-update haha, nvm.

Nou toch vier man binnen gehaald, jammer dat is Soler na een sudden-death mis loop.

Maar met Matthews, Thomas, Daniel Martin en Lucas Hamilton toch al een leuk viertal weten te scoren.

Laatst gewijzigd
Joachim

Top, elrio!

Ik heb al vijf renners, daar ben ik zeer tevreden mee. Waarvan 3 Britse klimmers. Dat ik Geoghegan Hart voor slechts waarde +1 heb verbaast me wel wat. Voor Simon Yates was het moeilijk om het bedrag te bepalen, ik heb iets halverwege zijn scores van 2018 en 2019 gekozen en dat was blijkbaar een goede keuze. Nu ja, eerst 2020 afwachten...

@kartje, leuk tweetal heb je al. πŸ˜„

Laatst gewijzigd
elrio

Ok, ik heb mijn boden naar Edjahh gestuurd, dus ronde 2 is bij deze geopend!
Even voor de duidelijkheid:
- de deadline is op maandag 2 december 23:59

Veel succes allemaal

Rare dingen in de eerste ronde:
- na 20 boden was er nog niet op Tom Dumoulin geboden! Ik dacht even dat gewoon niemand hem zou nemen. Uiteindelijk hebben er 3 mensen op hem geboden.
- nog nooit zo weinig renners zijn er in teams gekomen als dit jaar in de eerste ronde (heel veel overlap tussen de boden)
- er zijn helaas 2 spelers die helemaal geen renners hebben weten te krijgen

Laatste man

Vervelend begin. Niemand gescoord en vooral veel β€˜leuke’ renners weg.

Peter Post Forever

5 van de 7 binnen is lekker! Helaas Formolo op 1 punt gemist! S. Yates was de ander die ik niet binnen heb gehaald.

Leukefans

Jammer dat ik Lopez nog kwijt speelde, zo'n echte topper had me helemaal tevreden gestemd, maar zo toch ook wel blij met de eerste ronde.
Hirschi is een van de grootste talenten die in het peloton rondrijden, Degenkolb hal ik behoorlijk goedkoop binnen en met Taminiaux en Hagen heb ik gewoon twee renners waar ik in geloof aan CQ-waarde binnengehaald.

KJP

Zo, de boden zijn er weer uit! Wie ook geboden heeft kan een PM sturen. :)

Leukefans

Die van mij zijn ook weg, PM's ook welkom.

hartstikkebedankt

Gematigd tevreden. Colbrelli voor een goede prijs binnen, daar was vast wel op geboden door anderen. Kennelijk Formolo op 1 punt binnengehaald is mooi nieuws en Calmejane voor zijn 2019-waarde is ook prima.

Alleen Matthews had ik graag gewild, slechts op 12 punten misgelopen. Ach, you win some, you lose some.

erveedeeee

Ook redelijk tevreden. Met Kruijswijk, Demare en Jungels al mooie kopmannen binnen.

Bod 2 is verstuurd. PM welkom

Wielervolger

Best tevreden met de uitkomst van ronde 1. Soler, Nizzolo en Mezgec hebben genoeg kwaliteit en een vrije rol binnen hun team om het geboden bedrag te verzilveren. Sosa is eerder een gokje maar ik vind het een enorm talent en verwacht zeker wat van hem volgend jaar ondanks de enorme concurrentie binnen Ineos.

Mijn bod voor ronde 2 is ook verstuurd. Wie wil weten op wie mag me contacteren.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

mijn 2e bod is ook verstuurd, hopelijk halen we nu wel wat binnen

hartstikkebedankt

Ook weer verzonden

Gerrit Glomser

Net mijn boden verstuurd. Had anders pas morgen laat gekund...

Homme

Wat is het toch een geweldig spel. Ik was vanmorgen gewoon zenuwachtig om te zien welke renners ik had binnengehaald. Het lijkt wel Sinterklaas.

Ik ben redelijk tevreden. Heb 5 leuke renners al binnen. Jammer dat Stuyven, Gaudu, Garcia Cortina en Hirschi zijn weggekaapt voor me neus.

1 2 ... 5 ... 17 18

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.