Wielermaster CQ-spel 2020

1 2 ... 6 ... 17 18
elrio

'@Homme leuk om te horen... ik voel me alleen wel slecht dat ik niks in de schoenen van rahimns and Laatste Man heb kunnen stoppen, mijn eigen schoenen heb ik ook niet echt goed gevuld. Ik heb slechts Dennis gescoord, een beetje een gok... maar als ie een team vindt en met 2 hoog scorende tijdritten (WK en OS) dit jaar zou hij zijn punten moeten kunnen terugverdienen.

Pier Tol

Was ook erg benieuwd wat er vanmorgen uit zou komen, wist niet zo goed wat ik kon verwachten bij mijn eerste bod. Niet helemaal tevreden met maar 2 renners (Gaviria en Merlier), maar het is in ieder geval een begin.
Ik kan pas maandag aan de gang met mijn 2e bod, dus enig geduld is helaas geboden. Zal van het weekend alvast eens gaan nadenken over de te voeren tactiek, vind het nu al een fascinerend spel....

hofsje

Heb me namen weer opgestuurd , als je de namen wil weten mag je me een pb sturen

Rawolf

Kan ik ook nog meedoen voor de lol? Heb hier even overheen gelezen maar lijkt me wel een leuk spel!

Wielervolger

Ik vrees van niet

hofsje

Ben iig al 4 renners kwijt in ronde 2

KJP

Ik nog geen! :D

Peter Post Forever

Team per pm verstuurd. Als jullie interesse hebben in mijn biedingen pm maar

KJP

Weet het nu van een manager of 8 en heb nog steeds alles binnen. Ziet er veel beter uit dan vorige ronde. ;)

Wicky

verzonden..

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ben alweer een aantal leuke renners kwijt... het gaat een lastig verhaal worden om nog een team samen te stellen wat mee kan gaan doen voor het podium.

elrio

'@KimJungPoels enerzijds is het natuurlijk leuk om al je renners te winnen, maar dat betekent ook dat je niet nog een keer kan puzzelen voor de derde ronde. Dus mijn ideaal is dat je genoeg wint om niet teleurgesteld te zijn, maar dat je ook niet alles wint zodat je direct klaar bent.

elrio

Nog 9 te gaan, waarvan 3 al hebben aangegeven dat ze pas op maandag zullen gaan bieden.

Laatste man

Bieding verzonden. PM mag.

el canibal

Een bod om half vier s'ochtends, nu snap ik waarom laatste man de laatste man is :)
De spanning is om te snijden!

ZwartebroekengeIetrui

Ik had mijn biedingen gisteren al gestuurd en als je ze wil weten stuur maar PB.

Edjahh

Bod 2 is de deur uit

KJP

Je hebt daar helemaal gelijk in Elrio. Ik hoop ook niet dat ik iedereen binnen heb eigenlijk haha, 1 of 2 missen is wel prima. ;)

elrio

'@KimJungPoels: Je zult het vanavond/morgenochtend weten

Laatste man

'@ el canubal. Zit in Costa Rica, vandaar haha.

elrio

Nog 4 uur en nog 4 boden, hopelijk biedt iedereen...

kartje

Ik ben er mee bezig :)

elrio

'@kartje ik zou mij ook zorgen maken als jij eerder dan de laatste 4 uur zou bieden

kartje

'@elrio je hebt een PM gekregen, mijn mail wil niet echt meewerken...

Wielervolger

Wat als de rest niets instuurt?

1 2 ... 6 ... 17 18

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.