Wielermaster CQ-spel 2020

1 2 ... 7 ... 17 18
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als ze de deadline niet halen dan hebben ze gewoon deze ronde gemist.

kartje

Inderdaad, ze mogen verder doen maar hebben minder kans op heel goede renners.

djoriana

ze zijn verstuurd........ en niet goed opgelet. op een renner uit de top 200 geboden die al gekozen is

Edjahh

Iedereen de deadline gehaald?

elrio

Ok, ik heb ronde 2 helemaal verwerkt. Kijk voor de resultaten op pagina 1 zou ik zeggen.
Even wat opmerkingen:
- de deadline voor de volgende ronde is vrijdag 23:59
- ik heb reeds mijn bod opgestuurd naar Ejdahh, dus er mag geboden worden
- twee mensen hebben de deadline niet gehaald in de tweede ronde en dat vind ik wel enigszins jammer, zeker omdat er best wat forumleden zijn die heel graag aan dit spel mee willen doen en als het dan lijkt alsof sommige mensen er niet serieus mee bezig zijn, is dat niet leuk voor hen.
- willen jullie stoppen mij steeds met enkele punten te overbieden en @djoriana je mag best net voor de deadline bieden, maar pak niet steeds renners van me af, want dan moet ik op het laatst mijn bieding voor de volgende ronde veranderen.

djoriana

'@elrio mijn welgemeende excuses. je hebt mijn derde en hopelijk laatste bod binnen

Edjahh

Ronde 2 wederom niet een groot succes maar het team krijgt lichtjes vorm, hopen dat ik in de derde ronde een grotere slag kan slaan, bod 3 is ook de deur uit.

hofsje

Als het goed is heb ik me bod weer opgestuurd:)

Leukefans

Heel erg tevreden over deze biedronde!
Met Ewan, Van Aert en Higuita drie echte toppers binnen en Haas, Vichot en De Bie erg goedkoop, die kunnen bij een 'normaal' jaar boden vermenigvuldigen. Zo heb ik wel een sterk team denk ik.

Leukefans

Mijn misschien wel laatste bod is ook weer de deur uit, pm gerust!

shiraz

3e bod ook verstuurd.
In de vorige ronde veel te voorzichtig geboden op Schachmann, Cort Nielsen en Oomen helaas. De renners die ik wel heb binnengehaald moeten hun waarde wel ruim kunnen overtreffen volgend jaar, denk ik. Dus ik ben aardig tevreden tot dusver

Peter Post Forever

4 van de 5 binnen dus gaat erg lekker😎 biedingen ronde 3 verstuurd

Pier Tol

Blij met het binnenhalen van Pogacar, Buchmann en Vanmarcke. Baal wel dat ik Oomen op een paar punten ben misgelopen. Wordt nu wel flink puzzelen om m'n laatste 6 renners bij elkaar te zoeken.

Wielervolger

Ik ben blij met het binnenhalen van Izagirre, Bouhanni, Greipel en Muhlberger. Een aantal doelen ben ik misgelopen, maar de meesten waren ruim verloren dus ik kan er wel mee leven.

Mijn bod voor de 3e ronde is verstuurd.

elrio

'@Edjahh en @Wielervolger, ik was toch tamelijk duidelijk geweest dat ik geen boden meer wilde die net mijn boden overbieden!!!!

KJP

Niet het sterkste team wat ik ooit op voorhand gemaakt heb, maar toch wel redelijk tevreden. Vorig jaar had ik wel het gevoel een heel goed team te hebben en toen werd het niets, hopelijk dit jaar andersom. Met Matthews, Thomas, D. Martin, Oomen, Cort Nielsen en Hamilton toch wel een vrij leuke basis, en daarachter ook nog wel renners die moeten kunnen scoren, of opeens kunnen doorbreken.

Toch wel verbaasd dat sommige toprenners er vrij goedkoop doorheen schieten, dat had ik niet verwacht.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bieding 3 de deur uit

Luuuuuuukk

Mijn excuses dat ik biedronde 2 heb gemist, maar ik ben helaas ziek geweest.. Ik ga kijken wat ik nog kan maken van ronde 3, het beste zal nu wel vergeven zijn helaas

Laatste man

Dit gaat geen podium worden voor mij. Daarnaast ook veel leuke renners weg en overboden.

Even sprokkelen voor ronde 3.

elrio

Voor iedereen, er zijn wat kleine foutjes in wat boden die ik binnen heb gekregen en ik wil graag de mensen in kwestie de kans geven die op te lossen, dus liever even geen PBs tot het sein veilig gegeven is.

hartstikkebedankt

Oké dat is een mooie uitkomst van ronde 2 en iets meer dan wat ik ervan verwacht had als het gaat om de kleinere renners.

Gavazzi, Vanendert, Geniez en Chernetskiy haalden in 2018 gezamenlijk nog 1.868 CQ punten en die heb ik nu voor 873 punten binnengeharkt, daar ben ik blij mee. Hier verwacht ik toch wel een winstje op gezien hun rollen volgend jaar vergeleken met dit jaar. Verder nog Sivakov en Bol voor ongeveer +10 procent binnen,

Even broeden op bod 3 want dat wordt toch wel weer lastig.

Gerrit Glomser

Net mijn bod verstuurd. Mocht ik weer toppers missen dan is het seizoen al bij voorbaat mislukt en gaan we vol voor de talentencup.

Luuuuuuukk

Biedingen verstuurd! Ben wel geïnteresseerd in het uitwisselen van biedingen.

Homme

Veel mensen die alweer de handdoek werpen in december. Ik blijf het een apart fenomeen vinden.

Leukefans

inderdaad Homme. Heb zelf nochtans al meermaals ondervonden dat ik het in jaren waarin ik relatief weinig verwachtte beter deed dan voorspeld (summum 2017 met de zege) en jaren waarin ik op voorhand erg optimistisch was behoorlijk mager bleken (al hoop ik dat dit jaar dan de uitzondering op de regel is, want heb er momenteel best veel vertrouwen in).
De sport blijft zo onvoorspelbaar dat verrassingen schering en inslag zijn, al hoop ik natuurlijk aan te tonen dat ik deze bij het kiezen van mijn ploeg als enige wel had zien aankomen. ;)

1 2 ... 7 ... 17 18

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.