Ok, ik heb ronde 2 helemaal verwerkt. Kijk voor de resultaten op pagina 1 zou ik zeggen.
Even wat opmerkingen:
- de deadline voor de volgende ronde is vrijdag 23:59
- ik heb reeds mijn bod opgestuurd naar Ejdahh, dus er mag geboden worden
- twee mensen hebben de deadline niet gehaald in de tweede ronde en dat vind ik wel enigszins jammer, zeker omdat er best wat forumleden zijn die heel graag aan dit spel mee willen doen en als het dan lijkt alsof sommige mensen er niet serieus mee bezig zijn, is dat niet leuk voor hen.
- willen jullie stoppen mij steeds met enkele punten te overbieden en @djoriana je mag best net voor de deadline bieden, maar pak niet steeds renners van me af, want dan moet ik op het laatst mijn bieding voor de volgende ronde veranderen.
Niet het sterkste team wat ik ooit op voorhand gemaakt heb, maar toch wel redelijk tevreden. Vorig jaar had ik wel het gevoel een heel goed team te hebben en toen werd het niets, hopelijk dit jaar andersom. Met Matthews, Thomas, D. Martin, Oomen, Cort Nielsen en Hamilton toch wel een vrij leuke basis, en daarachter ook nog wel renners die moeten kunnen scoren, of opeens kunnen doorbreken.
Toch wel verbaasd dat sommige toprenners er vrij goedkoop doorheen schieten, dat had ik niet verwacht.
Oké dat is een mooie uitkomst van ronde 2 en iets meer dan wat ik ervan verwacht had als het gaat om de kleinere renners.
Gavazzi, Vanendert, Geniez en Chernetskiy haalden in 2018 gezamenlijk nog 1.868 CQ punten en die heb ik nu voor 873 punten binnengeharkt, daar ben ik blij mee. Hier verwacht ik toch wel een winstje op gezien hun rollen volgend jaar vergeleken met dit jaar. Verder nog Sivakov en Bol voor ongeveer +10 procent binnen,
Even broeden op bod 3 want dat wordt toch wel weer lastig.
inderdaad Homme. Heb zelf nochtans al meermaals ondervonden dat ik het in jaren waarin ik relatief weinig verwachtte beter deed dan voorspeld (summum 2017 met de zege) en jaren waarin ik op voorhand erg optimistisch was behoorlijk mager bleken (al hoop ik dat dit jaar dan de uitzondering op de regel is, want heb er momenteel best veel vertrouwen in).
De sport blijft zo onvoorspelbaar dat verrassingen schering en inslag zijn, al hoop ik natuurlijk aan te tonen dat ik deze bij het kiezen van mijn ploeg als enige wel had zien aankomen. ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.