Charme van dit spel, je kan denken een wonderteam bij elkaar te hebben gesprokkeld en bij de onderste 5 eindigen.
Ik ben dit jaar niet erg sterk begonnen met de eerste twee biedrondes maar blijf positief.
Ik heb in ieder geval nog niet een absoluut topteam gezien. Het is nog veel te vroeg om nu al op te geven. :)
Wel al een aantal jaloersmakende renners gezien. Bijv Froome is voor veel te weinig vertrokken mijnsinziens. Had ik op mee moeten bieden. Sommige renners die pas in de 2e ronde een team vonden. Altijd wel weer verrassend.
Vorig seizoen dacht ik met froome en dumoulin toch in de buurt van de 7000 punten te kunnen komen. Nou dat was toch een foute gok.
Als mensen die willen bieden problemen hebben met PM's, je kan ook mailen naar [email protected]
Zot hé, ik blijf mezelf verbazen. Bod is binnen ;)
Ben tot nu toe al heel blij met mijn team met toch enkele toppers Froome (het blijft natuurlijk gissen hoe hij zal terugkeren), en Vanderpoel, twee aanstormende talent in de vorm van Evenepoel en Hayter , een Giro winnaar (al reed hij sinds september niet één koers meer uit) .
Enkel Chris Hamilton weet ik niet goed wat ik er van moet verwachten, zo was hij vorig jaar wel al 6de in de Tour Down Under.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.