Spel: De Wielervisionair 2020

1 2 3 4 ... 14 15
jappe666

Al 13 deelnemers en dus 12 topkoersen op de agenda. Wie doet nog mee en komt de kalender en dus moeilijkheid nog wat uitbreiden?

jappe666

Nog kandidaten? :-)

zeewolde

Ja kom maar op. Ben met Afvalkoers bezig dus dit pak ik er wel bij. Al wordt het budget wel een uitdaging denk ik. 400 CQ gemiddeld is niet veel.

Ab Normaal

Ik zie nu de 3 grote ronden, maar hoe werkt dat dan? Telt de positie in het AK?
En in dat geval, als er meerdere uitvallers zijn, wordt er dan nog naar behaalde resultaten gekeken in de gereden etappes, of telt het moment van uitvallen? Ben benieuwd hoe je dat bedacht hebt.

Laatst gewijzigd
jappe666

'@Zeewolde: Hoe minder volk er meedoet, hoe groter de uitdaging wordt qua budget, want dan doen er bijna alleen maar toprenners mee die sowieso een pak kosten. In dat geval kan het zijn dat ik het budget nog wat aanpas. Als er kleinere koersen mee op de agenda komen, wordt het budget vanzelf draaglijker.

@Ab: In rondes telt het eindklassement, volgens hetzelfde principe als een eendagskoers.

SvenVDB

Ik wil ook een poging wagen :)

jappe666

Al 14 koersen op de agenda!

Als er wedstrijden zijn die jullie graag ook toegevoegd zien worden als er nieuwe deelnemers zich aanmelden, laat maar weten!

hartstikkebedankt

Ik pleit met deze koersen voor een ophoging van het aantal CQ-punten. Het is bijna onmogelijk voor deze koersen renners te zoeken die met een gerede kans zeg top-25 gaan rijden. Dan wordt het meer een loterij naar mijn mening, wat voor mij dan weer het spelplezier vermindert.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ben het wel met hartstikkebedankt eens. De renners van 200 tot 600 punten zijn toch de kleinere namen, onmogelijk om te weten wanneer die waar opgesteld gaan worden in de koersen na de Tour. Dit gaat een onmogelijke opgave worden op deze manier.

jappe666

Ben het met jullie eens, dat gaat zeker gebeuren als er niet meer kandidaten zich aanmelden.
Had gehoopt dat we sneller aan meer deelnemers zouden komen, waardoor er ook kleinere koersen op de kalender konden.

Mithrandir

Een aanpassing zou kunnen zijn het seizoen in 2 0f 3 delen knippen.
Met een 2e deadline vlak voor de olympische spelen zijn de najjarskoersen wel voor een gemiddelde van 400pnt te voorspellen.
Bij meer dan 25 deelnemers zou nog een deadline in April kunnen overwegen.

jappe666

Nog kandidaten om deel te nemen?

Wienk33

Ik wil ook wel mee doen dan

jappe666

Toegevoegd Wienk, door jou komt nu ook Parijs-Nice op de kalender.

Nog kandidaten?

jappe666

Nog 4 dagen om in te schrijven!

hartstikkebedankt

jappe, het blijven allemaal grote koersen die op de kalender staan. Kun je een update geven hoeveel CQ punten we gemiddeld mogen gaan uitgeven?

SvenVDB

20 deelnemers zou mooi zijn, van mij mag de omloop er nog bijkomen. Een goeie om het seizoen te starten :)

Ab Normaal

Of Tour of the Alps, die komt in geen enkel spel voor.

jappe666

9 februari is de deadline, dan weet ik hoeveel deelnemers en dus koersen we hebben.
Dan zal ik ook bepalen hoeveel het totale budget wordt.

Zeker voorstander van die 2 koersen! Vind me 2 deelnemers en ik voeg ze toe ;-)

Rawolf

Opzich is het net zo leuk om helemaal geen Worldtour koersen te doen, die komen al in genoeg spelletjes voor.

Alternatieve kalender:

Volta Limburg
Tro Bro Leon
Le Samyn
Tour of de Alps
Ronde van Hongarije
Baloise Belgium Tour
Ronde van Duitsland
Tour of Britain
Gran Piermonte
Parijs Tours

Zoiets :p

jappe666

Als daar meer animo voor is wil ik gerust een alternatieve kalender opstellen, of een mix van beide.
Laat maar weten wat jullie het leukste zouden vinden.

hartstikkebedankt

Voorkeur voor een combinatie, ik vind de koersen van Rawolf leuk alleen de Ronde van Hongarije gaat me wel weer wat ver. We weten bij wijze van spreken nog niet eens wat voor ploegen daar aan mee gaan doen.

SvenVDB

Voor mij is de huidige kalender prima 👍

jappe666

Ik hoop vooral op nog enkele nieuwe deelnemers, hebben we wat meer keuze nog uit verschillende koersen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Voor die kleinere koersen gaat het al bijna helemaal onmogelijk zijn om van te voren een renner te kiezen... hoe moet ik een renner van 400 cq punten of minder gaan kiezen voor Piermonte.... dat gaat hem niet worden dan.

1 2 3 4 ... 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.