Spel: De Wielervisionair 2020

1 2 ... 12 13 14 15
hartstikkebedankt

Ik heb een voorkeur voor niet te complexe opties, dus de eerste of de tweede.

Ab Normaal

'@Jappe
Denk ook dat jij moet beslissen, anders zijn er toch verschillende voorkeuren.
Voor jou is het al vervelend genoeg dat je een nieuw spel organiseert wat hierdoor zodanig op de proef gesteld wordt dat je moet gaan improviseren.
Denk dat iedereen je vergeeft als het in hun ogen niet hun favoriete oplossing is.
Denk ook dat je in je achterhoofd moet houden dat het wel beheersbaar voor jezelf blijft qua hoeveelheid werk.
Je kunt ook zeggen dat, nu SB is afgelast, je bijvoorbeeld 2 ploegen af laat vallen na PN en je dan je opties open houdt.
Het kan namelijk sowieso nog wel eens een puinhoop worden met TA, MSR en misschien nog veel meer.
Sowieso zal er veel gewisseld moeten worden aangezien er al 8 mensen zitten met Aru voor de TA. En die doet al zeker niet mee.
Succes met je beslissing.

zeewolde

Ik ben al afgevallen dus mijn mening telt niet echt. Maar de simpelste oplossing is de volgende. Het gaat uiteindelijk om strafpunten per blok toch? De laatst overgeblevene na de AGR zou nul krijgen, de een na laatste 1 etc.
Ik zou zeggen laat het spel gewoon doorlopen, 1 afvaller per koers (die doorgaat) en dan kijken met hoeveel je over bent na de AGR ( stel X). En dan allemaal X -1 strrafpunten.

En in het tweede blok doet iedereen weer vrolijk mee.
Edit : dit is bijna identiek aan optie 2 alleen is er niet slechts 1 winnaar maar meerdere

Laatst gewijzigd
Gerrit Glomser

Of je blijft gewoon bij 1 afvaller per keer. Je hebt dan wel meer mensen in de laatste koers over, maar aangezien je al hebt beslist dat iedereen dan unieke renners moet hebben krijg je daar dus ook een duidelijke nummer 1 een duidelijke nummer 2 enz.. Op die manier kan je de strafpunten gewoon toekennen.

Maar uiteindelijk is het jouw spel en ik volg gewoon elke beslissing die je neemt. En als mensen daar kritiek op hebben dan is dat maar zo. Dat heb je toch, welke beslissing je ook neemt.

jappe666

Bedankt voor de feedback allemaal!

Bij deze de beslissing:

- Gezien er momenteel nog bekeken wordt of er een alternatieve datum is om Strade Bianche te laten plaatsvinden, blijven alle teams behouden zoals ze momenteel zijn. Indien de Strade Bianche nog wordt ingepland voor 1 mei, dan wordt deze koers op die datum ingevoegd in onze kalender, met de huidig opgegeven renners. Indien deze niet wordt ingepland voor deze datum, rijdt een extra team mee in de laatste wedstrijd en wordt de rangschikking en dus de strafpunten toegekend zoals normaal, op basis van rituitslag en bij ex aequo op basis van gespendeerd budget.

Ab Normaal

Zoals verwacht dus ook geen TA en MSR.

jappe666

Voorlopig eenzelfde beslissing voor TA en MSR, aangezien ze ook daar nog kijken naar een alternatieve datum.

SvenVDB

De voorgestelde data voor die drie koersen zijn pas in oktober, niet zo interessant voor dit spel dus..

erveedeeee

Hoe ga je om met de ingezette renners in de afgelaste koersen? Zijn deze nu weer inzetbaar in de andere wedstrijden? Of tellen die nog mee in de het totaal ingezette CQ-punten?

SvenVDB

Ik denk dat er veel wissels gaan gebeuren deze ronde. Hieronder een overzichtje van alle gekozen renners voor Parijs-Nice. Ik heb er ook bij gezet welke renners er niet starten.

AB: Rudy Molard
Peter Post Forever: Rudy Molard

Arry1337: Pierre Latour
KimJungPoels: Pierre Latour
Park111982: Pierre Latour
Rawolf: Pierre Latour
Silent Hill: Pierre Latour

Erveedeee: Richie Porte
Gerrit Glomser: Richie Porte
Rahimns: Richie Porte

Hartstikkebedankt: Brandon Mcnulty (niet)

Joske47: Ilnur Zakarin (niet)
Vernis: Ilnur Zakarin (niet)

Mithrandir: George Bennett (niet)

SammySosa: Sergio Henao (niet)
SvenVDB: Sergio Henao (niet)

Wienk33: David De La Cruz (niet)
Zeewolde: Enric Mas (niet)

Ab Normaal

Benieuwd naar de wissels!

jappe666

3 wissels werden ingezet voor Parijs-Nice, met deze teams als resultaat:

BENNETT George Mithrandir
DE LA CRUZ MELGAREJO David Wienk33
EL FARES Julien Joske47
KREUZIGER Roman SvenVDB
LATOUR Pierre Arry1337
LATOUR Pierre KimJungPoels
LATOUR Pierre Park111982
LATOUR Pierre Rawolf
LATOUR Pierre Silent Hill
MCNULTY Brandon Hartstikkebedankt
MOLARD Rudy Ab Normaal
MOLARD Rudy Peter Post Forever
PARET-PEINTRE Aurelien Vernis
PORTE Richie Erveedeeee
PORTE Richie Gerrit Glomser
PORTE Richie Rahimns

Laatst gewijzigd
vernis

Dus nu al 4 deelnemers in de gevarenzone door niet deelname van hun renners

Ab Normaal

Nee, want sammysosa en zeewolde zijn al exit dus volgens mij maar 3 spelers zonder deelnemer.
Voor mij wel lekker. Ben ik definitief veilig.

SvenVDB

Dan ziet het er momenteel niet goed uit voor Hartstikkebedankt:

Mithrandir
UAE: Froome 77
OHN: Vakoc 145
Kuurne: Bouhanni 276
Le Samyn: Planckaert E 143
Paris-Nice: Bennett G 465
Totaal: 1106

Wienk33
UAE: Kelderman 402
OHN: De Vreese 114
Kuurne: Roelandts 100
Le Samyn: Steimle 228
Paris-Nice: De La Cruz 252
Totaal: 1096

Hartstikkebedankt
UAE: De La Parte 252
OHN: Roelandts 100
Kuurne: Debusschere 259
Le Samyn: Petit 270
Paris-Nice: McNulty 267
Totaal: 1148

SvenVDB

Wel jammer dat ik nu een wissel gebruikt heb natuurlijk :)

hartstikkebedankt

Ik ben het vergeten helaas

SvenVDB

Er kan natuurlijk ook nog 1 van de startende renners uitvallen, misschien dat er nog een ploeg is met meer CQ punten dan jij hartstikkebedankt

Rawolf

Als Latour uitvalt val ik af

Mithrandir

Goed gegokt door niet te wisselen.

jappe666

Hartstikkebedankt hoeft nog niet te panikeren, 10 managers hebben al meer CQ gebruikt dan hij, dus een uitvaller kan zijn redding betekenen :-)

jappe666

Joske47 zal alvast met een bang hart de 3de etappe gevolgd hebben.
Zijn renner, Julien El Fares, kwam moederziel alleen en als allerlaatste over de streep op meer dan 19 minuten van de winnaar.

Ook Latour lijkt overigens niet over al te beste benen te beschikken, want hij volgt in het klassement ondertussen ook al op dik 21 minuten.

Sparen ze zich, of zit er toch een opgave aan te komen?
Het worden nog spannende dagen...

Rawolf

El Fares was hard gevallen, dat is een twijfelgeval of hij finisht morgen.

Latour is gewoon geen waaierrijder hoop ik

Ab Normaal

El Fares exit.

jappe666

En ook exit Vlaamse koersen... Het maakt het verdere verloop van dit spel wel heel complex...

1 2 ... 12 13 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.