Daar ben ik het dus volledig mee oneens.
Bernal, Sivakov, Carapaz en misschien Thomas. Na die 4 is TGH de sterkste renner voor klassementen in de grote rondes bij Ineos. Hindley en Kelderman hebben niet van een pannenkoek verloren vergis je niet.
@morgenstern, we zijn hier geen grondwet aan het schrijven lol, wat een manier om een discussie te voeren.
Welke fout? Wat zijn mijn aannames? Welke cijfers weerleggen mijn inschatting?
Het is heel makkelijk om een opmerking te verdraaien, het onzin te noemen en iemand trollen te verwijten. Wanneer je dat echter doet met een hele genuanceerde inschatting (lees anders nog eens die quote die Rawolf er net uit licht) en niet wil accepteren dat je de mening verkeerd interpreteert wanneer dat wordt aangegeven, dan heeft dat veel weg van trollen.
Genuanceerde inschattingen heb je niks aan, je hebt een mening of je hebt die niet. Als je wat schrijft ga ik er vanuit dat die woorden je mening vertegenwoordigen maar blijkbaar is het slechts een van je vele genuanceerde inschattingen die je even wou delen en waar geen echte over discussie kan ontstaan door gemierenneuk van de bovenste plank.
Als ik wat schrijf... Ja, reageer voortaan gewoon op wat ik schrijf!! Die quote morgen nog eens rustig lezen en je lacht je waarschijnlijk kapot om wat je er zelf van dacht te moeten maken, omdat je het zo graag oneens wil zijn met alles wat ik zeg. Minder bezig zijn met puntjes willen scoren en gewoon reageren op wat iemand schrijft, klinkt als een uitstekend voornemen. Succes ermee!
Joh!
Overigens maakt het inside filmpje van Sunweb wel duidelijk dat Kelderman en Robert nul synergie hebben. Er zijn enkel monologen te zien in een gespannen setting. Kelderman is duidelijk na 2,5 week Giro hélemaal klaar met de teamleiding. Ploegleider én verzorgers.
Ik wordt niet blij van de video. Ik lijk een verstandhouding te herkennen waarbij de renners ondergeschikt zijn tov de ploegleiders.
'@ SnellePelle
Dumoulin beoogd mede-kopman in de Vuelta. In de eerste rit niet aan kunnen haken, maar niet op grote achterstand. Geen ploegmaat of ploegleider die bij hem bleef om hem te ondersteunen en hem in het klassement te kunnen houden. Zeeman: "Je bent mee of je bent niet mee.." Ik kan mij goed voorstellen dat er toen iets in hem is geknakt… Fijn zo'n "warme" ploeg…!
Ja wat een talenten poh
Sunweb heeft nu de naam wel mee natuurlijk met de recente successen van Hirschi, Hindley, Bol en nog wel een dotje. Dat geeft vertrouwen voor de jonge renners om bij team Sunweb te tekenen met bewezen begeleiding en veel renners die doorstromen naar het hoogste niveau.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.