Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 16 ... 100 101
Risje89

Hi allemaal. Nieuw hier op het forum, maar al vele jaren actief op Scorito en stiekem las ik hier wel wat tips en discussie.
Succes allemaal weer deze ronde.

On: Vakoc was ook mijn eerste gokje, hij kan het nog niet helemaal verleerd zijn.
Wat betreft Teunissen, vorig jaar 7de in Roubaix en hopelijk na zijn Tour-etappe winst met zelfvertrouwen het nieuwe jaar in. Zou toch wat top 10 plaatsen moeten opleveren..

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Wat een vermoeiende lui hier op het forum zeg.. kunnen geen enkele keus zelf maken. Naar elke renner moet gevraagd worden, wat een gezwets.. maak gewoon keuzes en laat dat slap lullen en vragen over elke koereur lekker gaan joh.

Sja, dat soort forumbezoekers zijn van alle tijden. Soms word ik er ook wat cynisch van, maar uiteindelijk schiet je daar eigenlijk geen zak mee op want ze blijven toch komen.

Nog even over Van Lerberghe dan: wellicht heb ik zijn te verwachten bijdrage aan de DQS ploeg toch wat overschat. Ik denk dat ik dat miljoen anders ga investeren. De vraag is dus aan wie, en of ik dan niet toch weer moet schuiven om aan vier DQS-renners te komen....

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Hangtieniedanstaatie: beetje het doel van dit forum toch? wat voeg jij precies toe?

Ajvenema

Van Lerberghe is toch een soort 2e rangs leadout? Ik denk dat ze naast de kern eerder aanvullen met waterdragers als Keisse en EL Tractor?

Platje

Sommige vragen kunnen ook irritant zijn maar probeer dan inderdaad wat toe te voegen of lees gewoon niet mee.. want wat is de reden dat je meeleest? Waarschijnlijk om toch een pareltje of bepaalde informatie te vinden.. maar die heb jij toch helemaal niet nodig als je alles zelf doet?

Jeffrey81

Nou, de vraag is wat "de kern" precies is. In een eerder bericht werden er zeven renners genoemd als kern, en Keisse en Declerq horen daar al bij. Daarnaast zouden een aantal anderen, waaronder Van Lerberghe, ook kansen gaan krijgen.

Maar het punt is: DQS kan elke wedstrijd sowieso maar zeven renners opstellen. Nu doet niet elke renner van de kern van zeven aan alle wedstrijden mee natuurlijk, en dat is waar Van Lerberghe dan wel verwacht mag worden. Misschien in een rit of 5 dan ofzo. Kan nog steeds wel aardig oplopen aan teampunten, maar is me toch wat te onzeker al met al.

Rawolf

van Lerberghe gaat denk ik vooral de tweederangsklassiekers rijden, Samyn, Nokere etc. Van de 15 van scorito misschien 2 maar dan houd het op

Jeffrey81

Mooi, dan kunnen we nu verder over hem ophouden, haha....

hartstikkebedankt

Je hebt voor de klassiekers al de volgende renners die hoog kunnen eindigen op hun eigen terrein: Alaphilippe, Stybar, Bennett, Evenepoel, Lampaert, Jungels, Asgreen, Senechal en dan heb je ook nog Cavagna, Ballerini, Steimle, Cattaneo, Devenyns de motoren Declercq en Keisse. Dan zit je al aan 15 man. Zou me verbazen als Van Lerberghe dan 10 wedstrijden rijdt.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Ik had Merlier dr eigenlijk meteen ingeklikt, maar twijfel nu toch. Hoe sterk is die vent nou eigenlijk? Scoort wellicht alleen in kuurne en de panne? Rijdt ook niet heel veel met matthieu geloof ik. Met frankfurt erbiu had ik hem zeker genomen, nu weet ik het nog zo net niet...

Hangtieniedanstaatie

Ik zeg niet dat ik iets toevoeg. Ik ben hier een kijkje komen nemen op aanraden van een vriend, maar ik zie alleen maar dezelfde Florians naar elke renner vragen. Aangevuld met wat geleuter over teampunten, wel/niet nemen, etc.. maar we laten iedereen in z'n waarde!

arjenzvob

Amen Hangtienietdanstaatie!

hartstikkebedankt

Frankfurt en vergelijkbaar is altijd een rotwedstrijd, geeft een aantal renners wel duidelijk voordeel voor het kiezen. Ga ik dit jaar eens wat meer op selecteren denk ik.

Ab Normaal

EF is de reden dat Kristoff en Degenkolb altijd hoog op mijn lijst staan.

Jofferde

Pogacar, een absoluut wereldtalent en zou altijd mijn keuze geweest zijn. Heeft iemand een idee wat zijn ambities zijn voor de klassiekers? Verwachten we veel punten van hem?

Ajvenema

'@hangtieniedanstaatie: Gebruikers in hun waarde laten is nou net wat je níet deed ;)
No problemo verder, ik ben benieuwd naar je mening over het spel. Wat hoopte je hier precies te vinden?

Pietsmulfriet

'@DerMeister Pogacar gaat hier zeker mee! Heb in de Vuelta een grove fout gemaakt door hem last-minute uit het team te knikkeren... Niet te vergelijken natuurlijk, maar voor 1 miljoen wil ik de gok zeker wagen. Maakt ook nu al weer een sterke indruk
Heb momenteel:

11 kasseienrenners 32.5 mln
5 heuvelrenners 9.75 mln
3 sprinters 4.25 mln
1 overig - 0.5 mln

Ik ben benieuwd wat anderen hier aan verhoudingen hebben?
De eerste keer klassiekerspel dus ben benieuwd wat het gaat brengen!

Treenert

Dat vraag ik mij nou ook af AJ. Wat verwacht je van een forum met de naam: 'SCORITO voorjaarsklassiekers' anders dan lullen over (de puntentelling van) Scorito, voorjaarsklassiekers etc.? En waarom zoveel tekst besteden aan iets waar je je aan irriteert?

Oooh wacht, die vriend had het natuurlijk over 'Bier en …...'.

Laatst gewijzigd
Platje

Haha als we er dan toch over doorgaan kan ik het ook niet laten maar daarna laten we het rusten.. aan je eerdere posts te zien zit je al een jaar op dit forum en heb ik ook vragen voorbij zien komen in de grote 3 rondes: neem ik morgen renner A of toch renner B?
En ik doe dat zelf ook, alleen niet met de hoeveelheid doe anderen af en toe hebben dus ben het zeker met je eens dat dit af en toe irriteert, maar dat is nou eenmaal onderdeel van het forum en zet je af en toe nog een beetje aan het denken

Quintana10

12 kasseienrenners
3 heuvel
2 sprinters
3 overig

Vorig jaar maar 2 DQS meegenomen en die fout maak ik niet meer, 4 kanonnen van DQS mee. WvA momenteel mijn pijnpunt. Haalt momenteel niet de selectie terwijl ik hem er graag in wil hebben.

fringale

Matthews dan toch geen Omloop ?

acb

12 kasseien - rest
4 heuvels - 5,25
3 sprint - 4,75
1 overig - 0,75
4x DQS
Back-up-opties voor sprints
Geen Ala, Sagan en GvA
Eerste keer dat ik meespeel, dus er is vast wat op aan te merken. ;)

Hangtieniedanstaatie

Hoi Venema, ik speel al sinds 2012 mee. Ik wist tot een tijdje terug niet van dit forum haar bestaan af, maar ik was niet in de verwachting iets specifieks te vinden.

Ragnar Lolbroek

Ik zie hier super vaak voorbijkomen 'ik heb alle 4 DQS kanonnen in mijn team'. Ik heb er momenteel 2. Er doen ook genoeg andere renners mee. Naar mijn gevoel wil ik dan ook geen 4,5 miljoen uitgeven aan Stybar of Lampje. Vorig jaar was de DQS overmacht ook wel extreem. Doen ze ook niet elk jaar. Goed presteren wel natuurlijk. Maar echt meer dan de helft van de klassiekers winnen gelijk vorig jaar ???!!!

BarryE1

'@Ab Degenkolb is ziek. Hoe zat het ook alweer met ziekte, dat was een teken van aankomende topvorm toch? EF is ook nog ver ;)

1 2 ... 16 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.