Wat verwachten jullie eigenlijk van Nico Denz? Gaf gisteren op de Duitse televisie aan dat hij dit voorjaar - samen met Hirschi - Benoot en Matthews zal ondersteunen. Sunweb wil hem wel als vooruitgeschoven post gebruiken en waar kan mag hij dan ook voor eigen kans gaan. Kan wel eens verrassen.
Dainese is natuurlijk sprinter, en nog heel jong. Denkt dat ie nog niet de inhoud heeft voor de klassiekers. Misschien De Panne ofzo, maar dan moet ie daar wel rijden.
Hirschi is ook jong, maar wel gewend aan harde koers in de bergen/heuvels. EN een paar jaar extra ervaring op dit niveau.
Van Nico Denz verwacht ik niet superveel, al kan ie een keertje verrassen met een top5 vanuit de vlucht ofzo.
Ook ik heb weer erg uitgekeken naar de 13e februari waar het Klassiekerspel online ging. Ben er iedere avond voorlopig weer mee bezig geweest en het team is verschillende keren op de schop gegaan. Maar toch maar wachten tot volgende week wanneer van de meeste renners pas bekend zal zijn waar ze aan de start zullen staan ....
Voorlopig vooral koppeltjes in mijn team, maar dat kan uiteraard zeker veranderen. Vooral DQS keuze vind ik lastig dit jaar.
Vakoc: “Daarna volgt wellicht de Omloop Het Nieuwsblad en – als we een uitnodiging op zak hebben – de Italiaanse wedstrijden die op onze agenda staan. Om dan in het voorjaar een mix van Vlaamse – en Ardennenklassiekers te rijden.”
PCS is echt een geweldige site, maar wat Googlen kan ook geen kwaad.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.