Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 15 ... 100 101
canard de toilette

Als je talentjes kiest zou ik eerder voor Simmons gaan dan voor een Dainese.

YungNikopolidis

Wat verwachten jullie eigenlijk van Nico Denz? Gaf gisteren op de Duitse televisie aan dat hij dit voorjaar - samen met Hirschi - Benoot en Matthews zal ondersteunen. Sunweb wil hem wel als vooruitgeschoven post gebruiken en waar kan mag hij dan ook voor eigen kans gaan. Kan wel eens verrassen.

Ajvenema

Dainese is natuurlijk sprinter, en nog heel jong. Denkt dat ie nog niet de inhoud heeft voor de klassiekers. Misschien De Panne ofzo, maar dan moet ie daar wel rijden.

Hirschi is ook jong, maar wel gewend aan harde koers in de bergen/heuvels. EN een paar jaar extra ervaring op dit niveau.

Van Nico Denz verwacht ik niet superveel, al kan ie een keertje verrassen met een top5 vanuit de vlucht ofzo.

Ludi

Ik zie 4 namen waarvan ik er 3 zou overwegen en 1 niet. Moet je raden welke ;)

Florian

Is Démare het overwegen nog waard? Lang geleden dat ik hem echt in vorm heb gezien. Hij kan het wel dus hij kan die 1.5mil wel waard zijn.

klein gakballeke

'@Florian Het zou zeker kunnen, al heb ik Démare de afgelopen jaren vaak nog één 'laatste' kans gegeven, met vaak een teleurstellend resultaat. Deze keer laat ik hem thuis, en dan zul je net zien....

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Kristoff toch zomaar wat kilo'tjes lichter dan vorig jaar, kan leuke gevolgen hebben ;)

Poeksel

Even schrikken toen ik de app opende: "Deadline Klassiekerspel morgen 11:45 uur". Gelukkig staat op de website nog gewoon "Za 29 feb. 11:45 uur " als deadline.

GranDepart

Ik lees weinig over Mike Teunissen, hij rijdt veruit de meeste voorjaarsklassiekers (9) en heeft eerder bewezen daarin kort te kunnen eindigen. Zijn prijs van 2mio lijkt schappelijk. Zijn er mensen die hem overwegen ipv bijvoorbeeld WvA die 1 mio duurder is en minder koersen rijdt?

Rawolf

Teunissen gaat in de meeste van die 9 geen kans maken. Rvv, San remo, strade etc is allemaal te zwaar voor m. Dus hij rijd er 9 maar in de praktijk staat hij in max 5 bij de top 20.

Laatst gewijzigd
Poeksel

En her en der nog wat teampunten (Wout, Dylan).

-Wielerfan

Is het de moeite waard om Vakoc te pakken als teamgenoot van Vd poel of denken jullie dat een sbaragli of debondt bijv. Net zo goed zal zijn?
(Thwaites heb ik al)

Jeffrey81

Dat weten we pas achteraf. Maar ik ga het gokje wagen, ik las ergens dat hij weer langzaam zijn oude niveau aan het benaderen is....

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Vakoc klikte ik erin direct na Matthieu

Florian

Vakoc rijdt maar 3 koersen

dvansteenis

Ja Florian, want daarna rijdt hij heel het jaar nergens meer...?

Jeffrey81

lol

Jasperdewaal11

Vakoc komt in de heuvelkoersen echt nog wel naast Matthieu te staan, zo'n brede selectie hebben ze daar ook weer niet

Florian

Maar 3 koersen van die het scorito spel aanbiedt...

Jasperdewaal11

haha zijn programma is nog niet bekend voorbij Milaan San Remo dus zou idd zo blijven denken Florian

De Tourminator

Ook ik heb weer erg uitgekeken naar de 13e februari waar het Klassiekerspel online ging. Ben er iedere avond voorlopig weer mee bezig geweest en het team is verschillende keren op de schop gegaan. Maar toch maar wachten tot volgende week wanneer van de meeste renners pas bekend zal zijn waar ze aan de start zullen staan ....

Voorlopig vooral koppeltjes in mijn team, maar dat kan uiteraard zeker veranderen. Vooral DQS keuze vind ik lastig dit jaar.

dvansteenis

Vakoc: “Daarna volgt wellicht de Omloop Het Nieuwsblad en – als we een uitnodiging op zak hebben – de Italiaanse wedstrijden die op onze agenda staan. Om dan in het voorjaar een mix van Vlaamse – en Ardennenklassiekers te rijden.”

PCS is echt een geweldige site, maar wat Googlen kan ook geen kwaad.

Cerebral36

Naja heb een team waar ik tevreden mee ben, maar momenteel heb ik 2 plekken voor De Panne en maar liefst 1 renner voor de Brabantse Pijl en EF :) Hopen dat als ze gaan aanvullen er nog een paar van mijn team bij zitten :)

Hangtieniedanstaatie

Wat een vermoeiende lui hier op het forum zeg.. kunnen geen enkele keus zelf maken. Naar elke renner moet gevraagd worden, wat een gezwets.. maak gewoon keuzes en laat dat slap lullen en vragen over elke koereur lekker gaan joh.

Jasperdewaal11

+1

1 2 ... 15 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.