Teuns En Hirschi staan ook bij mij op het lijstje!
Maar goed. Meestal kwamen er op wielerflits genoeg artikelen voorbij over ieder zijn plan. Wie piekt waar, goeie voorbereiding gehad, etcetera. Ben ze nog weinig tegen gekomen. Maar het is ook nog lang geen 29 febr dus ik wacht nog even!
'@Glenn: Dank!
@Jefffrey81: Wie start in de sprints is lastig inderdaad. Maar bij Ackermann en Viviani is dat nou juist wel duidelijk. Resultaat is dan relatief goed te voorspellen. Als Ackermann slecht sprint wordt hij 6e. Als Schachmann slecht is in LBL wordt hij 21e. En in sprints komsen er ook niet opeens allerlei AK-mannen langswaaien die wel of niet goed zijn.
Ik denk dat Hirschi een leuk gokje kan zijn voor 500k. Als je dan budget-technisch toch een 500k renner moet kiezen, waarom dan niet een mooi talent dat mogelijk iets zou kunnen doen in de heuvelklassiekers, waar ook nog enkele kansrijke teamgenoten starten?
Het is ook een beetje een vraag wat balans betreft in je team. Als je denkt om die reden beter af te zijn met een sprinter die mogelijk top-20 rijdt in Frankfurt zijn daar ook wat opties voor bijvoorbeeld. Kan dan een betere keuze zijn dan Hirschi.
'@ ronvisser: dat is ook verleidelijk echter weet jij, of iemand anders hier, dan ook welke koersen Moscon afwerkt?
Evenepoel; te weinig koersen om een DQS plekje in te mogen nemen wat mij betreft. Als hij er 2 of 3 podiumt is de keuze goed geweest maar dat zie ik niet gebeuren
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.