Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 18 ... 100 101
M@thijs

'@tourmenator

Interessant idee ik zelf heb er idd 6 van en 4x 2.5 erachter mja wel geen matje

KV

'@LaPrimavera: klopt idd wel, maar een Ackermann of Kristoff kan eventueel wel nog teampunten verzamelen van Sagan of Gaviria (bv in MSR of Gent-Wevelgem) maar dat mag uiteraard niet de reden zijn om ze te kiezen
@Tourminator: ik heb er momenteel ook maar 5 (met matje) en 4x 2,5milj, mede omdat ik de 2,5milj renners niet persé slechtere keuze vind dan de 3/3,5 groep

Hoekje

Weet iemand meer over het programma van Matthews? In een interview gaf hij aan dat hij zou starten met de Omloop, alleen zie ik hem niet op de voorlopige startlijst staan..

TrEb

Matthews staat op de deelnemerslijst van Omloop, zie touretappe.nl

Cerebral36

Aangezien het nergens anders bekend is, zou ik dat niet te serieus nemen voor nu.

snoeppoeppie

Wat denken jullie van Politt?

Jeffrey81

Wat denken jullie van Politt?

Die heb ik, en die wil ik ook heel graag houden....maar hij zit wel een beetje op de schopstoel omdat ik me toch wat zorgen maak over de balans in mijn team.

snoeppoeppie

Hebben jullie er enig idee van, wanneer de definitieve startlijsten op PCS verschijnen?
Wanneer deze definitief worden aangevuld?

Risje89

Politt, bevestigen is altijd lastig..

snoeppoeppie

Staat er bovendien helemaal alleen voor in z'n ploeg, bedenk ik net.... Dan is 2milj. misschien wat overdreven.

Jeffrey81

Hebben jullie er enig idee van, wanneer de definitieve startlijsten op PCS verschijnen?
Wanneer deze definitief worden aangevuld?

Die worden constant aangevuld, zodra PCS weer nieuwe informatie heeft. Ik kwam gisteren ergens een renner tegen waar een koers was toegevoegd waardoor ik hem nu in overweging neem ;)

Er staat dan op de pagina van de renner "new" bij de nieuwe race op zijn kalender.

M@thijs

'@snoepie dat is ook een voordeel. Dat zijn ploeg weet voor wie ze moeten werken

Jeffrey81

Dat ie er alleen voor staat zie ik juist als iets positiefs. Hij hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken om teamorders of goede vorm van de dag bij teamgenoten.

-Wielerfan

Dillier(500.000), was in het verleden toch een renner die zeer goed overweg kon met de Kasseien. Iemand enig idee waarom hij tot nu toe alleen de omloop op zijn programma heeft staan?

Lijkt me anders een zeer leuke optie die zelf top 20 kan fietsen af en toe en teampunten kan verdienen met Naesen.

Jeffrey81

Ik denk dat velen hier zich veels te veel blind staren op de kalenders en startlijsten zoals ze nu op PCS (En dus Scorito) staan....

Primavoormij

Eens met Jeffrey, dit begint nu een beetje genant te worden. Probeer eens op basis van programma's van de voorgaande jaren, rol in en samenstelling van het team, kwaliteiten van de renner en op basis van media zelf te bepalen waar een renner allemaal zou kunnen starten... De definitieve startlijsten (muv OHN en KBK) ga je voor het verstrijken van de Scorito deadline toch niet krijgen.

Ajvenema

'@jeffrey81: Nouja, blind staren. Het is belangrijk dat je overal 3 kopmannen hebt, en als ze er (nog) niet opstaan kan het betekenen dat je er eentje te kort gaat komen in bijv de Panne. Als je er geen rekening mee houdt wordt het wel heel erg gokken. Kan overigens wel zijn dat je 2 dagen van tevoren toch weer de heleboel omgooit als er meer bevestigd is.

GlennTour

MVDP dus niet zeker van deelname aan Brabantse Pijl, AGR, Waalse Pijl en LBL.

Geen Brabantse Pijl en AGR zou toch een tegenvaller zijn..

Treenert

Het zorgt voor een gek gevoel bij Naesen: “Ik moet toegeven dat het wel raar is. In vergelijking met andere coureurs heb ik nog wel veel getraind, maar toch heb ik het gevoel dat ik niet genoeg gedaan heb. Hoe ik aan de start zal staan van het openingsweekend? Dat is een klein vraagteken. Vanaf Parijs-Nice moet die aanpak zijn vruchten afwerpen. Die periode tussen de E3 en Roubaix: dat zijn de weken waarin het moet gebeuren.”

“Bewust, op verzoek van de ploeg. Ik heb minder zot gedaan tijdens de winter en rustig meegedraaid op training. Dat is wennen, want normaal durf ik op training in januari al eens te koersen, tot frustratie van mijn ploegmaats.”

Dat dit op verzoek van de ploeg is staat me eigenlijk totaal niet aan, zet ik toch wel mijn vraagtekens bij.

Ajvenema

'@treenert, dat ben ik wel met je eens ja. Het zorgt ervoor dat ik bij een tegenvallende Ruta del Sol toch ga twijfelen. Want wat weet Ag2r eigenlijk van klassiekers?:)

Iemand een mening over Merlier? Doet precies mee in de koersen waar ik nog wat mis, maar kan ie meedoen met de grote jongens?

Florian

Naesen moet je gewoon meenemen. Zonder DQS is hij dé puntenpakker van vorig jaar. En hij wacht nog op zn eerste klassieker-overwinning.

KV

Ik heb Merlier erin staan, maar twijfel idd ook om hem te vervangen door een échte topsprinter (genre Ewan of Gaviria die ook in MSR kunnen scoren). Ik verwacht/hoop wel op top 5 plaatsen in de (mogelijke) sprintkoersen (en op wat teampunten hier en daar van VDP) maar hij moet het idd wel nog allemaal bewijzen tegen de toppers

Jeffrey81

'@AJ: Ik zeg ook niet dat je er geen rekening mee moet houden. Sterker nog: het is natuurlijk super handig dat Scorito en PCS al aangeven wat ze wél weten. Maar het punt is dat mensen het als enige waarheid lijken aan te nemen en nu al de conclusie trekken dat die informatie ook compleet is.

Over Merlier heb ik niet echt een mening overigens. Ken hem niet goed genoeg, maar van zijn statistieken werd ik niet heel warm. Ik twijfel voor die 1,5 miljoen net als KV eerder tussen Ewan, Gaviria en Colbrelli. Als één van hen nog wordt bevestigd als deelnemer voor Frankfurt, of de indruk wekt daar mogelijk te starten, dan krijgt die de voorkeur denk ik.

@Glenn: Waar haal je die informatie vandaan?

Ab Normaal

Ik las dat Merlier juist niet start waar vd Poel start.
Dan ook geen teampunten voor Merlier dus.

Cerebral36

'@Florian Vorig jaar is dit jaar niet he :) Daarom verwijst Treenert juist naar dat artikel.

1 2 ... 18 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.