Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 27 ... 100 101
ronvisser

Benoot is een alleskunner die ik er graag bij heb, maar waarvoor ik lang geen plekje vrij had. Inmiddels een sprinter gedowngrade, zodat Benoot in mijn team past.

DKrikk

Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw klassiekerspel. Mooi moment om uit de winterslaap te komen en alle uitslagen eens goed door te klikken en evt seizoensdoelen te beoordelen.

Benoot is idd aantrekkelijk voor 2,5m en de koersen die hij gaat rijden. Staat alleen nu wel naast Matthews, wat natuurlijk twee kanten op kan gaan. Benoot zal het in zijn eentje moeten doen en Matthews kan wachten op een sprint.

TomTriomfeertTour

Afgelopen jaar is Benoot natuurlijk hard gevallen in PR wat ervoor zorgde dat hij de heuvels niet mee deed.

Ik ben erg benieuwd wat de combinatie Benoot-Matthews gaat doen. Misschien kan Matthews wel meer profiteren van Benoot dan andersom. Vooralsnog gaat Benoot hier niet mee door de grote concurrentie in zijn prijscategorie, maar het kan toch mooi je 3e man voor de bp zijn.

Karperdrol

Dus Matthews is een zekerheidje voor jou?

dvansteenis

Stuyven tegen de vlakte in de Algarve. Lijkt mee te valllen

KV

Toch weer niet lekker voor Stuyven 1 week voor Omloop...
Benoot rijdt trouwens vermoedelijk geen BP

hartstikkebedankt

Zou fijn zijn als Bol aan zou geven te starten in EF :P

Rawolf

Doe daar ook nog De Panne bij en ik ben verkocht! Leuk ploegje voor t voorjaar heeft Sunweb dit jaar hoor

Phoenix0000

Bol zal toch op zijn minst in Brugge starten ipv Matthews die daar nu nog staat.

Kpenty

Ben niet blij met deze overwinning van Bol zeg. Nu moet ik hem toch maar vervangen😜

Laatst gewijzigd
Pim96

Haha toch wel veel die Bol al hadden dus. Reed vorig jaar ook al best wat klassiekers en won vorig jaar toch ook wat sprintjes waar ook toppers meededen. Hopelijk dat hij deze vorm even doorzet.

Jori

Bol die even 3000 hoogtemeters gaat bedwingen in EF? lijkt me wat optimistisch. Eekhoff of Nieuwenhuis lijken mij daar de logische namen, Dainese en Kanter zijn volgens mij ook niet zulke klimmers. En Matthews lijkt me idd op basis van dat interview op WF toch EF over te slaan.

Valpartij bij Trek maak ik me ook wel zorgen om

Rawolf

Want Eekhoff en Nieuwenhuis klimmen beter dan Bol wil je zeggen....

Jori

Ja, dat wil ik wel zeggen. Nieuwenhuis werd vorig jaar nog 20e. Geen goed resultaat, maar dus wel de klimmetjes overleefd. Eekhoff staat ook zelf niet bekend als een sprinter, maar iemand die lastige koers kan afmaken.

TomTriomfeertTour

'@karperdrol, Matthews is zeker nog geen zekerheid, maar dat is Benoot dus ook niet. Helemaal niet als hij BP niet zou gaan rijden. Waar haal je deze informatie vandaan, @kv?

JamesMerckx

'@TomTriomfeertTour

Volgens het overzicht van Sporza.be, na een interview met Tiesj over zijn voorbereiding en plannen in het voorjaar:
- OHN
- SB
- E3
- DDV
- RVV
- AGR
- LBL

Dit zijn natuurlijk wel allemaal UWT wedstrijden.. Het kan dus zijn dat ze enkel de 'grote' wedstrijden hebben opgelijst. Als je zijn programma's van 2018 en 2017 bekijkt zie je telkens zo goed als het zelfde verloop mét de BP (ter info/ 2x 3e). In die optiek past de BP perfect tussen bovenstaand lijstje.

Wacht dus op nieuws van Sunweb of de renner zelf..

Rawolf

'@Jori dan heb ik nieuws voor je: Bol kan zo'n zware koers zonder echt klimwerk in de finale zoals Eschborn Frankfurt nog beter aan, is echt een beer van een sprinter.

Sprinters als Ackermann, Degenkolb en Kristoff die daar vorig jaar t podium vormde, dat zijn hetzelfde type renners.

Laatst gewijzigd
DeHaai

Ik lees hier vaak, als die de BP niet rijdt dan... of als ie hem wel rijdt dan pak ik 'm zeker. Waarom wordt juist deze koers zo belangrijk gemaakt?

KV

Op basis van welk interview lijkt Matthews EF over te slaan?

KV

'@thor: omdat je net een groot verschil kunt maken in die wedstrijden waar er niet zoveel aan deelnemen. In een echte topwedstrijd waar iedereen aan deelneemt is de winstmarge veel kleiner

Nul verstand

Alsjeblieft, noem die wedstrijd in Duitsland gewoon Frankfurt. Het zeggen van EF zaait alleen maar verwarring, bij mij tenminste wel.

KV

Ok dan:
Op basis van welk interview lijkt Matthews Frankfurt over te slaan? :-)

DKrikk

Haha Nul verstand, ik zit ook elke keer met de roze truitjes in mijn hoofd

Geel truitje

Een team zonder Flipje en of vd poel is normaal gesproken kansloos dit zijn bij elkaar met kopmanschap die nu van de totaal 13 etappes er zeker 5 winnen en 5 top 3 rijden
Dit geeft ze samen dus al meer als 2000 punten
Ok als er 1 valt heb je goed gegokt maar zelfs een 95%fitte van deze 2 kan etappe winnen

Jofferde

Ik ga het denk ik toch proberen zonder Flipje. 5 mil voor 5 ritten is gewoon erg gortig.

1 2 ... 27 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.