Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 29 ... 100 101
joern00

Ik loop momenteel ook niet echt warm van Viviani maar met hem heb je wel het voordeel dat je weet dat die enige kopman is in enkele "ambetante" wedstrijden. Zoals Frankfurt bijv. Gaat Lotto daar met Degenkolb sprinten of neemt Ewan die er nog bij? UAE met Kristoff of Gaviria? Sunweb met Matthews of Bol?

Nul verstand

'@joern00, goeie. Misschien dat ik nog een gokje neem met Colbrelli, die wel de enige sprinter van zijn team is.

Ragnar Lolbroek

Ik heb Viviani er momenteel ook nog in. Tenzij Jakobsen wordt aangekondigd voor De Panne. De kans bestaat natuurlijk dat Bennett daar start. Die staat ook nog nergens geprogrammeerd.

Valvuillerdemoz

'@ Nuk Verstand: Colbrelli de enige sprinter van zijn team? Maar, met Bauhaus, Cav en Haussler hebben die toch nog wel een paar sprinters mee. En dan ook nog Bole, Haller en Garcia Cortina.

Nul verstand

'@Valvuillerdemoz, dat weet ik, maar dat zijn sprinters die er pas aan te pas komen als Colbrelli ondermaats presteert. Als dat het geval is, heb je sowieso niks aan een renner.

GlennTour

En wat met Stuyven? Vandaag 1x versnellen en erna op 16minuten gezet...

Ceramiche Ariostea

Stond na die versnelling van welgeteld 30 sec op de parkeerplaats vast. Stuyven is voor mij een absolute no go. Valpartijen pakken meestal niet goed uit

TomTriomfeertTour

Ook als de val toch een stuk minder erg was dan afgelopen jaar?

Jori

Tja, ik twijfel nu enorm over Stuyven. Probleem is namelijk dat hij altijd zegt dat het meevalt.

"Stuyven reageerde achteraf zelf nog even. “Ik voel me een beetje een mummie, maar het valt toch wel mee. Veel schaafwonden en een paar brandwondjes”, aldus de Vlaams-Brabander. “Het voelt zeker niet aan alsof ik iets gebroken of zwaar gekneusd heb.” Aldus Stuyven vorig jaar

voor 2.5 miljoen was het een koopje vooraf, nu is het echt dubieus in welke vorm hij zal starten

ratajan

Zie dit staan op de site van tour of the alps: "and Liege-Bastogne-Liege winner Jakob Fuglsang, the GC captain for Astana at the Giro d’Italia.", dus ik ga ook maar verder puzzelen. Vond hem al zo goedkoop....

user27311

Wat zeggen de uitslagen van Lampie over zijn vorm? Rijdt hij alleen maar in de rondte om in vorm te geraken? Of is dit jaar gewoon niet zo sterk. Laatste jaren zaten er altijd wat top 10 klasseringen tussen voordat de klassiekers begonnen.

user27296

Hij rijdt deze ronde van Algarve in dienst van Evenepool was er gisteren als voorlaatste quickstep man nog bij na kilometers op gereden te hebben.
Als zijn werk gedaan was denk ik dat er 150 man eraf lag.

Het was namelijk nogal een vrij lastig parcours in Algarve gisteren

Voor mij is hij dus is top

Grtz

El Mel

Benoot voor 2.5 mil is in principe een koopje. Maar hij rijdt maar 5 kasseienkoersen en in de heuvels ben ik niet overtuigd van hem. Wat denken jullie?

GlennTour

Benoot gaat mee bij mij.
Ik acht hem beter als Matthews op de kasseien.

KV

'@Martijn: had een beetje hetzelfde gevoel momenteel met Lampie. Eerste sprintrit verloor hij blijkbaar redelijk wat tijd maar weet niet of hij daar lek gereden heeft ofzo. Gisteren zag het er dan wel goed uit. Ik veronderstel dat hij zich vandaag wel eens wil testen in de tijdrit....

jokke

Rijdt Schachmann nu ineens geen AGR dit jaar?

KV

Waar haal je dat vandaan?

Henk

Volgens PCS rijdt hij SB, AGR, WP en LBL.

leonstar

Waar ik mee zit:
Van avermaet is veel sterker en zie ik eerder wat winnen of top 3 rijden dan jungels echter die rijdt toevallig bij t juiste team waardoor je waarschijnlijk een hoop “gratis teampunten” krijgt.
Ik vind avermaet ook veel mooiere renner maar verwacht aan t eind met wat 6-15 e plekken dat jungels mischien meer punten heeft.
Beide 4 miljoen dus dure jongens! Rijden er beide wel veel!
Wat denken jullie?

Soto

Neem je ze toch beide:)

user27311

'@leonstar Ikzelf zou voor van Avermaet gaan. Sowieso rijdt hij veel en staat hij altijd garant voor veel punten. Dat Trentin naast hem staat dit jaar vind ik positief. Hij hoeft nu alles niet meer alleen te doen en misschien pakt hij nog wat teampuntjes mee. Voor Jungels zie ik goedkopere alternatieven binnen Quick Step die ook heel goed kunnen gaan scoren.

Nul verstand

Rijdt Matthews eigenlijk nog heuvelklassiekers?

Op PCS staan nog geen heuvelklassiekers, maar ik kan het me nauwelijks voorstellen dat hij ze allemaal skipt.

Phoenix0000

Voor degenen met Greg of Jungels of Lampaert.
Wanneer ga je deze mannen met vertrouwen kopman maken? Derde kopman wellicht een enkele keer, maar daarvoor zijn goedkopere opties.

acb

'@Leonstar: Gewoon lekker nemen wie je leuk vindt. ;)
Als je 4 miljoen uitgeeft, moet je iemand wel regelmatig kopman maken. Dat doe je met Jungels minder snel, zeker als je een hoop plekken 6-25 verwacht. Hij zal vast iets winnen, maar het is moeilijk te voorspellen wat. Als hij wint, speelt ploegentactiek daarbij waarschijnlijk een rol, zoals in KBK vorig jaar. Zelfde geldt voor Lampaert.
Benoot vind ik een goede deal, rijdt veel en scoorde vorig jaar ook goed. Nu meer races plus misschien iets meer teampunten. Het voordeel van Wellens is dat hij op de startlijst staat van de Brabantse Pijl.
Als Stuyven pas in de E3 weer goed is, is hij nog steeds een interessante optie. Heb 'm niet gezien in de Algarve, maar hij is in ieder geval niet afgestapt.

jort101

Goedemiddag! Zoals elk jaar kunnen jullie weer mee doen aan mijn poule! Hier de link: https://scorito.dk/Qb0XHYZ

1 2 ... 29 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.