Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 30 ... 100 101
La Primavera

'@Phoenix, Greg in Omloop, E3 en RvV. Jungels in Kuurne en E3. Lampaert in DdV. Ik heb overigens maar één van de drie. Zonder deze ga je wel heel erg moeten snijden in je budget ergens. Wie zie jij als zekere kopmannen?

KV

Vraag ik me ook af. Mathieu en Stybie mss, maar Stybie kan ook soms in het DQS spel gevangen zitten, dus ook niet zo zeker.

KV

Sagan zie ik ook niet als een zekere kopman

Florian

Ik wil ook.heel graag van die dark horses in mijn team als Wellens en Degenkolb, maar dat risico is te groot en dan moet ik daar heel mijn team weer omver voor gooien.

Phoenix0000

'@laprimavera

Met MVDP, Sagan en Stybar aangevuld met Kristoff, Trentin, Degenkolb heb ik niet gevoel 1 van die 4 miljoen mannen nodig heb om kopmanplekjes in te vullen.

KV

En Kristoff, Trentin en Degenkolb zie je wel als kopmanmateriaal?

Phoenix0000

'@kv

Zullen vaak 2de 3de kopman zijn ja.
Zie hen ook vaker top 3 uitschieters hebben dan Greg.

La Primavera

'@Phoenix Waar zie je Kristoff als kopman dan? Ik echt alleen bij Frankfurt verder rijdt hij totaal niet constant genoeg om kopman ergens te kunnen zijn. Zelfde geldt voor Trentin, misschien GW maar die rijdt hij vooralsnog niet. Degenkolb is sowieso al een onzekere factor, kan goed uitpakken maar met zijn ziekte en voorgeschiedenis zou ik het niet aandurven.

Phoenix0000

'@laprimavera

Kuurne en GW

GlennTour

In de categorieën van 2.5milj€ en 3milj€ heb je bij ze allemaal pro en contra's:

Van Aert: is hij voldoende hersteld en kan hij zijn oude niveau halen?

Fuglsang: veel kwaliteit - weinig ritten

Matthews: sterk genoeg?

Stuyven: haalt hij ooit nog het niveau?

Kristoff: kan hij trg knallen?

Trentin: geen veelwinnaar, wel vaak puntenpakker.

Degenkolb: vergane glorie?

...

Phoenix0000

Zie nu dat hij KBK niet rijdt.
Dan wordt het wellicht anders.

Jori

PCS is niet de heilige graal qua kalenders he ;) Vaak is een google zoekopdracht met tijdspan 1 maand (of custom range tot 1 december) genoeg om informatie te vinden over de schema's. Veel van PCS klopt, maar vaak missen ze nog logische koersen, nemen ze voorlopige startlijsten direct over (en gooien ze dus namen eruit die ze eerder hadden) en zijn ze afhankelijk van mensen die data doorgeven.

Threeohthree

Had ook gehoopt dat Kristoff KBK zou rijden. Maar goed nog geen man overboord. 2.5 is op zich veel geld maar vind het niet zo'n punt om dat geld neer te leggen voor 1x eerste kopman en allicht nog twee keer 3e kopman. Zeker gezien ef een redelijk vraagteken is en Kristoff prima vorm heeft. Tja het klinkt een beetje zonde 2.5 mil voor 1x captain maar als je team verder in balans is is daar wat mij betreft niks mis mee.

Jori

Lol, Kristoff rijdt ook gewoon KBK. Maar in hoeverre dat fit is? Ook hij is namelijk gevallen...

Ludi

Volgens mij rijd ie die niet. Gevallen?

Valvuillerdemoz

Volgens PCS rijdt ie gen KBK.
Is ie dan gevallen in de Tijdrit vandaag?! Of is Jori aan het zandkunstenaartje spelen?

RooieGek46

Hallo allemaal, GvA ja of nee?

dvansteenis

Ja

Threeohthree

Kristoff stond volgens mij tijdje terug wel op deze lijst : https://www.kuurne-brussel-kuurne.be/wp-content/uploads/2020/02/voorlopige-deelnemerslijst-KBK2020-02.pdf maar zie hem en philipsen er nu niet meer bij.

Nul verstand

Zijn er eigenlijk sites waarop je favorieten kunt zien voor bepaalde wedstrijden?

La Primavera

'@Nul verstand Bookmakers?

Cerebral36

Waar is Kristoff gevallen dan? Kan er niks over vinden.

GlennTour

Kristoff is helemaal niet gevallen. Hij rijdt gewoon geen KBK wss.

Chef83

Ik twijfel om merlier erbij te nemen maar hij rijd er dacht ik maar 5 waarvan maar 2 met vd poel samen dus nog maar even kijke wie of wat we gaan doen .

Martijn Sollie

Stuyven viel me nog niet eens zo tegen vandaag tijdens de tijdrit.

1 2 ... 30 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.