Wat een gezever met dat virus...
Je kunt er niet echt rekening mee houden, want dat krijg je keihard terug in je gezicht als het wel gewoon doorgaat.
Hebben jullie een mening over Petit en/of Turgis? Petit heeft zichzelf al aardig bewezen, maar Turgis kan wellicht nog stappen maken dit seizoen...
Ik vind Bahrein het moeilijkst, vooral omdat er zo weinig gekend is over de individuele programma's per renner daar...
Mohoric, Teuns, Colbrelli, Garcia. Allemaal niet de duurste renners, maar elk steengoed in "hun deelgebied".
Moest het nu eens duidelijk zijn, wie wat rijdt...? Wat denken jullie?
Voetbalwedstrijden worden al afgelast. Betekent ws ook dat als voetbalwedstrijden weer doorgaan, de piek van het virus weg is en de race waarschijnlijk wel doorgaat. Denk dat ik mijn inschatting daar op ga maken.
Vakoc, tja, wat was die onzichtbaar in de Algarve. Twijfel ik echt serieus over, vooraf was die juist een zekerheidje. Nu mss iemand als Thwaites.
Volgens mij is Teuns programma wel volledig bekend toch? Colbrelli lijkt ook standaard af te werken. Garcia is beetje de wild-card, maar zal wel overal starten denk ik. Mohoric kan alles en niks, die zal gewoon weer heel veel rijden en de echte extremen (roubaix, WP) laten schieten denk ik.
Petit en Turgis durf ik beiden niet aan. Verwacht er niet veel van, geen ploeggenoten waarop ze evt. kunnen bouwen en afgezien van paar uitschieters ook niet echt hoog niveau. Daarnaast zie ik andere aantrekkelijkere alternatieven voor 750.000, maar dat is persoonlijke smaak.
Vervelend dat het nog niet duidelijk is wat er gebeurd met de italiaanse koersen, vooral MSR. Naar mijn mening is het beter van scorito als ze onzekere koersen schrappen indien mogelijk. Ik heb liever een aangepaste selectie op scorito zonder bv MSR en dat het in het echt wel door gaat dan dat mijn succes afhankelijk is van de goede keuze mbt het wel of niet doorgaan van een op dit moment discutabele koers.
Onzekerheiden in schemas, valpartijen en renners houd je toch, maar dit lijkt me een ander geval.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.