Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 31 ... 100 101
Valvuillerdemoz

Ja, die kun je gerust meenemen.

Treenert

Tja en zo waren Kwiato, Wellens, Politt en Trentin ook niet verkeerd vandaag.

Laatst gewijzigd
Imbatido

Anticiperen jullie al een beetje op het niet doorgaan van Strade Bianche en Milaan-Sanremo?

Jori

Niet echt, dat zou wel betekenen dat ik MvdP thuis zou laten :p

Jeffrey81

Het is wel duidelijk dat het zinvol is om het nieuws daarover in de gaten te houden... maakt het niet makkelijker allemaal, en het was al een lastige puzzel.

TrEb

Ik denk dat voor de start van de 1e wedstrijd (zaterdag 29 feb) nog geen duidelijkheid zal worden gegeven omtrent Milaan - San Remo en de Strade. Het wordt gokken of het wel / niet doorgaat. Zelf ga ik er van uit dat de wedstrijden niet doorgaan. (ook gezien afgelaste voetbalwedstrijden)

Jasperdewaal11

MSR zal eerder geen doorgang vinden dan Strade lijkt mij. Noord-Italie is het risico gebied dus doe er je voordeel mee

04398

Over Starde wordt niks gezegd, voor MSR is er geen plan-B als de situatie niet verbeterd zoals ie nu is.

BrackenRidgeCycling

Tim Wellens sukkelt met slijmen: "Het is vechten om niet ziek te worden"

die staat er al heel de tijd in, begin nu toch te twijfelen

Elpiedro

't zou wat zijn he, naast onbekende startlijsten, ook onbekend of koersen door zullen gaan. May the most lucky one win :)

arjenzvob

https://www.nu.nl/wielrennen/6032917/van-der-poel-acht-winstpercentage-van-33-dit-jaar-niet-haalbaar.html

Als ik goed begrijpend lees zie ik dat de kans dat MvP een aantal koersen overslaat groot is.

Treenert

https://sporza.be/nl/2020/02/23/mathieu-van-der-poel-stoomt-zich-in-de-algarve-klaar-voor-de-kla/

Vakoc is de selectie zojuist binnen geslopen ;)

Ajvenema

Wat een gezever met dat virus...
Je kunt er niet echt rekening mee houden, want dat krijg je keihard terug in je gezicht als het wel gewoon doorgaat.

Hebben jullie een mening over Petit en/of Turgis? Petit heeft zichzelf al aardig bewezen, maar Turgis kan wellicht nog stappen maken dit seizoen...

Ajvenema

'@treenert, omdat je denkt dat Mathieu tegenvalt of dingen gaat skippen? Hij zegt niks over Vakoc toch?

snoeppoeppie

Ik vind Bahrein het moeilijkst, vooral omdat er zo weinig gekend is over de individuele programma's per renner daar...
Mohoric, Teuns, Colbrelli, Garcia. Allemaal niet de duurste renners, maar elk steengoed in "hun deelgebied".
Moest het nu eens duidelijk zijn, wie wat rijdt...? Wat denken jullie?

Nul verstand

'@snoeppoeppie
Als Colbrelli goed is, neem ik aan dat hij naar voren wordt geschoven. Maar zal dat zo zijn? Dat is de vraag.. Zijn tijdrit gisteren geeft iig hoop. Ik overweeg hem ook sterk!

Jori

Voetbalwedstrijden worden al afgelast. Betekent ws ook dat als voetbalwedstrijden weer doorgaan, de piek van het virus weg is en de race waarschijnlijk wel doorgaat. Denk dat ik mijn inschatting daar op ga maken.

Vakoc, tja, wat was die onzichtbaar in de Algarve. Twijfel ik echt serieus over, vooraf was die juist een zekerheidje. Nu mss iemand als Thwaites.

Volgens mij is Teuns programma wel volledig bekend toch? Colbrelli lijkt ook standaard af te werken. Garcia is beetje de wild-card, maar zal wel overal starten denk ik. Mohoric kan alles en niks, die zal gewoon weer heel veel rijden en de echte extremen (roubaix, WP) laten schieten denk ik.

Petit en Turgis durf ik beiden niet aan. Verwacht er niet veel van, geen ploeggenoten waarop ze evt. kunnen bouwen en afgezien van paar uitschieters ook niet echt hoog niveau. Daarnaast zie ik andere aantrekkelijkere alternatieven voor 750.000, maar dat is persoonlijke smaak.

snoeppoeppie

Waarom rijdt Mitchelton eigenlijk een voorjaar? :-|

TrEb

Ze hebben met Haig een mooie ritwinst te pakken, of bedoel je dat niet?

DKrikk

Misschien als Mezgec een goede dag heeft...

Lance Beenstrong

Op PCS lijkt het alsof Team Ineos een heel rijtje klassiekers overslaat dit jaar(panne, E3, GW, etc) dat lijkt me niet te kloppen toch? Iemand meer info daarover?

hartstikkebedankt

In principe zouden Impey en Adam Yates kunnen winnen in de heuvelklassiekers toch?

Jori

Durbridge reed paar jaar terug ook niet verkeerd. En misschien dat mannen als Affini en Edmondson nog een stapje kunnen zetten?

Twaburov

MSR gaat niet door, SB wel

Ludi

Vervelend dat het nog niet duidelijk is wat er gebeurd met de italiaanse koersen, vooral MSR. Naar mijn mening is het beter van scorito als ze onzekere koersen schrappen indien mogelijk. Ik heb liever een aangepaste selectie op scorito zonder bv MSR en dat het in het echt wel door gaat dan dat mijn succes afhankelijk is van de goede keuze mbt het wel of niet doorgaan van een op dit moment discutabele koers.

Onzekerheiden in schemas, valpartijen en renners houd je toch, maar dit lijkt me een ander geval.

1 2 ... 31 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.