Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 37 ... 100 101
Ludi

Ach, ik heb tot nu toe zelfs duurdere renners geselecteerd voor netzoveel of minder ritten.

Colbrelli zou met net een ander budget of verdeling vast mee gaan, heeft er lang ingestaan, maar doordat ik toch in ieder geval een paar echte sprinters nodig heb is ie er voor nu uit.

Treenert

Ab Normaal is nu Ab Sent?

Ludi

Ab andon

Jeffrey81

lol @ Treenert en Kj :)

Jopster

Zo team is af. Tijd om ff mn kop er af te schroeven de komende dagen. Vorig jaar nat gegaan op de heuvel klassiekers en sprint etappes dus dit jaar een sprinter en heuvel renner te veel mee voor mijn gevoel maar we gaan het zien he. Het wiel is rond en stuitert alle kanten op ;)

Iedereen succes en gouden tip is de Deen die eigenlijk Noor is.

mrtheyoung

nog in dubio , twijfel om VD Poel en Flip thuis te laten en voor een ijzersterk breed team te gaan, maar wat is wijsheid, verlies je dan niet teveel punten ..

Nul verstand

Algemene vragen over bijvoorbeeld programma en rolverdeling in een team (al is dat vaak gissen) mag je wat mij betreft best stellen. Dat houdt een dergelijk topic levendige. Waar ik wel een probleem mee heb, is dat sommigen over de rug van een ander succes willen behalen.

Voorbeeld:
Pfff... Ik heb GvA maar ik weet echt niet of hij het zo goed gaat doen dit jaar. Zal ik hem nemen? Dit jaar is Scorito klassiekerspel zo moeilijk, bla bla bla.

Het ergste is nog dat het verleden mij geleerd heeft dat deze mensen niet omkijken naar je eigen vraag. Vertrouw op je eigen kennis!

Mensen, gebruik Scorito als leuk middel om je hersenen te kraken na een zware dag op het werk of, net als ik, tijdens een les rekenen. Dat levert optimaal spelplezier op!

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Ik overweeg een team met vier EF-ers, iets zegt me dat dat geen briljant plan is :p

Ludi

Ik ben het wel met nul verstand eens, elkaar een beetje lekker maken of plagen is oke en soms best grappig, maar expres zand strooien of haten is niet nodig.

David, 4? Zo, dat is een hoop meer dan ik er meeneem, maar ik kan denk ik wel raden welke dat zijn en stuk voor stuk is voor ieder wel iets te zeggen. Ik heb er 1, heb ik de andere categorieën andere keuzes gemaakt voor hetzelfde geld op dit moment, ivm kopmankeuzes, voornamelijk. Wellicht komt er nog 1 bij.

Ajvenema

Ik zie wel 7 EF opties die me wat lijken, maar uiteindelijk kunnen die natuurlijk nooit allemaal leveren. 1tje staat vast, en een andere goedkope staat nog op de shortlist...

Jommelb

Ik moet zeggen dat ik al doe of... of... vragen gewoon automatisch skip. Maar eerlijk is eerlijk, ik reageer ook niet zo vaak. Volg het wielrennen nog niet zo lang iets intensiever. Ben tot nu toe vooral info aan het verzamelen en ga vrijdag eens rustig puzzelen. (Lekker dagje vrij)
Moet zeggen dat dit spel wel veel research vraagt als je echt alles wil afwegen. Dan zijn de grote rondes toch iets makkelijker.

RichardKouwie

Lars Boom of Laurens ten Dam?

gesink/dekker

'@ditisdavid,
4 renners van EF is veel, maar een aantal zijn aardig aantrekkelijk. Hebben in de breedte een geweldig team en waren vorig jaar ook al sterk.
Of ze veel overwinningen gaan halen betwijfel ik...

M@thijs

'@david het team is het dit jaar wel waard bij mij zijn ze het vaak net niet maar 4 kan wel

-Wielerfan

't laatste puzzelstukje😂..

Asgreen: Liet zich zien in de Provence, rijd dit jaar 5 klassiekers en vorig jaar een puike prestatie met een 2de plek in de Ronde maar behaalde verder geen een top 20 notering.

Senechal: Was onzichtbaar in de Algarve,
Rijd dit jaar 6 klassiekers en behaalde vorig jaar een aantal ereplaatsen.

Welke van de 2 gaat in jullie ogen dit jaar de meeste punten opleveren?

danusz1986

Maar er zijn er maar 2 die een aardig programma draaien. Ik zou Vanmarcke wel willen, maar heb geen ruimte daarvoor.

Treenert

'@ajvenema: die van de shortlist heb ik ;)
@wielerfan: Ballerini
@daan: Bettiol dan toch?

Ik zie overigens een tendens in mijn team dat de jonge garde het aan het overnemen is. Vnl. twintigers wat tegelijk betekent dat ik verwacht dat er serieus aan de stoelpoten van DQS gezaagd gaat worden = minder teampunten.

Laatst gewijzigd
-Wielerfan

'@Treenert
Ballerini rijd 4 koersen waarvan 2 de gevreesde italiaanse zijn.
En volgens mij was Ballerini ook ziek geworden
(maar dit durf ik even niet met zekerheid te zeggen)

Persoonlijke voorkeur tussen Asgreen/Senechal? 😝

-Wielerfan

Maar wat je zegt over de teampunten.. Dat gevoel heb ik Inderdaad ook. Maar bij de meeste renners heb ik nog steeds niet het gevoel dat ze meer punten pakken als een goede Knecht van DQS.

Enigste optie die ik nog over heb is Jasper Stuyven.
Dus het word 3 toppers van DQS en Stuyven.. Of toch Senechal of Asgreen.

viezefur

dilemma: stuyven of trentin? stuyven is vorige week nog gevallen. GVA heb ik al in mijn team.

danusz1986

'@treenert

Nee ik ga voor eentje van 1,5 miljoen. Bettiol heel veel onzekerheid over hoeveel koersen. SB, MSR en Ronde van Vlaanderen staat ie op de startlijst.

Chef83

Iemand een programma van hirschi??

danusz1986

'@cheff uhmm 0 op procycling. Wel vreemd. Misschien nog niet bekend.

GlennTour

In een Franstalig artikel heb ik gelezen dat Hirschi enkel Ardense klassiekers doet...welke stond er niet bij.

https://www.cyclismactu.net/news-route-marc-hirschi-c-est-de-plus-en-plus-dur-de-progresser-89325.html

Voor die wat Frans kunnen..;-)

Kpenty

Zo kies je heel lang voor een tactiek zonder Quick Step en zo heb je er opeens 2 in je team. Heb besloten (voor nu in ieder geval) dat ik Mathieu toch te duur vind voor een kasseienkopman zeker als het nog twijfelachtig is of hij de heuvelklassiekers rijdt. Voor de kasseien heb ik verder toch genoeg goede kopmannen.

Ook vond ik het missen van Alaphilippe in de heuvelklassiekers een te grote gok. De kopman punten zijn gewoon te belangrijk met dit spel en voor mij voelde de verdeling niet goed op dit moment. Ook mistte ik een zekere kopman voor de Strade. Vandaar dat Stybar er nu ingekomen is. Is natuurlijk ook een goede kopman voor de kasseien.

Door de wisseling eindig ik dan wel weer met Boasson Hagen. Het blijft een aantrekkelijke voor 1 miljoen maar verwacht weer niet al te veel. Toch vind ik het de leukste van de 1 miljoen kasseien renners. Hopen op het Riis-effect.

Out: Van der Poel, Valverde en Terpstra. Terpstra kwam er vandaag in als gokje maar met een grote vraagteken. Valverde was meer hopen dat hij gewoon 2e achter Alaphilippe ging eindigen om de schade te beperken, maar heb niet het vertrouwen erin.

In: Stybar, Alaphilippe, Hagen.

Dit kan natuurlijk tot zaterdag nog 100 keer veranderen. Voor nu maar weer eens alle wedstrijden en eventuele kopmannen doornemen om te kijken of ik hier tevreden mee kan zijn.

1 2 ... 37 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.