Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 38 ... 100 101
Binda

Bij mij is ook de laatste beslissing genomen en het team compleet. Greipel out, Cosnefroy in. Greipel lijkt mij nu echt een jaartje te oud worden.

Jofferde

Zijn er meer mensen die nu twijfelen om Ackermann mee te nemen in hun team? Nu het onzeker is of de rit Milaan-San Remo verreden zal worden? Als deze niet door gaat, is 2 miljoen voor 3 ritten namelijk best prijzig.

DeHaai

Weet je je anderen wel allemaal zeker dan? Chapeau! Zo ver zijn de meeste nog niet denk ik :P

rkmmr

'@Ab Normaal Ook al heb je het forum verlaten, thanks voor je antwoord dat het programma van Fuglsang gewoon nog niet bekend is. Voor mij is het forum juist een plek waar ik dacht vragen te kunnen stellen over dingen die ik zelf niet kan vinden. Hopende dat hier wielervolgers zitten die net dat beetje meer informatie hebben. Begrijp ook niet helemaal wat anders het nut is van een forum, als je alles toch zelf zou moeten uitzoeken en je dat soort vragen niet mag stellen..

dewim

Iphone geeft een 25% meer schermtijd afgelopen week. Jammer dat vanaf zaterdag het leukste deel voorbij is :-)

Cerebral36

'@Binda Als Sagan MSR rijdt is de kans toch groot dat die voor hem is. Ackermann is met name voor De Panne en Eschborn. 2 x 1e kopman is in mijn geval afdoende.

Valvuillerdemoz

Sagan ligt ergens in Zuid-Amerika op het strand, die is helemaal niet aan het trainen. Heeft een rondje San Juan meegedaan en vervolgens een paar weken vakantie. Zo gaat ie MSR natuurlijk nooit winnen.

Laatst gewijzigd
Tike Meunissen

Iemand een idee van het programma van Trentin? Afgaande op PCS vind ik hem niet heel aantrekkelijk, maar als hij aan wat meer kleinere koersen meedoet is hij een goede optie.

barceman

Weet iemand of Kristoff weer Eschborn Frankfurt rijdt? Want dat houdt in dat hij dan 9 klassiekers rijdt. Dan ga ik hem nog maar eens goed overwegen.

Jeffrey81

'@Valvuillerdemoz...ssssst!!!! dammit, haha

arjenzvob

'@Jeffrey81 @Valvuillerdemoz; want als José het zegt is het waar? ;) Hij ligt er nochtans niet naast, dus zeker weten doet hij het ook niet.

Jopster

Ook dit jaar hebben de makers van Eddie the Eagle podcast een subpoule.
Schrijf je nu in via deze link: https://www.scorito.com/cycling-team-manager/klassiekerspel-2020/scoritocom?code=F098A500-F4A9-458C-9157-2B4F6513B62D.

Aankomende maandag bespreken wij in onze podcast het wielerweekend en blikken we vooruit op de rest van de klassiekers!

Treenert

'@-Wielerfan: dat klopt sofar maar die gaat er echt wel meer rijden. Bij Astana reed hij al goede uitslagen en nu bij DQS kan hij zich mooi door ontwikkelen. Renner die altijd kort finisht. Indien DQS erg voorzichtig met hem omspringt qua aantal koersen ben je wel de Sjaak, dat dan weer wel wat mij ook wel weer aan het denken zet. Ik had Asgreen en Ballerini. Toch maar Senechal i.p.v. Ballerini dan?

@Kpenty: Hagen er ook telkens in gehad evenals Formolo. Nu beide EVEN niet.

@Daan: = ook zo'n renner idd die nooit verzaakt c.q. laat lopen. Ik denk er ook nog eens over!!

@Viezefur: Stuyven, kijk naar zijn uitslagen in 2018. Heb je 'm dan niet, ben je bijna kansloos
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update (mét Politt, Pogacar, Theuns en v.Aert):
Alaphilippe: + MSR (= 6)
Benoot:: – WP (= 7)
Fuglsang: Misschien geen WP (= 3 – 4)
Gilbert: niet bekend is of hij E3, GW, DDV, BP, AGR, LbL rijdt, daar moet nog een beslissing over vallen (= 5 – 11)
Kristoff: + KBK (= 8)
Matthews: + SB, – DBD, + BP, + AGR, + WP (= 8)
Philipsen: + KBK, + MSR, – PR (= 5)
Pogacar: - AGR (= 3)
Politt: + KBK, + MSR, ms GW i.p.v. DDV (= 7)
Sagan: – DDV (= 6)
Stybar: + MSR (= 8)
Terpstra: + E3, + GW, + DDV (= 7)
Teuns: + E3, + BP, + AGR (= 7)
Theuns: + E3 (= 7)
v.Aert: + OHN (= 8)
v.Avermaet: – LBL (= 9)
v.d.Poel: Over deelname aan BP, AGR, WP beslist Van der Poel later (= 6 – 9)
Vanmarcke: + KBK, +SB, +DDV (= 8)
Wellens: – E3, + AGR (= 7)
Evenepoel (= 3), Jungels (= 6), Lampaert (= 8) en Naesen (= 8): géén verschillen

Laatst gewijzigd
JimKro

Trentin had vórig jaar vergelijkbare uitslagen :)

Valvuillerdemoz

'@arjenzvob, niet per se, maar zou toch wel mooi zijn als veel mensen gaan overwegen hem toch maar niet te nemen. 😁 Ik durf hem eigenlijk niet eruit te laten. Ook al lijkt dat veel verstandiger voor de balans in mijn team en kan ik er ipv hem een paar Belgen in topvorm voor bijnemen. Dus als iedereen hem er nu uit knikkert en ik laat hem staan én hij rijdt toch onverhoopt weer zoals twee of drie jaar terug, ja, dan ben ik mooi spekkoper.

Jopster

Wout gaat Omloop rijden. Bij TJV denken ze denk ik dat Strade en MSR niet door zullen gaan.

Treenert

'@Jimkro: je moet ze dus beide hebben? Zit zonder kopmanpunten al zo'n slordige 150 punten tussen.

https://mcusercontent.com/32d0175581c1af99ca54c345c/files/830ccfa1-c7e1-4294-985a-317012022ba7/Start_List_OHN_2020_MEN_21.02.pdf

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Is denk ik een andere Wout. Bedoelen ze niet die van de gendarmerie?

Treenert

Nou dat vraag ik mij af Valvuillerdemoz, gisteren vroeg ik mij ook al af (zie stukje tekst hieronder uit een ander artikel) waarom hij donderdag al terug komt. Kan natuurlijk allerlei redenen hebben maar dit zou het verklaren.

De renners van Jumbo-Visma verblijven echter in een hotel waar geen sprake is van het virus. “Vooralsnog gaat alles volgens schema”, vertelt Bierens in een korte reactie aan WielerFlits. Teunissen, Grøndahl Jansen en Van Aert vliegen donderdag overigens terug naar België, Roglič en Kruijswijk vertoeven als alles goed gaat nog tot 2 maart op de Teide.

Edit (ja dus):
https://sporza.be/nl/2020/02/26/wout-van-aert-start-toch-in-omloop-omdat-andere-koersen-misschien-afgelast-worden/

En Leezer kan toch naar de verjaardag van zijn tante dit weekend :)

Laatst gewijzigd
Hoekje

Wout van Aert start zaterdag wel in de Omloop. Toch een leuke extra!

Valvuillerdemoz

Dat is zeker een leuke extra. En ik neem mijn grap over de Belgische politie terug!

Wel te hopen dat dat corona virus niet veel verder meer raakt, anders zitten we straks allemaal binnen en hebben we ook nog eens geen sport om naar te kijken!

Ajvenema

Ik heb mn twijfels over Sagan, maar dat strand verhaal komt volgens mij puur en alleen uit die Belgische podcast, waar iemand had gehoord dat iemand Sagan op het strand had gezien... Ik zou dat zeker niet de doorslag laten geven:)

JimKro

@jimkro: je moet ze dus beide hebben?

Dat zou inderdaad goed kunnen! Bij mij lukt het alleen nog niet om ze er beide in te fietsen ...

Dat strandverhaal (cf. 'zwembadincident' !?) neem ik overigens met een korrel zout. Klonk nogal ongefundeerd. Daarnaast betekent 'Zuid-Amerika' niet dat er direct een strand in de buurt is. Sagan zit gewoon lekker in een villatje in de bergen.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Mijn grootste twijfel is nu het aantal quicksteppers. Enkel Stybar en Asgreen. Zou daar ook nog wel Lampaert en Senechal bij willen maar ten koste van wie? Naesen maar wegdoen dan?

wielerwieler

Ik had eigenlijk begrepen dat het strandverhaal ging over het vorige seizoen, en dat het als een semi-hoopvol teken werd gezien dat hij zich nu terugtrok op een Colombiaanse berg ipv het met tegenzin rijden in de vroegste koersen. Het grootste pijnpunt zou eerder zijn dat het heilige vuur ontbreekt.

Maar misschien heb ik het niet goed verstaan, ik was meer aan het doen dan alleen luisteren.

1 2 ... 38 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.