Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 42 ... 100 101
Nul verstand

Eens. Die filmpjes maken de redacteurs vooral als middel om te laten hoe veel kennis ze wel niet hebben, een soort uitlaatklep.

Vind dat dit keer nog wel meevallen (was wel luchtig), maar soms hangt men de wijsneus uit! Wat dat betreft een vooruitgang?

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Slechts 1 van de 10 tips in mijn team dus ik maak alle kans op een fatsoenlijke score. Volgens mij zullen het er ook niet heel veel meer worden want minimaal de helft is uiterst dubieus in mijn ogen.

Cerebral36

Heb er momenteel 2 waarvan 1 nog onderhevig aan wisselen :)

hartstikkebedankt

Kan iemand ze opsommen aub, kan het filmpje ff niet kijken

Jopster

Benoot of Kristoff.

Donderdag dillema avond...

vasnd

'@La primavera

11 kasseientoppers, maar inderdaad maar 3 voor de laatste races. Vind 't maar lastig, wil er te veel mee. In de grote rondes kan ik altijd op gevoel nog wel afstrepen, maar de FOMO is hier sterk..

Rawolf

Bizar dat ze Mohoric zo gaan misbruiken. Wel bedankt voor de info! Maar 1:1 gewisseld voor Keukeleire die wel echt veel koersen gaat rijden.

Laatst gewijzigd
-Wielerfan

'@Jopster

Ze kunnen allebei, maar ik zou eerder voor Kristoff kiezen. Multi inzetbaar, lekker veel ritten, goed in vorm en misschien komt Eschborn-Frankfurt er nog bij waar hij meteen een van de favorieten is gezien z'n verleden.

Twaburov

'@Jopster: Het is woensdag gehaktdag

-Wielerfan

Zien jullie Julien Vermote als kopman van Cofidis een aantal top 20 plaatsen binnen slepen?

danusz1986

Zijn er mensen die Aranburu hebben overwogen??

Rawolf

Als Vermote met z'n NTT vorm komt rijd hij nieteens top 50

Keshi

'@Daan
Yup. Aranburu moet misschien nog wel wat leren fietsen in het Vlaamse, maar kan op veel terreinen uit de voeten lijkt het en is een snelle aankomer.

Chef83

Aranburu staat er bij mij ook in .

Me laatste twijfels zijn sareau of garcia cortina
En colbrelli of keukleire en dan stop ik met puzzelen .😄

Wielerfan999

'@rawolf you're welcome

Nul verstand

'@Chef
Cortina En Colbrelli kiezen gaat iig. Die rijden elkaar in principe in de weg, niet?

danusz1986

García voor de sprint en colbrelli ook voor de heuvels.

Ceramiche Ariostea

García Cortina leuk talent maar wat mag die in een ploeg samen Teuns en Colbrelli. Waarschijnlijk geen openingsweekend door ziekte en verder een onduidelijk programma. Voor mij een no go.

viezefur

'@ Daan. Ook hier aranburu. Leuk gokje voor 500.000

Jori

Ok die tips zijn wel echt heel grappig. Je zou toch zeggen dat ze het spelletje wel een keer zouden moeten gaan begrijpen, maar gezien veel van de namen niet echt dus :p

@ Arjenzvob: Ik denk dat straks mijn rubriek populairder is dan die van WF!

Treenert

Ik heb 2 x 500k en 4 x 750k-renners. Kan ik nu niet winnen? :)

@arjenzvob: doe mij de tips van Jori maar. Wellicht meer voor de hand liggend maar minder onnozel met alle respect. EDIT: Alhoewel hij nu wel een beetje arrogant begint te worden lees ik nu hierboven ;)

Ik zit nog met één gevalletje; Bettiol genaamd. Al vanaf het begin vertegenwoordigd in mijn team maar ik kan maar geen goede info over zijn programma verkrijgen. PCS (3 koersen is te mager) heb ik uiteraard, iemand nog meer info?

Laatst gewijzigd
Jofferde

Waarom heb ik nog helemaal niemand gehoord over Meurisse? Of ben ik enige die in hem gelooft?

Wielerfan999

Waar geloof je in dan? Dat hij kasseiklassiekers aankan? Of dat hij met de beste mee naar boven gaat in LBL? Enkel de BP zie ik hem nog een ereplaats scoren?

Genomico

M'n team staat al zo'n week, maar met het het grote risico dat Milaan-Sanremo niet doorgaat heb ik nog één grote twijfel: Peter Sagan. In de 5/6 races die hij dan nog zal rijden gebruik ik hem hooguit 1x als 1e en 3x als 2e kopman en ik heb daar 3x een van Avermaet als 4e kopman en ook in E3 nog wel een waardig alternatief, dus dat kan prima opgevangen worden.

Probleem is dat ik ook nog niet helemaal overtuigd ben van het alternatief. Dat zal dan waarschijnlijk Naesen + een renner à la Colbrelli/Teuns zijn. ZGelukkig hebben we nog even om daarover na te denken.

Imbatido

Gelooft er hier iemand dat Mathieu van der Poel de Brabantse Pijl gaat rijden zo kort na Parijs-Roubaix?

1 2 ... 42 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.