Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 43 ... 100 101
Jofferde

'@Wielerfan999 ik geloof wel in hem in de heuvels en volgens mij rijdt hij ook 7 ritten

De Tourminator

17 renners zijn zeker van hun selectie in mijn team.
Blijft alleen nog de vraag over of ik Ala wel of niet in mijn team ga nemen. Eerder schreef ik dat je dan beter een Fuglsang en Evenepoel kunt nemen, maar die rijden wat minder koersen en Ala inmiddels meer.... Ik ga er voorlopig wel van uit dat MSR niet verreden gaat worden.

8,5 miljoen moet ik dus nog over 2 kassei en 1 heuvel renner verdelen .... We blijven lekker puzzelen.

Keshi

'@imbatido
Als ie rijdt zeker niet als favoriet zou ik zeggen. Dat is Evenepoel. 300 punten en dan heb je zijn aankoopbedrag eruit. Rest is winst šŸ˜‰

M@thijs

'@treenerd ik meen ergens 6 gehoord te hebben maar neem het met een korreltje zout.

Ik heb nog een donderdagavond dilemma.
Ik zoek geen kopmannen meer dus het gaat puur om eigen punten, wie kan mij overtuigen in de kwestie lampaert en bol vs trentin en kristoff

KV

Ik heb ze alle 4 :-p

barceman

Neemt iedereen Evenepoel?

MrWallie

Ik hoorde dat zelfs Messi Evenepoel heeft genomen.

Poeksel

Het lijkt echter niet helemaal zeker of REV de WP rijdt: https://sporza.be/nl/2020/02/23/lefevere-na-algarve/

Chef83

Is flipje niet gewoon favoriet bij wpšŸ˜„šŸ˜

ivo001

Toch maar een uurtje er voor gaan zitten en Sagan en Bettiol eruit gegooid, dat geeft toch wel een hoop nieuwe mogelijkheden.

Ludi

Als REV er maar 2 rijdt wordt ie, voor mij, toch wel duur, zeker als MVdP wel BP rijdt. Fijne top 10 bij WP + teampunten had ik wel ingecalculeerd bij mijn keuze.

gesink/dekker

Mathieu gaat BP echt niet rijden. Sommige renners hebben tijdens de Amstel Gold Race nog last van Roubaix. Dan gaat Mathieu echt niet starten in BP, waar hij "niks" meer kan winnen.

Florian

Volgens mij heeft niemand hier Alaphilippe, wat mij gaat laten denken...

floorlola

hoe ik mijn man terughaal "Ik stel voor dat u contact opneemt met dr Akhere. Hij bracht mijn man terug. Het werkt.
Ik ben op dit moment de gelukkigste vrouw ter wereld. Mijn man die me 4 maanden geleden verliet, kwam gisteravond bij me terug en riep dat ik hem terug moest nemen. dr. Er is een echte en echte helderziende. Hij bracht mijn man terug. "Hier is zijn contactpersoon als je een probleem hebt. E-mail hem op: [email protected] OF whatsapp +233235887825

floorlola

hoe ik mijn man terughaal "Ik stel voor dat u contact opneemt met dr Akhere. Hij bracht mijn man terug. Het werkt.
Ik ben op dit moment de gelukkigste vrouw ter wereld. Mijn man die me 4 maanden geleden verliet, kwam gisteravond bij me terug en riep dat ik hem terug moest nemen. dr. Er is een echte en echte helderziende. Hij bracht mijn man terug. "Hier is zijn contactpersoon als je een probleem hebt. E-mail hem op: [email protected] OF whatsapp +233235887825.....

siets

Ehhh...

Jasperdewaal11

Floor ophoepelen en rapper dan je gewend bent !

steefje9

Zo, na 347867x mijn team te hebben veranderd staan er 18 renners waar ik niks meer aan verander (voorlopig). Geen mvdp, flip en sagan. Breed ingezet in de kasseien en 5 man mee op papier voor de heuvels. Enkel nog op zoek naar 2 sprinters die ik het lastigst vind. Iemand tips?

Jeffrey81

Het wachten is nu op de grapjas die een forumaccount opent onder de naam "dr. Akhere" en uitslagen begint te voorspellen....

Jeffrey81

'@steefje: hoeveel geld heb je nog voor die twee sprinters?

steefje9

3.750.000. @jeffrey81

Jeffrey81

Das een hoop!

Ik denk aan Ackermann voor Frankfurt en dan daarnaast nog een 1,5 miljoen renner. Afhankelijk van waar je nog versterking nodig hebt Merlier, Philipsen of Ewan bijvoorbeeld.

Jofferde

'@Jeffrey81 @steefje9
Of Gaviria?

Jofferde

'@steefje9 kun je anders geen 250k besparen op een renner? Dan kun je Ackermann en Viviani pakken. Dat lijkt mij het beste

Jofferde

Voorspelling Omloop
1: GVA
2: Stybar
3: Wellens
4: Teuns
5: MvdP

1 2 ... 43 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.