17 renners zijn zeker van hun selectie in mijn team.
Blijft alleen nog de vraag over of ik Ala wel of niet in mijn team ga nemen. Eerder schreef ik dat je dan beter een Fuglsang en Evenepoel kunt nemen, maar die rijden wat minder koersen en Ala inmiddels meer.... Ik ga er voorlopig wel van uit dat MSR niet verreden gaat worden.
8,5 miljoen moet ik dus nog over 2 kassei en 1 heuvel renner verdelen .... We blijven lekker puzzelen.
hoe ik mijn man terughaal "Ik stel voor dat u contact opneemt met dr Akhere. Hij bracht mijn man terug. Het werkt.
Ik ben op dit moment de gelukkigste vrouw ter wereld. Mijn man die me 4 maanden geleden verliet, kwam gisteravond bij me terug en riep dat ik hem terug moest nemen. dr. Er is een echte en echte helderziende. Hij bracht mijn man terug. "Hier is zijn contactpersoon als je een probleem hebt. E-mail hem op: [email protected] OF whatsapp +233235887825
hoe ik mijn man terughaal "Ik stel voor dat u contact opneemt met dr Akhere. Hij bracht mijn man terug. Het werkt.
Ik ben op dit moment de gelukkigste vrouw ter wereld. Mijn man die me 4 maanden geleden verliet, kwam gisteravond bij me terug en riep dat ik hem terug moest nemen. dr. Er is een echte en echte helderziende. Hij bracht mijn man terug. "Hier is zijn contactpersoon als je een probleem hebt. E-mail hem op: [email protected] OF whatsapp +233235887825.....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.