Rawolf geeft toch gewoon een paar prima opties?
Garanties krijg je nergens...
Bouhanni=Bouhanni
Wie zien jullie als rijders die boven hun prijs gaan scoren?
Politt: Kan evt nog een stap zetten, goedgeprijsd, rijdt alleen niet heel veel.
Stuyven: Potentieel is enorm, maar als ie nu 2x podium rijdt en verder buiten de top20 valt hoef ik 'm niet. Dan heb ik liever de 2018 variant.
Colbrelli: Als ie goed is scoort ie veel meer dan 1.5 m, maar als ie slecht is helemaal niks.
senechal/Asgreen: potentieel voor een jungels 2019 score, maar de concurrentie is groot, en echt vriendelijk zijn ze nou ook weer niet geprijsd.
Benoot: 2.5 is niet veel, maar ik weet niet of zn focus nog wel op het klassieke werk ligt.
Terpstra: Tja...
Evenepoel: Ik neem aan dat ie nog niet boven alaphilippe staat in de rangorde.
Petit/turgis: Kies je voor de ervarenheid van Petit, of hoop je dat Turgis doorbreekt dit seizoen?
Doull: Goeie rijder, maar gaat het eruit komen bij Ineos?
Wat twijfel ik toch over van der Poel. Die heeft er bij mij van begin af aan in gestaan, maar hij is zo megaduur en het is echt maar de vraag hoeveel hij rijdt na de Vlaamse klassiekers. Daarnaast is t twijfelachtig of de Italiaanse klassiekers überhaupt gereden gaan worden. Dan kan ik ipv van hem ook naesen in mijn team zetten. Met die 2 miljoen die ik bespaar kan ik twee andere renners significant upgraden.
Kan me niet voorstellen dat Sunweb als Duitse ploeg niet in Frankfurt start.
Stuyven is, afgezien van afgelopen voorjaar, altijd een puntenpakker geweest in de diverse Scorito-spellen. Vind het persoonlijk te riskant om hem niet te nemen, al wil ik eigenlijk ergens ruimte maken om Van Aert mee te nemen. Dus zit hij alsnog op de schopstoel.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.