Allereerst zonde voor zaterdag dat Mathieu ziek is. Hoe meer goede coureurs hoe leuker de koers natuurlijk. Ook baal ik nu dat mensen hem hierdoor eruit gaan halen. Ik had al bewust besloten om hem niet te nemen maar nu zullen de teams meer op elkaar gaan lijken. Dat is nooit leuk. Ik hoop dat het uiteindelijk mee valt met de overeenkomsten en met de ziekte van Mathieu.
Veel puzzel plezier nog mensen. Mijn team staat, zo goed als, vast
Hangt er vanaf wat je verwacht qua sprinters. Zelf gok ik op dat MSR iig niet doorgaat. Dat betekend dus dat ik daar niet heel veel in geïnvesteerd heb. Ga niet puur voor de panne 1 meenemen van 1+ mil iig. dan moet hij er ook nog minimaal 1 andere naast rijden. Ewan was een mooie geweest, maar als MSR niet doorgaat neem ik liever 1 van 750/500k en hoop ik op een top 10 plek van deze renner. Panne is bovendien ook de enige echte garantie op een sprint. Belangrijkste is om daar iig 3 kopmannen te hebben die zeker starten. Maar dat geldt voor elke race natuurlijk.
Ik ga juist wel inzetten op sprinters, om het verschil te kunnen maken. De Panne en EF worden een sprint. Kuurne en Gent-Wevelgem zou ook heel goed kunnen, zeker gezien het feit dat DQS Jakobsen meeneemt voor Kuurne. Maar ieder z'n keuze uiteraard!
Ik zou zo graag weten of de Italiaanse wedstrijden doorgaan en wat MvP nu gaat doen.... Zo veel onzekerheid dat het echt op gokken begint te lijken, ipv een doordacht plan.
Kris, dit is wel meer dan 1 wedstrijd missen he. Je lichaam moet herstellen, dit werkt waarschijnlijk nog wel even door. Daarnaast staan de Italiaanse koersen op de tocht. Blijft voor hem niet zo veel over, tenzij hij toch kiest voor 1 of meerdere heuvelklassiekers. Maar dat weet niemand....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.