Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 48 ... 100 101
Rawolf

Ik kan nu MvdP en Higuita/Sarreau eruit halen en daarvoor Lampaert en Trentin/Stuyven pakken. Wat is de juiste keuze?

puntenjager

Waar kan ik een voorlopige startlijst van de BP vinden? Door al dat gepuzzel weer kom ik daar waarschijnlijk mannen te kort.

Cerebral36

Pffff als mensen nou eens een beetje teruglezen...

Maar ok voor de 80e keer

procyclingstats
cyclingfever
firstcycling

Succes :)

puntenjager

Bedankt vent, zal je weer met rust laten

Jofferde

Misschien is het wel dom om MvdP er uit te halen. Ik verwacht dat hij nu wat klimklassiekers toevoegt aan zijn programma en dan kan hij zijn geld nog steeds ruimschoots waard zijn

Jasperdewaal11

Ik ga niet mee in de paniek, misschien teken ik mijn doodvonnis maar we zien wel ;)

Jeffrey81

Waarom verwacht je dat? Vooral om jezelf daarvan te overtuigen waarschijnlijk?

Jofferde

Omdat hij eerder al aangaf later te beslissen over de heuvelklassiekers. Met deze tegenslag verwacht ik dus wel dat hij die zal gaan rijden.

Phoenix0000

Geen zorgen mannen. Matthieu zal als een ware Fenix met magische shampoo uit de as herrijzen

Ludi

Ik had MvdP vooral nodig als een kopman bij strade, vlaanderen en roubaix, niet voor amstel of BP. Kan nogsteeds, maar vind het een flinke gok.

Cerebral36

'@Phoenix Ik ben zwaar geintrigeerd door het fenomeen De Fenix. Ik ga dus met je mee :)

Ragnar Lolbroek

MvdP en Bol eruit. Naesen en Trentin erin.

De Kamikaas

Mvdp eruit. De Vlaeminck erin.

Kpenty

Allereerst zonde voor zaterdag dat Mathieu ziek is. Hoe meer goede coureurs hoe leuker de koers natuurlijk. Ook baal ik nu dat mensen hem hierdoor eruit gaan halen. Ik had al bewust besloten om hem niet te nemen maar nu zullen de teams meer op elkaar gaan lijken. Dat is nooit leuk. Ik hoop dat het uiteindelijk mee valt met de overeenkomsten en met de ziekte van Mathieu.

Veel puzzel plezier nog mensen. Mijn team staat, zo goed als, vast

raymankapeens

Hoeveel 'echte' sprinters moet je ongeveer hebben?

heb er nu 1 van 750, 1 van 1.5 en Kristoff+Colbrelli voelt wat karig

user27296

Ik wacht nog even af!

Zal op de laatste moment beslissen of Van der poel erin blijft of niet

Laatst gewijzigd
Threeohthree

Hangt er vanaf wat je verwacht qua sprinters. Zelf gok ik op dat MSR iig niet doorgaat. Dat betekend dus dat ik daar niet heel veel in geïnvesteerd heb. Ga niet puur voor de panne 1 meenemen van 1+ mil iig. dan moet hij er ook nog minimaal 1 andere naast rijden. Ewan was een mooie geweest, maar als MSR niet doorgaat neem ik liever 1 van 750/500k en hoop ik op een top 10 plek van deze renner. Panne is bovendien ook de enige echte garantie op een sprint. Belangrijkste is om daar iig 3 kopmannen te hebben die zeker starten. Maar dat geldt voor elke race natuurlijk.

arjenzvob

Ik ga juist wel inzetten op sprinters, om het verschil te kunnen maken. De Panne en EF worden een sprint. Kuurne en Gent-Wevelgem zou ook heel goed kunnen, zeker gezien het feit dat DQS Jakobsen meeneemt voor Kuurne. Maar ieder z'n keuze uiteraard!

Ik zou zo graag weten of de Italiaanse wedstrijden doorgaan en wat MvP nu gaat doen.... Zo veel onzekerheid dat het echt op gokken begint te lijken, ipv een doordacht plan.

Cerebral36

'@arjen Ik weet dat niemand er iets aan kan doen, maar ik zeg hier net letterlijk "het is gewoon 1 grote loterij momenteel". Echt niet leuk :)

arjenzvob

Waar is het orakel als je hem 'nodig' hebt? Jori.... verlos ons!

Nul verstand

Kan een van jullie nog een leuk verhaaltje vertellen over Hofstetter waar ik wat aan heb. Kan die een beetje gaan sprinten dit jaar?

Kris Vroem

Paniek!! Maar ja vorig jaar haalde Mathieu al zijn punten in 5 koersen. Al was vorig jaar natuurlijk wel uitzonderlijk goed. Lastig maar vind t wel gek dat bijna iedereen hem er meteen uit gooit op basis van 1 koers minder.

arjenzvob

Kris, dit is wel meer dan 1 wedstrijd missen he. Je lichaam moet herstellen, dit werkt waarschijnlijk nog wel even door. Daarnaast staan de Italiaanse koersen op de tocht. Blijft voor hem niet zo veel over, tenzij hij toch kiest voor 1 of meerdere heuvelklassiekers. Maar dat weet niemand....

Rawolf

'@Arjen als je denkt dat Quickstep met z'n allen voor Jakobsen gaat rijden in Kuurne zit je er heeeeel erg naast. Dat is tegen hun hele filosofie in. Iedereen heeft een vrije rol en als het een keer samen komt na de laatste hindernissen zetten ze de knop om naar Jakobsen.

Wouter Zin

En vorig jaar was MvdP €3 miljoen en nu het dubbele. Dan moet hij ook iets meer opleveren... Met de waarschijnlijke afgelasting van MSR en een twijfel voor AGR enz had ik hem er niet instaan. Nu toch even kijken waar ik nu de winst moet/kan behalen...

1 2 ... 48 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.