Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 49 ... 100 101
Poeksel

Pa van der Poel zo bij DWDD, die weet ons vast meer te vertellen over de ziekte van zijn zoon.

arjenzvob

'@Rawolf. Ik weet hoe DQS werkt. Maar in mijn optiek gaan ze voor Jakobsen als eerste scenario. Net als jij weet ik dit niet zeker maar daar gok ik op. Jakobsen kan prima over klimmetjes zoals je afgelopen week kon zien.

ivo001

Ik laat MvP gewoon er in, zou geen idee hebben wat ik met het extra budget moet, heb toch maar 20 plekken.

-Wielerfan

Weet iemand als Phil Bauhaus meer rijd dan Kuurne?
Hij deed het erg goed in de Saudi Tour.
Bij meer ritten toch een optie als goedkope sprinter🤔

HF2013

Team klaar. Toch jammer dat je bij Scorito niet 2 teams mag maken om eens te kijken of je schaduw-lijst beter presteert dan je eerste team.

Binda

Van der Poel eruit . Van Avermaet erin. Plus een leuke upgrade.

De Tourminator

MvdP er uit en Ala er nu in ..... Voelt niet helemaal goed, maar kan zo wel een 500K upgraden naar een 1,5M.
Zal morgen nog wel veranderen, maar voor nu maar eens kijken welke 1,5M ik neem.

Pim96

Toch nog even van Aert erin geknald, toch vertrouwen na de eerste resultaten. Voelt toch goed om hem erbij te hebben.

@De Tourminator Teuns (heb je vast al), Lutsenko, Colbrelli of merlier als je sprinter nodig hebt.

GlennTour

Wat heeft Pa Van Der Poel gezegd op DWDD? Iemand dat gezien?

De Tourminator

'@Pim96. Teuns heb ik inderdaad al. Colbrelli staat er nu bij. WvA staat er bij mij trouwens al vanaf het begin in.

JellevanderLinden

Wat verwachten jullie van Gilbert? Rijd veel koersen, maar is toch wel wisselvallig en niet meer zo goed als vroeger. Wel zou hij met Wellens/Ewan teampunten kunnen pakken. Maar zou hij ook zelf nog veel punten kunnen binnenhalen, heb er zelf de twijfels over. Maar zijn schema is wel interessant.

Treenert

'@Glen: eigenlijk niets. Uitzieken, op krachten komen en weer door. Het onderwerp was duidelijk eerder gepland dan dat de griep aanleiding zou zijn voor dit interview. Smeets en Zonneveld zaten er ook.

Het grote probleem van DQS is dat als je voor Stybar als kopman gaat het heel goed mogelijk is dat hij 40e wordt omdat toevallig Jungels voorop rijdt of andersom. Heb je ze allebei; wie kies je dan?

Geheid dat het plan van DQS voor de Omloop wijzigt nu MvdP absent is, wel zonde hoor!!

Laatst gewijzigd
JMVDB

Volgens PCS rijdt MVDP de BP, AGR en WP. Iemand hier iets over gelezen verder? Of stond dit er voor vanmiddag ook al?

DeHaai

'@Frans, dat staat er inderdaad al een tijdje ;)

Jori

UAE tour afgelast. Betekent dit nog een oversteek van sprinters voor Kuurne? :p

@ Arjen: wat wil je weten joh?

Laatst gewijzigd
Simonhout

Klein dillema: Politt en Colbrelli of Trentin en een 1 Mil renner als EBH oid, iemand tips??

arjenzvob

'@ Jori: het antwoord op wie te selecteren als MvP griep lijkt te hebben.

Al lijkt het erop dat het geen reet uitmaakt wie we selecteren. Alles wordt gestopt vanwege corona.

Cerebral36

WOw inderdaad. Waar gaat dat heen. We zijn een paar Corona gevallen in Belgie verwijderd van helemaal geen Klassiekers vrees ik.

Jori

Je weet dat Van der Poel 6 miljoen is he? Ergo, er is geen enkele 1 op 1 wissel, dus hangt alles af van je verdere selectie.
Bij mij lijkt Naesen toch in de selectie te komen

arjenzvob

Haha Jori toch. Fijn dat je het even uitlegt.

JMVDB

Wat verwachten jullie van Jakobsen?

Jeffrey81

waarschijnlijk vooral massasprints...

Ragnar Lolbroek

Verwachten geen idee. Ik hoop vooral dat Jakobsen rijdt in De Panne.

Ragnar Lolbroek

Heeft er eigenlijk nog altijd iemand Cosnefroy in zijn team?

Martijn Sollie

Uae tour gestaakt vanwege een besmetting in de entourage. Misschien moeten ze dat hele voorjaarsspel maar schappen. Op deze manier gaan er maar weinig wedstrijden verreden worden.

1 2 ... 49 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.