Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 50 ... 100 101
Ludi

Alle ballen op.openingsweekend dan maar... en dan bidden dat er geen heuvelritten of sprints worden gereden.

Ook fijn dat zon ackermann in uae zit, wie weet blijft ie nog wel even daar en kan hij niet eens alles rijden..

Jori

Geen moeite Arjen, alles om het spelletje voor jou wat makkelijker te maken ;)
Zag je trouwens dat Pogacar weer die dekselse Lutsenko er vandaag oplegde? Wissel nu het nog kan!

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Een kenner als jij zou toch moeten weten dat je je niet moet laten leiden door een enkele uitslag.
Het is jouw arrogantie die me deed reageren, maar je blijkt stug vol te houden. Verder ga ik dit forum niet verder vermoeien met op jou gerichte opmerkingen. Mocht je nog willen reageren, doe dat dan privé.

Jori

Grappig dat jij zelf altijd iets persoonlijks maakt en dan de ander verwijt dat hij stug volhoudt. Volgens mij heb jij tot nog toe steen en been geklaagd over bijna elke vraag hier en weinig extra gedeeld, enkel wat je op Sporza leest. Jammer zelfs dat je daar ook de fouten van overneemt, maar het zij zo. Doe dan alsjeblieft niet zo schijnheilig om het laatste woord te claimen en mij te vertellen wat ik moet doen, als de zelfingenomenheid bij jou er al afdruipt (lees bijv. alleen al de eerste 4 woorden met bijbehorend toontje)

arjenzvob

:)

Florian

Alsnog het laatste woord haha.

Jeffrey81

Toch valt het op dat je regelmatig in de "laten we het privé uitpraten" situatie terecht komt Arjen.... En het is nooit jouw schuld...

Hangtieniedanstaatie

Inhoudsloze reactie van Kj. Tuurlijk gaan ze dan niet alleen het openingsweekend meetellen. Dan wordt uiteraard het hele klassiekerspel geschrapt. Man man man.

Jeffrey81

Overigens had ik in dit geval niet eens door dat het echt een fittie was, haha

arjenzvob

Is het ook niet joh. Niet te groot maken. En ja, ik reageer op sommige mensen en dat lokt reactie uit. Ach, ik draag genoeg bij. Lees maar terug.
Terug naar waar het om gaat.

Cerebral36

Zo, de eerste paar uur paniek overleefd en mijn team staat nog hetzelfde. Met Matje, zonder Flip :)

Imbatido

Nu het coronavirus ook al in het peloton is opgedoken lijkt me de kans dat Strade Bianche en Milaan-Sanremo doorgaan minimaal te zijn eerlijk gezegd. En het puzzelwerk met al die beperkte startlijsten was al moeilijk genoeg. Nu begint het helemaal speculeren te worden. Laten we hopen dat er nog wat voorjaarskoersen overblijven dit voorjaar.

Ludi

Natuurlijk was het deels cynisch hangtieniet, echter is het huidige statement wel meer in lijn met wat je ontkracht dan niet. Dus wat je zegt kan ook zeker niet waar zijn. Waar ligt de grens? Als er nu een x aantal ritten doorgaan, daarna y niet en uiteindelijk eventueel nog z wel dan kan het spel of wel of niet meetellen. Tot nu toe kunnen we alleen aannemen van wel. Al met al vind ik het een heel leuk spel en mede daarom dus heel jammer dat de puzzel nu eigenlijk onmogelijk wordt.

M@thijs

Hele andere vraag.
Ik kan niks vinden over de rolverdeling alaphilippe / evenepoel in de waalse. Heeft iemand hier iets van info over al is t maar zonder bron?

Laurenesi

Ik zou denken dat ze in beginsel voor Flipje rijden, maar mocht Remco een goede dag hebben en er vandoor zijn, zou DQS DQS niet zijn als hij niet gewoon voor zijn eigen succes mag rijden.

Twaburov

Remco is 3 klasses beter dan Flipje

Nopper

Nieuwe dag, nieuw team zonder MvdP. Grote kans dat hij na PR nog een paar klassiekers gaat rijden maar als dat vandaag niet bekend wordt, neem ik hem ook niet mee. Die Italiaanse koersen zullen na het afgelasten van de UAE tour wellicht ook niet doorgaan dus dan zijn het maar weinig zekere koersen waar hij start. Dan toch maar Flipje of Sagen en nog ergens een miljoentje extra upgraden.

Nul verstand

Bij de Waalse Pijl is een rolverdeling niet echt van toepassing, volgens mij. De muur van Huy is zo snel dat het ieder voor zich is. Verwacht daarom dat Ala en RE de muur gewoon allebei zo snel mogelijk oppoefen.

mactjappie

Stybar of Lampaert moeilijke keuze. Je weet nooit echt wanneer je ze ‘opzeker’ captain kan maken. Iemand die de keuze voor mij wat makkelijker kan maken?

-Wielerfan

'@Nopper
Ik snap je beredenering, maar waarom dan Sagan!?
Als je de Italiaanse koersen weg telt houd hij er helemaal weinig over.

Heb dan ook zowizo liever een Vd Poel die ik straks ook vaak eerste kopman kan maken.

-Wielerfan

'@Mac Tjappie
Allebei😝

Veel ritten allebei(zelfs zonder de Italiaanse koersen).. Fijn voor de teampunten.

Lampaert rijd altijd wel een leuk ereplaatsje als die niet meedoet om de winst..

En Stybar geeft aan in vorm te zijn..
En was al goed in San Juan.

Lijken mij allebei "Musthaves"

Nopper

'@-Wielerfan Je moet toch iets met al die miljoenen die vrijkomen.

-Wielerfan

'@Nopper
Haha zeker..
Ik zou alleen liever voor 6 miljoen Vd poel hebben dan voor 5 miljoen Sagan.
Maar dat is natuurlijk je eigen keuze😋

Atapumafanclub

Iemand wat informatie over Micheal Woods? Geblesseerd, in training, anders?

Voor zover ik kan zien heeft hij nog geen wedstrijden gereden dit jaar en naar zijn programma(ik vermoed Catalonië gevolgd door het drieluik AGR, WP, LBL) is het gissen.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Stybar of Lampaert moeilijke keuze. Je weet nooit echt wanneer je ze ‘opzeker’ captain kan maken. Iemand die de keuze voor mij wat makkelijker kan maken?

Bij mij werd die keuze vanzelf gemaakt door te kijken naar wie er het beste in mijn team pastte qua voorlopig schema. Ze rijden namelijk niet steeds dezelfde koersen. Voor de koersen waar Lampaert gepland staat, had ik al vrij veel renners, dus ben ik uiteindelijk voor Stybar gegaan.

1 2 ... 50 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.