'@rawolf: Dat ligt er maar helemaal aan of je naar het aantal koersen per renner, of het aantal koersen totaal kijkt. Maar prima joh...wat jij wil....;)
Dat nieuwe interview met Stybar is wel weer k*t inderdaad. Zal in de loop van de dag nog eens nadenken. Zeker over de kopmankeuze voor morgen.
Als ik het zo allemaal eens lees is niemand nog echt in vorm/conditie, kan niet met slecht weer omgaan, ziek dan wel opkomend griepje.
Toch zullen er 3 kopmannen voor Omloop gekozen moeten worden, vraag is of we geloven wat er in interviews wordt gezegd.
Voor Kuurne lastig in te schatten of sprinters nog terug kunnen keren, ik verwacht toch de sprinters met inhoud (Kristoff, Trentin, Colbrelli, Stuyven) hier vooraan. Maar ik heb geen 3 van dat soort mannen in mijn team, dus hier ook nog lastig wie kopman te maken.
Nog uurtje of 20 om dat te gaan bedenken.
Volgens Jumbo-Visma worden zowel Strade als MSR afgelast als RCS (de organisatoren van beide koersen en de UAE Tour) niet deze week uit de Emiraten weg kunnen. Geen idee of ik mijn selectie ervoor om ga gooien, motivatie om te puzzelen is een beetje weg omdat er best wel eens meer koersen uit konden vallen.
Anderzijds is er nog niemand positief getest en meldt de RAI dat de vermoede gevallen alleen vergelijkbare symptomen hadden dus zou een storm in een glas water kunnen blijken.
Om 17u zou een persbericht verschijnen van de UCI. Die resultaten over de testen zouden toch stilaan moeten bekend raken.
Het is blijkbaar op dit moment ook niet eens zeker of er effectieve besmettingen zijn in de UAE-tour. Hopen dat er niks aan de hand is en die mensen van RCS straks het vliegtuig opkunnen richting Italië.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.