Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 51 ... 100 101
De Tourminator

'@Jeffrey81 Volgens PCS en Sporza rijden Stybar en Lampaert 7 van de 8 koersen hetzelfde .....

raymankapeens

heb nu al 10 keer matthews eruit en stuyven erin geklikt, weet alleen niet wat ik met die extra 500k moet dan.....

Elpiedro

Ik vind er eigenlijk niets meer aan door al die onzekerheid. Voelt een beetje als zonde van de tijd om alles te analyseren terwijl je niet weet of koersen doorgaan of welke renners zullen starten

Jeffrey81

Tourminator: Kan zijn dat er iets veranderd is sindsdien. Ik zie nu hetzelfde als jij inderdaad (al zijn het er 7 van de 9. 7 keer starten ze samen, en dan Stybar nog SB en Lampaert nog DVV) maar dan was het waarschijnlijk vooral Strade waar ik eerder mijn keuze op heb gebaseerd.

Rawolf

Dat noem je dus 7 van de 8 want ze rijden er elk 8 :p.

La Primavera

Over Stybar gesproken, die is dus morgen 1e kopman af...

arjenzvob

'@ La Primavera: geen enkele renner zegt in de interviews dat hij top is, op Teuns na. De rest dekt zich allemaal in, zoekt excuses en wijst naar anderen.

Laatst gewijzigd
La Primavera

'@arjenvzob Dat is waar, er zijn er ook weinig die naar het openingsweekend toe pieken. Maar Styby geeft toch aan het anders aan te pakken dit jaar. Dat is voor mij wel voldoende reden om hem dan niet bovenaan te zetten.

Jeffrey81

'@rawolf: Dat ligt er maar helemaal aan of je naar het aantal koersen per renner, of het aantal koersen totaal kijkt. Maar prima joh...wat jij wil....;)

Dat nieuwe interview met Stybar is wel weer k*t inderdaad. Zal in de loop van de dag nog eens nadenken. Zeker over de kopmankeuze voor morgen.

Laatst gewijzigd
Florian

K kan het interview momenteel niet bekijken. Kan iemand kleine samenvatting geven?

La Primavera

'@Florian De titel van het artikel zeg eigenlijk al voldoende. ;)

ZDENEK STYBAR TEMPERT VERWACHTINGEN: “ANDERE VOORBEREIDING OM LATER TE PIEKEN”

Jeffrey81

En hij vindt het kutweer, dus hij verwacht zeker niet zijn beste niveau te halen.

Sjonge Jonge

Als ik het zo allemaal eens lees is niemand nog echt in vorm/conditie, kan niet met slecht weer omgaan, ziek dan wel opkomend griepje.
Toch zullen er 3 kopmannen voor Omloop gekozen moeten worden, vraag is of we geloven wat er in interviews wordt gezegd.

Voor Kuurne lastig in te schatten of sprinters nog terug kunnen keren, ik verwacht toch de sprinters met inhoud (Kristoff, Trentin, Colbrelli, Stuyven) hier vooraan. Maar ik heb geen 3 van dat soort mannen in mijn team, dus hier ook nog lastig wie kopman te maken.

Nog uurtje of 20 om dat te gaan bedenken.

Cerebral36

Klaar met dit klotegedoe. Het is zo geen spel meer man. Matje gaat lekker mee, Flip blijft thuis.

Wellens GvA Naessen caps in OHV
Trentin Bol Merlier caps in KBK

We nemen er een Coronaatje op.

Succes mannen !

raymankapeens

Bol staat nog maar op 1 startlijst? Alleen Kuurne?

SvenVDB

'@wielerliefhebber:

1x 1e kopman met winst in Kuurne. Prima toch 😁

300 punten voor 500.000 fictieve euro’s 😝

vasnd

'@Cerebral 2008 belde, ze wilden het volk terug ;).

(OHN tegenwoordig, ik doe het ook nog vaak fout..)

ditisdavid

Is er trouwens geen forumpoule dit jaar of heb ik de link gemist?

Jori

Bol is ook ddv,gw, en pr.

Cerebral36

'@vasnd Touche my friend :)

Jasperdewaal11

Team compleet nou hopen op dat ik er ook verder vanaf blijf :P

Treenert

Zó hier ook weekend. Twee pagina 's teruggelezen, moeten er hier van de stress wat ongesteld worden? Geneuzel.

Tot dusver nog niets veranderd aan mijn strijdplan. Denk wel dat ik Naesen ga offeren, alternatieven genoeg, ben Kristoff tóch nodig.

Laatst gewijzigd
tunix

Wat een onzin al die corona. Matje en Flip gaan mee

ditisdavid

Volgens Jumbo-Visma worden zowel Strade als MSR afgelast als RCS (de organisatoren van beide koersen en de UAE Tour) niet deze week uit de Emiraten weg kunnen. Geen idee of ik mijn selectie ervoor om ga gooien, motivatie om te puzzelen is een beetje weg omdat er best wel eens meer koersen uit konden vallen.

Anderzijds is er nog niemand positief getest en meldt de RAI dat de vermoede gevallen alleen vergelijkbare symptomen hadden dus zou een storm in een glas water kunnen blijken.

Laatst gewijzigd
GlennTour

Om 17u zou een persbericht verschijnen van de UCI. Die resultaten over de testen zouden toch stilaan moeten bekend raken.

Het is blijkbaar op dit moment ook niet eens zeker of er effectieve besmettingen zijn in de UAE-tour. Hopen dat er niks aan de hand is en die mensen van RCS straks het vliegtuig opkunnen richting Italië.

1 2 ... 51 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.