Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 52 ... 100 101
Twaburov

SHE nog steeds niet te koop..

vasnd

Er valt sowieso geen (waalse) pijl op te trekken. Één positieve test in Vlaanderen en het kan er weer totaal anders uit zien. Ik zet wel redelijk fors in op het openingsweekend, just in case. Die puntjes kun je maar binnen hebben ala(phillipe) valpartijen in grote rondes.

Laatst gewijzigd
FFD

Weet iemand wat Haig ongeveer wil gaan rijden dit voorjaar?
Kan daar helaas weinig van vinden, is nu echt in goede doen!
Voor 500 000 toch een prima opvuller als ie zijn koersen mag rijden

TrEb

Zo, de 3 kopmannen voor morgen staan bij mij vast. In willekeurige volgorde: Jungles, Küng en Avermaet.

TrEb

'@ FFD, Als Haig nu in vorm is en in april nog een paar koersen meepakt, dan mag je je eigen best afvragen is die vorm er dan nog...

Ludi

Wel echt weer voor kung he, morgen! Ik verwacht trentin ook vooraan.

vasnd

'@TrEb Gewaagd, kopmanschap voor iemand die sinds 2017 nog maar een keer top 10 heeft gereden. Stoere keuze!

FFD

'@TrEb, zeker een goed punt haha. Gaat Vuelta doen dit jaar, dus opzich zou het kunnen om 3 keer te pieken. Alaflip deed het vorig jaar ook (ik weet dat dit een andere categorie coureur is).

TrEb

Kung heb ik inderdaad vanwege het weer als kopman gekozen.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Heb Kung wel in de ploeg maar kopman nog niet

-Wielerfan

Bauhaus of Sarreau..
Wie zouden jullie kiezen?

Dit is echt mijn laatste twijfel/keuze.
#alvast bedankt, en veel succes iedereen👍

Koningpost

Zelfde weer als World Championships - Road Race van afgelopen jaar. Pedersen, Trentin en Kung maken goede kans.

Florian

Ik ben benieuwd naar iedereen zijn team van morgen. Drop je team maar + waarom/argumenten.

Poeksel

Maar niet voor morgen kwart voor twaalf graag.

SvenVDB

'@Wielerfan: Ik zou voor Sarreau gaan. Zekerheid van genoeg wedstrijden.

canard de toilette

Zo dus Arjen heeft weer eens zijn ware gezicht laten zien,
Ditmaal aan Jordi

Arjen geef ons ook eens wat uitslagen om jouw wijsheden te onderbouwen? Als Le Canard alle berichten leest durft hij het wel aan om alles op het openingsweekend te zetten.

Zelf bij navraag bij Scorito:

Mijn geliefde , zeer wijze en weledele Le Canard,

Mocht een koers worden afgelast, dan kunnen er vanzelfsprekend geen punten worden verdiend in de betreffende koers. Er zal dan ook geen vervangende koers worden opgenomen in de kalender van het Klassiekerspel. Mocht een verplaatste koers op een andere datum worden verreden, dan telt de koers enkel mee als deze vóór 1 mei 2020 wordt verreden.

Sportieve groet,
Team Scorito

Goed doe er je voordeel mee, en luister je liever naar Arjen, vergeet dan niet dat zijn lievelingsgebak een “bolus “ is en “mossels “. Iets anders zijn dan bij ons in de randstad.....

Succes dit weekend en geniet van het geluid van de brekende sleutelbenen op natte kasseien.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Niemand heeft één gezicht. Iedereen krijgt het gezicht te zien die het meest past bij zijn of haar gedrag.
Morgen post ik een uiteenzetting van mijn keuzes, na de start.

GlennTour

https://sporza.be/nl/2020/02/28/titelverdediger-julian-alaphilippe-past-voor-milaan-sanremo/

Treenert

Zal ik er nog eens één in het hoenderhok gooien? Bouhanni rijdt De Panne.

Pim96

Geen Vdp geen Sagan wel Flip en een gebalanceerd breed team. Denk dat ik wel tevreden ben

Ludi

Ik verwacht niet dat iemand MSR rijd, dus flip ook niet vind ik niet zo erg

Jopster

Nemen mensen speciaal renners mee voor strade of MSR, lijkt mij dat iedereen die standaard in zn team heeft.

RooieGek46

Man man man, ik twijfel zo over Jungles of Lampaert 🙈🙈

Treenert

'@Jopster ----> Gilbert?

Il Partigiano

Geen Mathieu, maar gekozen voor een brede selectie en daar zowaar tevreden mee. Extra ingezet op het eerste weekend, met alle perikelen op het moment kun je de punten maar vast beter binnen hebben. Risicootjes genomen met Stuyven en Colbrelli, een voorgevoel (nergens op gebaseerd) dat ze er dit voorjaar weer staan en dan kunnen het mooie koopjes zijn. Nog één nachtje slapen mensen!!

1 2 ... 52 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.