Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 53 ... 100 101
Treenert

En nog eens iets. Volgens de website v.d. organisatie (i.t.t. PCS) start Ballerini zondag en niet Van Lerberghe (de zgn. nieuwe vaste leadout van Jakobsen). Dat maakt Ballerini wel interessanter als ze hem te pas en te onpas opstellen. Die finisht 'altijd' kort. Iemand hier iets zinnigs over te zeggen c.q. iets aan toe te voegen qua info?

https://www.kuurne-brussel-kuurne.be/wp-content/uploads/2020/02/voorlopige-deelnemerslijst-KBK2020-02.pdf
(= een update van gisteren)

Laatst gewijzigd
Bruine Anjer

Ik denk dat ik tevreden ben met het team, alleen heb ik nu wellens er in. Iemand enig idee hoe het met de beste man is? Het laatste wat ik hoorde is dat hij kampte met slijmen, maar dat is zon 5 dagen geleden.

Masterw

Benoot of trentin, beiden kunnen lekkere punten pakkers zijn maar ja wie he

Ludi

Allebei

Ajvenema

Ik dump er last minute nog even een:

Vdpoel en politt, of v aert en lampie?

Trentin en politt, of colbrelli en v aert?

Jofferde

'@Ajvenema ik zou zeggen: Van Aert, Lampy,

Voor mij ook 1 keuze dan: Turgis of Kung? En ja ik weet dat Kung iets duurder is

M@thijs

'@ Ajvenema vdp en politt. & colbrelli wva

@Dermeister kung vooral met dit weer

Nog eentje dan alaphillipe consefroy en sutterlin vs colbrelli evenepoel en wellens?

Ook met flip heb ik overal 3 kopmannen

Jofferde

Als je Flip niet nodig hebt, dan zou ik voor de optie zonder hem kiezen

Sloddies

'@Treenert
De lijst van KBK is allesbehalve actueel. Daar staan behalve Ballerini ook Wallays en van Baarle op, die aantoonbaar niet meedoen. Kan verder behalve pcs niets vinden over de plannen met Ballerini.

Treenert

'@ Sloddies: thx, ik dus helaas ook niet. Kan maar zo eens dé verrassing van het voorjaar worden. Zo ook as. zondag áls hij start kan hij in een bepaald scenario winnen, heeft nl. ook nog eens een serieuze sprint. Ik heb hem uiteindelijk niet genomen vanwege te weinig info qua aantal koersen maar ik zou er maar zo eens spijt van kunnen krijgen, dat het maar gezegd is. ;)

@ajvenema: te lastig om te kiezen, kunnen allemaal

@M@thijs: optie 2 in dit vergelijk dus ongezien jouw totale team

Ik stop ermee wat selecteren betreft. Ben er na 2 weken nu wel klaar mee, mijn team staat, iemand interesse in 250k?
Allen veel succes, heb weer genoten van 2 puzzelweken. Laturrrrrr

Laatst gewijzigd
La Primavera

Morgen nog even langs het werk dus geen tijd meer om het team te voorzien van last-minute wissels. Succes allen en moge het koersvirus sterker zijn dan corona.

Pim96

7 Belgen in mijn team. Als het nu niet goed komt dan weet ik het ook niet meer....

Lassayd

In de Brabantse pijl en Brugge heb ik weinig mannen. Brabant is weinig over bekend ook.
De rest ben ik goed vertegenwoordigd. Iemand nog een tip over wie mee te nemen in 1 van de 2 koersen?

zeewolde

volgens hun eigen site rijden ze met Van Lerberghe.
Maar info is van woensdag.

Threeohthree

'@Starlynk: Was er al een Forum poule? Heb hem vooralsnog gemist.

Ajvenema

'@dermeister, ik neig naar Turgis, ook al omdat die een betere sprint heeft, en wellicht meer sprinterkoersen rijdt... kung wellicht beter in rotweer, maar dat baseer ik enkel op die ene wk-wedstrijd.

@matthijs: ik betwijfel of evenepoel er aan te pas komt tegen flipje, en hij rijdt de giro, is het dan handig om in wl en lbl helemaal top te zijn? Misschien wel hoor, ik weet t niet:)

acb

'@Lassayd: Als je Matthews in je team fietst is je probleem opgelost.

Harderijder

Enige waar ik nog over twijfel is Wellens. Kan hem vervangen voor Kung en iemand anders upgrade nu hij niet 100% is, maar breekt me dat later niet op...

ebel1999

Geen Sagan, Vd Poel, van Aert en Lampaert. Probeer lampaert op te vangen met evenepoel en senechal. Verder vind ik het allemaal maar lastig in te schatten! Voor vandaag in ieder geval trentin, van avermeat en wellens. Door het interview met Stybar laat ik die nog even buiten de kopmannen! Succes allemaal!

Derailleurtje

Ik twijfel over Colbrelli en Merlier, ook omdat laatstgenoemde hier ineens een aantal keer genoemd werd. Willen jullie je licht eens over deze 2 heren laten schijnen?

Caene91

Het is afhankelijk van vele factoren van vorm, ziekte, vallen, materiaal, tactiek tot aan een andere die veel beter is toe.. Vandaar de keuze laten afhangen van statistiek.

De ploeg van de vorige winnaar eens goed geanalyseerd en van daaruit een selectie gemaakt op vlak van verdeling type renners, aantal renners aan de start van de verschillende wedstrijden..

Kiezen is verliezen, zo veel is duidelijk. In het proces vaak veranderd en altijd is het wel iets die wringt. Nu is de keuze gemaakt en zo blijft het tot 11u45. We gaan het doen met de gekozen 20 renners en we zien wel hoe het gaat. Zolang elke renner heelhuids het einde van het seizoen haalt ben ik al een zeer tevreden man. Want bij het analyseren van de resultaten van vorig seizoen toch nog even terug een krop in de keel gekregen.. Hoe vaak ging Bjorg niet gekozen geweest zijn ..

Uitendelijke conclussie: mijn twintig renners zijn volgens de nu beschikbare info goed voor 130 deelnames in de ''scorito-wedstrijden''

Laatst gewijzigd
acb

'@Derailleurtje: Beide prima opties lijkt me. Colbrelli lijkt in vorm, reed goede tijdrit in Andalusië. Staat op veel startlijsten en kan in veel wedstrijden punten scoren. Je gebruikt hem misschien een of twee keer als kopman, bijvoorbeeld in KBK. Merlier gebruik je misschien vaker als kopman, in Panne en Frankfurt. Alleen niet zeker of hij in laatste start. Scoort misschien ook nog teampunten in Roubaix. Niveau is iets meer een gokje voor mij.

De Tourminator

Gisteren toch nog een keer wat aangepast ..... Vanmorgen niet meer. Ik ga het proberen met een team in de breedte. Geen MvdP, geen Flip en geen Sagan 🙈

Iedereen veel succes met de kopmantwijfels en het volgen van de klassiekers. Met Scorito is dat toch wel veel leuker 😃

RooieGek46

Jungels of Lampaert?

Jofferde

Lampaert, meer ritten

1 2 ... 53 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.