Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 54 ... 100 101
Caene91

Omloop Het Nieuwsblad (HLN)

***: Van Avermaet

**: Benoot, Kristoff, Stybar, Teuns

*: Gilbert, Jungels, Küng, Lampaert, Naesen, Pedesen, Teunissen, Trentin, Vanmarcke, Van Aert, Wellens

user27311

Ik zit nog met een laatste dilemma waar ik maar moeilijk uit kom. Van der Poel Fuglsang of Flip en Naesen. Flipje is natuurlijk wel een zekere kopman in de Waalse klassiekers. Van der Poel voor de Vlaamse klassiekers. Maar hij is natuurlijk duurder en het is maar de vraag wat hij rijdt. Naesen vind ik een minder zekere kopman voor Vlaanderen dan van der Poel. Fuglsang kun je natuurlijk prima als kopman opstellen in de Waalse klassiekers (als hij ze allemaal rijdt...)

klein gakballeke

Iemand enig idee hoe t dit moment met Tim Wellens gaat? Hoe ligt zijn vorm? Gaat hij er staan vandaag? Aangezien er afgelopen week nog een post online kwam dat hij aan het vechten is om niet ziek te worden.

BlackManager

Vanmarcke en Benoot of Teunissen en van Aert... Lastig lastig

Kaassoufflé

Laatste keuze: Bettiol vs Pollit vs Pedersen

Hoor graag ook jullie argumentatie.

user27296

Mijn kopmannen voor omloop:

Van avermaet
Teuns
kRISTOFF

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Mijne laatste twijfel is Benoot of Wellens. Voorlopig voor de laatste gegaan. Iets meer zekerheid in de heuvels, maar ik sluit niet uit dat Benoot één van de verrassingen gaat worden..

Marsthinaikos

Wisselen en twijfelen vlak voor de deadline...niet doen mensen :) :)

barceman

Vanochtend team aangepast om van aert voor Wellens er in te doen. Maar kom er nu achter dat ik dan in de knoop kom voor Brabantse pijl met alleen evenepoel als topper. Of zien jullie hier nog meer toppers meedoen?

Wouter Zin

Waar iedereen zo te zien zich druk maakt over de duurdere versies ben ik alleen aan het twijfelen over de €750.000 en €500.000...nog ander half uur

hartstikkebedankt

Geen tijd gehad om er nogmaals serieus voor te gaan zitten dus we gaan gewoon met MVDP rijden. Eerlijk gezegd vergaat mij het plezier in het spelletje ook wel nu er zoveel onzekerheid is over races die wel of niet doorgaan.

user27311

'@ Zico Helemaal met je eens. Als ik kijk naar wie ik hey liefste kies als duo is dat van der Poel en Fuglsang. Punt is alleen dat bij beide veel onzeker is over hun programma. Met Flip en Naesen zou ik voor zekerheid gaan.

Lassayd

Simmons is een leuk talent maar zien jullie hem echt punten pakken?
Dat is de laatste twijfel in mijn team.
@Stijn ik ga voor dezelfde kopmannen alleen in een andere volgorde.

Ludi

Baal echt. Was al een paar dagen niet aan mn team gekomen met MvdP. Maar als hij strade niet kan rijden en MSR niet door gaat vind ik hem wel fors duur.. pfoe..

Karperdrol

2,5M voor 1 renner nog...
Asgreen, senechal, vanmarcke, Degenkolb...? Wie zouden jullie kiezen

arjenzvob

Hoe betrouwbaar zou dit zijn:

https://gaviria-vrienden.be/nieuws-gaviria/15-nieuws-fernando/99-programma-fernando-2020

Simonhout

Kwam er net achter dat Bettiol niet heel veel rijdt, klopt dat? Was eerst een zekerheid maar heb nu maar eruit gehaald van Trentin.

RooieGek46

'@SvenVDB

Ik heb Benoot net gewisseld voor Wellens. Inderdaad ook omdat hij de BP rijdt!

KV

'@simonhout: waar haal je die info? Gewoon uit PCS? Want hij zal echt wel meer rijden dan dat. Ik ga uit van zijn programma van vorig jaar. Begon toen ook met Strade.

Noobienew

wie post zijn team nog ff zodat ik kan spieken :)

kevinraar

mij kopmannen voor omloop

1 lampaert
2 gilbert
3 kristoff

KV

'@arjen: ik dacht wel dat hij meerdere wedstrijden ging rijden. Verwachtte enkel Roubaix ipv RVV (had ook ergens artikel gelezen dat hij dit jaar absoluut Roubaix wou rijden, of hij daar een resultaat kan rijden is een andere vraag natuurlijk). Dacht ook dat hij wel MSR ging rijden...

arjenzvob

'@KV: Ja, ik heb alles afgestruind, en weet dat hij MSR als doel heeft, maar ja.... En dat PR een droomkoers voor hem is. Dit is een website van fans van Gaviria, hoe zouden ze dit weten? Zorgde bij mij in ieder geval voor twijfels.

Simonhout

'@KV Als hij hetzelfde rijdt als vorig jaar rijdt hij alleen E3, Gent, Dwars door Vlaanderen en de RVV. Uitgaande dat de wedstrijden in Italië niet doorgaan en daarna waarschijnlijk niet meer rijdt omdat hij zich wil richten op de Giro

KV

'@arjen: ik laat hem staan :-p de andere 1,5m opties zijn niet echt beter (zeker niet als MSR wss niet doorgaat). Had eerst Merlier staan, kan wel scoren ik KBK, De Panne én GW, maar hij kon me niet overtuigen in Turkije (moest daar in de 2de rit lossen op een bergje dacht ik)

1 2 ... 54 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.