Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 61 ... 100 101
ditisdavid

2 dagen, 2 winnende renners. Alleen ook 2 keer niet een van de kopmannen :p en verder alleen derde kopman Stuyven in de toptien.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Wow. Asgreen in m'n team en gegokt met Jakobsen als 1e kopman tegen de stroom in! Fijn dat hij toch 4e wordt.

raymankapeens

Reed Bol rechtdoor bij die rotonde?

Kpenty

Teleurstellende koers om naar te kijken zeg. Niks gebeurd op de hellingen. Ploegen die niet willen wegrijden, maar ook niet willen werken voor een sprint. Kopmanpunten helemaal verneukt door Trentin die voor Van Avermaet zit te werken en Degenkolb die sterk was maar zich liet insluiten in de sprint, zijn knechten waren echt zwak. Gelukkig kon Kristoff nog sprinten, was dan ook blij om te horen dat Philipsen gelost was, want was er al bang voor.

Pietje Precies

Nja, Wellens is zeker ook een allrounder, maar in die andere koersen pakt ie denk ik punten die corresponderen met een prijskaartje van 1.25-1.5 miljoen.

Puur door deelname (en kopmanfactor) aan de Brabantse Pijl komt daar vervolgens een miljoen bovenop.

Ik vind het buitengewoon knap van Scorito hoe ze een potentieel schitterend spel zo verkloten door een absurde captainfactor + door kleine koersen zo belangrijk te maken. En dan hebben we nog mazzel dat de Scheldeprijs tegenwoordig geen onderdeel meer van het spel is.

Maar het kan altijd erger: het F1-spel.

Bol was denk ik diegene die net op tijd wist te herstellen (door de ruime rotonde te nemen), maar daarmee was zijn koers wel klaar...

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Gelukkig amper iets van gezien...

Maar wel tevreden met Cap2 Kristoff, en met Halvorsen en Hofstetter bij de eersten. (Huidige uitslag bij Scorito klopt niet).

Even afwachten nog waar de rest is geëindigd, met name Cap1 Naesen en Cap3 Stybar.

Florian

Kristoff als captain en nizzolo en colbrelli in de top 10. Ik ben tevreden.

Martijn Sollie

Asgreen winnaar, Kristoff 1e kopman, Stuyven 2e kopman. Ik ben dus zeer tevreden vandaag 😊

Gladiool

Als dit een voorbode wordt voor de rest kan ik snel afhaken. Zowel voor Scorito als liefhebber. Als je niet wil winnen dus niet meewerkt kun je alles schriftelijk afdoen.

Ragnar Lolbroek

Captains Jakobsen, Kristoff en Stuyven. Verder nog Hofstetter en Colbrelli in de top 10. Keurig 744 punten gehaald. Mooi scorito resultaat bij een toch behoorlijk saaie wedstrijd.

Ludi

Colbrelli, hofstetter en capts kristoff en stuyven top. Naesen jammer, maarja. Mag niet klagen.

La Primavera

Met alleen Kristoff en Colbrelli in de punten een zwaar dagje. Gelukkig wel Kristoff als 3e kopman. Hopen dat Strade doorgaat volgende week, daar moet ik wel goed kunnen scoren.

Jeffrey81

Vooralsnog zie ik maar zes groene lampjes voor volgende week. Wel vijf hele mooie, maar wat meer zou wel fijn zijn....

Zadelpen

Ons glas is nu al half leeg gelopen. We zitten op een schamele 50%........

Hier past alleen stilte en bezinning.

Laatst gewijzigd
Klassiekerspeliseengrap

'@PietjePrecies

Speciaal een account aangemaakt om mede te delen hoe eens ik het met je ben.

Het slaat nergens op dat kopmankeuze eigenlijk belangrijker is dan wie er überhaupt in je team zit. Ik had Asgreen vandaag maar de punten vallen mee omdat ik Naesen als 1e captain had. Tijdens de scoritos in de grote rondes is het allemaal een stuk beter geregeld. Die teampunten voor plek 2 en 3 mogen overigens ook wel weg.

Nul verstand

De Omloop bracht mij 508 punten en vandaag 466 punten. Zie genoeg deelnemers die hoger hebben gehaald, maar ben best tevreden met plek 174 (90,8%). De deelnemers die toevallig hoog hebben gescoord, vallen er toch nog tussenuit.

Wel opvallend trouwens dat veel mensen laten weten Hofstetter te hebben, maar ik hem op het forum niet of nauwelijks voorbij heb zien komen.

Laatst gewijzigd
Martijn Sollie

'@ NulVerstand Ik heb m meerdere keren in en uit mijn team geklikt. Hij rijdt vrij veel wedstrijden, heeft een degelijke sprint in de benen en zal EF ook wel rijden waarschijnlijk. Uiteindelijk heeft hij de schifting bij mij net niet gehaald

Ludi

Hofstetter staat er bij mij bij door gebrek aan betere sprintalternatieven die ik nog niet had voor hetzelfde geld of minder en die een vergelijkbaar schema rijden. Zelfs de 1.5m alternatieven vond ik niet bijzonder veel aantrekkelijker om mezgec te downgraden naar bol (had 250k over). Mezgec, ackermann, viviani, kristoff en de niet pure sprinters zoals colbrelli, stuyven, matthews, trentin had ik al. Nog meer geld vrijmaken voor jakobsen vond ik vrij overdreven.

Hij lijkt de panne te rijden, reed vandaag, nog een paar keer en hopelijk ook frankfurt. Verder reed hij vorig jaar iedere keer dat hij mee mocht rijden eigenlijk top 20 volgens mij en hij lijkt dit jaar wat meer ritten te krijgen en leek best in vorm eerder dit jaar.

Laatst gewijzigd
acb

98%, zit goed in elkaar dit spel!

rev

Gister 717 en vandaag 610 punten sta nu voorlopig op 99,9% heerlijk begin, ben benieuwd of me team dat kan volhouden. Hoe staan jullie er voor? Valt het mee of tegen?

Papa Bart

Mijn enige en maar uiterst armetierige troost: er zijn een stuk of 300 wielerflitsers die het nóg slechter hebben dan ik. Mijn enige directe puntenpakker:....jawel, Oeroeboeroe!!! En anders dan gisteren was dit maar een laf koersje, volkomen platgereden door DQS. Niets dan goeds over Asgreen, mooie solo, maar wel wat saai..

Wat hoop ik dat de SB doorgaat, al sinds de zege van Kolobnev vind ik dit één van de allermooiste wedstrijden van het jaar.

arjenzvob

Gaat redelijk. Gisteren dramatisch en baalde van het niet hebben van Stuyven. Nu op 86,8%. Is oké maar na gisteren ben ik blij. Op naar de volgende, hopelijk Strade!

Ludi

Strade is toch wel een van de mooiste van het jaar, echt een individuenrit.

Wellens Nietens

Ik ben er bang voor, schijnbaar bijna 600 nieuwe gevallen in Italie vandaag... Maar hoop ook dat het doorgaat, heb veel vertrouwen in mijn delegatie voor SB!

Phoenix0000

Heb Fuglsang en Sagan uit selectie gelaten met oog op Corona. Maar mijn wielerhart hoopt op doorgaan.

1 2 ... 61 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.