Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 67 ... 100 101
GreenDay

'@Djoop: kan jij alsjeblieft wat vaker reageren? Het maakt mijn dag namelijk goed! ;) Spot on.

@Kj: je weet helemaal niet of het coronavirus "in principe nooit zo dodelijk wordt". Virologen hebben al aangegeven dat het coronavirus wellicht een vaste waarde wordt de komende jaren, net zoals dat nu al met influenza gebeurt. Pas op met uitspraken doen over zaken waar je eigenlijk niet in geschoold bent. Ik laat een loodgieter ook mijn wc herstellen, anders komen er geheid problemen van.

rbc1912

'@Djoop: dat is toch allang besloten. Mits vóór 1 mei

Rawolf

Daar hebben we Nasi weer met halve a4tjes over luttelheden :p

SvenVDB

Voor de helden die zo vrezen voor hun Scorito Index heb ik slecht nieuws:

Ongeacht wat er gebeurt, gaat het spel sowieso meetellen voor de Index. Deze is in het begin van het jaar bepaald en kan niet aangepast worden.

En hier nog eens de duidelijke regels die Scorito vooraf heeft opgesteld:

Mocht een koers worden afgelast, dan kunnen er vanzelfsprekend geen punten worden verdiend voor de betreffende koers. Er zal dan ook geen vervangende koers worden opgenomen in de kalender van het Klassiekerspel. Mocht een koers op een andere datum worden gehouden, dan telt de koers enkel mee als deze vóór 1 mei 2020 wordt verreden.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ja precies Sven, boeit me niet behalve dat het plezier in het spelletje voor mij wel afneemt

elkey21745811305

Ik was blijkbaar de enige die dat niet wist. Totaal onnodig om het dan vetgedrukt nog even dik aan te zetten.

@Greenday; hulde voor je goede, jedoch tamelijk unieke smaak. Ik zou graag zeggen "dat hoor ik wel vaker", maar het tegendeel is waar.

SvenVDB

No offense Djoop, was gewoon ter info voor iedereen :)

Zadelpen

Dit is overmacht en onnodig om elkaar in de haren te vliegen. Soms gaat het totaal anders dan dat je verwacht. Wij van team Zadelpen hebben daar zowat elke ronde enorm last van.

Take one on the chin and move on!

DKrikk

New dates proposal:

(10/10 Lombardia)

17/10 Strade Bianche
18/10 GP Larciano
21-27/10 Tirreno Adriatico
31/10 Milano - Sanremo

Dat zal een leuk toetje van het seizoen worden als dit zo doorgaat. (Helaas wel dus na 1 mei)

Jori

Kijkende naar mijn team is het vooral jammer dat MSR niet doorgaat, hoewel er voor Strade ook een mooi team stond, enkel geen MvdP die toch ziek was, Sagan die bijna niemand heeft en Fuglsang en Schachmann (want die houden nu nog maar 2 races over en dat vond ik te weinig). Toch is het meer jammer dat Strade niet doorgaat, onwaarschijnlijk hoe mooi en hard daar gekoerst wordt, meer soort man tegen man.

Wel straks ook interessante verschuiving: Paar renners die nog hoogtestage hebben gedaan en paar renners die hebben gekoerst in Parijs-Nice, benieuwd hoe zich dat gaat verhouden.

Alternatieve kalender is gewoon na het seizoen geplakt? Komt eigenlijk nog prima uit, behalve dat de vakantie voor de renners dan wat later zou beginnen.

Laatst gewijzigd
Charlie33

Als topicstarter heb ik een voorstel: Zullen we dit topic sluiten? De kans is klein dat er nog uberhaupt voorjaarsklassiekers gereden gaan worden dit jaar. We worden alleen maar gefrustreerder als we blijven balen van ons mislukte poultje.

raymankapeens

Nee joh, Waalse klassiekers worden wel verreden

Jori

Alle ballen op EF :P

Jeffrey81

Nee, laat m alsjeblieft open. Er valt vast nog genoeg te bediscussieren de komende maanden.

Florian

Ja ,leuk over een virus discussiëren... Al die lappen met tekst zeg, om moe van te worden.

Jasperdewaal11

Kan je beter discussiëren over welke ploeg en welke renners het best kunnen omgaan met deze onzekere tijd ;)

Wie behoud de focus en de vorm? En wie pakt koersen mee die hij normaal niet doet vanwege dit allemaal ?

Zijn interessantere onderwerpen dan dat K -virus.

Valvuillerdemoz

'@jasperdewaal: C-virus. Corona is niet met een K

Wellens Nietens

Of we gaan gewoon 3 weken lang voorbeschouwen op Brugge-De Panne. Wie zal ik als eerste kopman nemen, Ewan of Ackermann?

Valvuillerdemoz

Brugge-De Panne. Misschien een idee om daar dan maar weer een echte Driedaagse van te maken, zodat we weer voldoende etappes voor het Scorito spel hebben? Met Viviani, Ackermann, Teunisse en Keukeleire heb ik vast een bovengemiddeld aantal deelnemers. En misschien dat Bol, Bauhaus, Phillipsen en Kristoff nu ook wel mee gaan doen!

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

'@ valvuillerdemoz goh meen je niet!

Gladiool

Ik zit hier alleen,
Op een te stille bank
Ik had eigenlijk naar de Strade verlangd
Maar de mensen ze klage
Er zijn tien man ziek
En dan denk ik aan vroeger
Want toen was er griep

Jaaaalalallaa

Raimondas Roomsaus

Geen zandweggetjes...
Geen stofhappende renners...
Geen RAI televisiemotoren...
Verdere klassieke wielervoorjaar op de tocht...
Bestaat het begrip lentedepressie eigenlijk?

rbc1912

'@Raimundas: vanaf nu wel

Wouter Zin

Kunnen ze de eerste rit van Parijs Nice niet mee laten tellen...heb nummer 1,2,4,5,8,10,12 en 15.

Rawolf

Ik ben wel blij met Schachmann, Teuns en Benoot. Lijken allen klaar voor de klassiekers die nog komen gaan.

1 2 ... 67 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.