Ook hier 16 renners voor 34 miljoen, dus dure renners die ik in eerste instantie niet wilde nemen nu maar weer overwegen. Zo op het eerste gezicht is de enige renner die ik niet heb en ik wel zou gebruiken als een kopman Alaphilippe. Met dit budget lijkt hij dus rendabel voor me bij 3 races en 2 kopmanschappen (al zou dat natuurlijk nog wel moeten blijken).
Wielerflits wacht op aankondigingen van de ploegen zelf. Daarentegen is de startlijst van EF via de Waalse Pijl site dus bekend. EF maakt er soort wedstrijdje van om hem als allerallerallerlaatste bekend te maken. Voorheen was dat hun enige manier van de schijnwerpers te halen en sindsdien is het dus traditie :p
Madoaus zeker niet niet overwogen. Hij heeft de pech dat ie geen goede sprinter heeft voor de sprintkoersen waar hij mee doet. Dat zorgt er eigenlijk voor dat ie in praktijk niet enorm veel "mee doet". Maar mogelijk nog steeds een van de betere 750k. Al zijn er mogelijk nog betere.
Ik heb na 28.5m (12 renners) eigenlijk alle renners wel gekocht die ik per se wil. Daarmee zit ik al bijna aan overal een zinnige kopman. Voor 34m heb ik overal minimaal 4 opties, volgens mij. Voelt toch gek. Met overige budget of flip en wat mindere goden of wat meer 2m+ ers.
Maar zoals ik hierboven zie is dat bij meer spelers het geval :p
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.