Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 76 ... 100 101
Ludi

Oeps

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

'@Poeksel: Is Lammertink goed in vorm denk je?

Colbrelli voorlopig alleen Binck Bank. Zullen vast nog wat klassiekers voor hem bij komen. Maar geloof niet dat ik hem op basis daarvan ga meenemen nu.

Platje

Vooral Brabantse Pijl en Brugge waar ik zwakheden in mijn team zie.. voor RVV en P-R heb ik daarentegen teveel toppers, zeker met de onzekerheid of het allemaal wel doorgaat. Moet ik wel een Politt voor deze 2 rondes meenemen? Startlijsten waren wel lekker geweest nu..

JimKro

We hebben Serry nodig voor Brabantse Pijl!!

rev

Oliver Naesen net over de finish geduwd, ben benieuwd hoe erg ze blessure is. Anders moet ik hem er uit klikken voor morgen. Iemand al ergens kunnen lezen hoe ernstig t is?

Genomico

Ook hier 16 renners voor 34 miljoen, dus dure renners die ik in eerste instantie niet wilde nemen nu maar weer overwegen. Zo op het eerste gezicht is de enige renner die ik niet heb en ik wel zou gebruiken als een kopman Alaphilippe. Met dit budget lijkt hij dus rendabel voor me bij 3 races en 2 kopmanschappen (al zou dat natuurlijk nog wel moeten blijken).

Laatst gewijzigd
Ric

Zie de naam senechal.
Die rijdt er 3 waaronder de Scheldeprijs en Gent Wevelgem...niet echt een interessant programma toch?
Wel benieuwd Sam Bennett echt de 3 ‘sprint’ klassiekers gaat rijden zoals het gerucht gaat.

user27311

Ik twijfel over Teunissen en Pedersen voor de laatste plek in mijn team. Ze rijden een vrij identiek programma. Teunissen scoort de laatste jaren sterk, maar Pedersen is dit jaar met name in de sprint sterk. Van wie verwachten jullie meer dit jaar?

danusz1986

Mensen die Madouas overwegen? Rijd veel, maar een paar rare vlakke koersen.

arjenzvob

Worden mooie namen genoemd. Vandaag eens goed onderzoek gedaan. Kasseivreters ga ik niet al te veel nemen, (macht)sprinters daarentegen wel! Morgen deel ik mijn team, met onderbouwing.

La Primavera

'@Daan Dijkema Leuk feitje.. In totaal staan er momenteel 411 verschillende renners op de startlijsten en daarvan rijdt Madouas de meeste koersen, namelijk 7/9.

Starlynk

Jammer genoeg voor hem krijg je geen punten voor het meedoen :p

Jasperdewaal11

EF selectie voor waalse pijl is ook al bekend op hun site maar toch nog niet op wielerflits, lekker op tijd boys ;)

Jori

Wielerflits wacht op aankondigingen van de ploegen zelf. Daarentegen is de startlijst van EF via de Waalse Pijl site dus bekend. EF maakt er soort wedstrijdje van om hem als allerallerallerlaatste bekend te maken. Voorheen was dat hun enige manier van de schijnwerpers te halen en sindsdien is het dus traditie :p

JapieJapo

Madouas 1 van de eerste die ik erin heb geklikt. Ik zoek nog een extra sprintertje van 750K. Ik heb nu Martinez erin staan...

Ludi

Madoaus zeker niet niet overwogen. Hij heeft de pech dat ie geen goede sprinter heeft voor de sprintkoersen waar hij mee doet. Dat zorgt er eigenlijk voor dat ie in praktijk niet enorm veel "mee doet". Maar mogelijk nog steeds een van de betere 750k. Al zijn er mogelijk nog betere.

Ik heb na 28.5m (12 renners) eigenlijk alle renners wel gekocht die ik per se wil. Daarmee zit ik al bijna aan overal een zinnige kopman. Voor 34m heb ik overal minimaal 4 opties, volgens mij. Voelt toch gek. Met overige budget of flip en wat mindere goden of wat meer 2m+ ers.

Maar zoals ik hierboven zie is dat bij meer spelers het geval :p

Laatst gewijzigd
rev

Voor nu is me team dit, ik denk dat ik hier toch best ver mee kan komen.
Van der Poel
Van Avermaet
Stuyven
Kristoff
Gilbert
Benoot
Degenkolb
Pedersen
Keukeleire
Kwiatkowski
Pogacar
Wellens
Teuns
Woods
Hirschi
Cosnefroy
Philipsen
Ackermann
Merlier
Walscheid

Platje

Ik denk dat je wat weinig sprinters hebt..

rev

'@platje
Bedankt voor je mening, ik ga is terug naar de tekentafel

Jasperdewaal11

6 + 2 halve sprinters weinig ?

Platje

Het is maar 1 mening he dus laat je vooral niet door een niet die-hard volger van het wielrennen je hele team omgooien :)

Edit: Jasper, ik zie duidelijkere favorieten voor de sprintetappes dus meer mogelijke kopmanpunten. M.i. draait het vooral om de 3 kopmannen

Laatst gewijzigd
jsprunk

Kunnen we een streep zetten door de AGR?

La Primavera

Lijkt me wel.. 10 oktober is er nog precies niks veranderd aan de huidige situatie.

Laatst gewijzigd
rev

Ik vind wel jammer dat morgen deadline is, had graag gezien dat je ergens halverwege misschien nog is je team kan updaten

Platje

Dat maakt Flipje stuk minder interessant, is toch wel duidelijk 1 vd favorieten voor LBL en AGR maar naast de RVV de enige koersen..

1 2 ... 76 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.