Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 77 ... 100 101
nasibal

Als ik flip er uit klik hou ik een paar miljoen over. Die gaat dus gewoon mee.

Poeksel

Andere regio, mogelijk ander besluit? Maar ik ben ook pessimistisch over het doorgaan van AGR.

Laatst gewijzigd
jsprunk

ik ben wel een beetje klaar met dit spel zo.. punten uit het openingsweekend kwijt, startlijsten die een dag vooraf nog incompleet zijn en de rest is nog leeg, wedstrijden die op de tocht staan...

Dit heeft weinig meer met voorspellen te maken. Als AGR niet doorgaat, rijdt Mathieu dan Gent Wevelgem? Rijdt Flipje dan de Brabantse Pijl? Dat zijn potentiële winnaars (en no brainers als kopmannen), of 10M door de plee gespoeld; en welke van de twee is nu een pure gok.

jsprunk

'@Poeksel: de etappe in Sittard-Geleen valt wel onder dezelfde veiligheidsregio

Genomico

'@rev: Zonder Van Aert en Alaphilippe, en daar heb je ongetwijfeld goed over nagedacht, is dit een prima team. Niets meer aan doen.

rev

Ik verwacht niet dat we over een maand dit spel hebben uitgespeeld. Van mij mag scorito dit er uit halen, paar maanden geleden was de situatie ongeveer t zelfde en was het na 2 ritten klaar.

Ludi

Manman. Oke. AGR nu weer twijfelachtig. Kan ik beter gewoon alleen WP en LBL renners nemen? Ik vind dit wel erg jammer zo.

Voor mijn team maakt het, buiten flip, nog maar weinig uit. Maar toch.

Threeohthree

Een klassiekerspel in februari ben ik nog wel voor te porren, maar een klassiekerspel tussen de tour en giro in? Nee dank u. Ik klik er 20 heuvelrenners in en hoop dat we enkel de muur van hoei beklimmen dit jaar. Met een beetje mazzel sta ik dan in ieder geval nog even in een top 10. Altijd leuk.

Poeksel

Onze Deense vrienden schrijven "De organisatie achter de klassieke Amstel Gold Race verwacht morgenochtend te horen of de enige Nederlandse klassieker kan worden afgerekend."

Zal wel 11:31 uur worden.

Pietje Precies

Ik was op de laatste paar dure mannen na behoorlijk content met mijn selectie. En heb ook echt geen zin om nog de selectie aan te passen op dit nieuws. Vermoedelijk/hopelijk zullen de meeste renners dan wel Gent Wevelgem of de Brabantse Pijl rijden.

Voor sommige renners betekent dat wel een stuk minder expected points, mja het is wat het is. Andere renners die je speciaal meenam voor de Brabantse Pijl worden er mogelijk ook een stukkie minder mooi door, mja, we zien wel.

Treenert

Geen AGR wellicht, dan ook het koopje Kämna er maar weer uit gefietst, maar ja die zou dan ook de BP aan kunnen doen en daar ook nog kansen hebben.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Kom maar door met de teams hoor :P

rev

'@genomico
Ik twijfel nog wel hoor, zoals bij de meeste hier is nog niet alles duidelijk. Eigenlijk wil ik Flipje er wel bij hebben, maar dan heb ik denk ik minder renners over de andere koersen. Het is me ook niet duidelijk wat er gebeurt als er koersen worden afgelast of dan t hele spel ook gelijk klaar is. Ik heb dat nog niet ergens kunnen vinden.

JapieJapo

Wat betreft het doorgaan van de AGR. Zoals ik het lees hebben de 3 NL gemeenten waar de Binckbank TOUR zou starten of finishen gezamenlijk besloten dat de koers niet welkom is. Ik denk zelf dat in Limburg hetzelfde wordt besloten en de koers niet doorgaat...

Sosa staat op startlijst WP maar is (nog) niet te kiezen...is toch een aardig klimmertje en krijgt 30 punten extra vanwege de winnaar ;) Ik laat mijn team wel staan al is Alaflip nu wel heeeeeeeeel duur.

Harderijder

Ik laat het ook zo. Enige wat ik zou veranderen als AGR niet door gaat is wellicht Flipje thuis laten, maar aangezien je niet weet of hij dit in een andere race goed gaat maken en ik geen zin heb de puzzel opnieuw te leggen zie ik het wel. Neem aan dat als alleen AGR vervalt de rest gewoon wel doorgaat.

Kaassoufflé

Ik heb nog 1.5 miljoen over voor 2 renners. Wie helpt me uit deze puzzel en tipt 2 renners? Landa, Dumoulin, Keukeleire, Kamna, of iemand anders?

Westland95

Tsja, wat moet je nog over dit spel zeggen. Compleet onvoorspelbaar. Startlijsten niet bekend, wat gaat er door.. zoveel onzekerheden.

Platje

Ik zoek me rot naar een mooie renner voor de BP (en nee, niet MvdP 😀) maar ben hem nog niet tegengekomen.. nog ff tot de deadline..

Westland95

Laatste twijfelgeval in team: Kragh of Kung.

Treenert

'@platje: Gilbert

Platje

Staat op mijn radar maar best duur, verwacht hem verder geen kopman te maken.. hoe kijken jullie aan tegen Drucker? Geen kopman Sagan dit keer..

WilliamS23

'@Platje: Wellens gaat deze ook rijden. Evenals drie andere koersen, waaronder die van vandaag. Gilbert idd ook goede optie. Ik heb ze beide.

Kaassoufflé

Mensen nog met Schachmann? Lijkt werr volledig hersteld, maar zal niet veel koersen rijden...

danusz1986

Ik heb hem gekozen. 2x als kopman kan hij de 100 punten per miljoen wel halen. Maar is natuurlijk wel een risico. Hij mag dan niks laten liggen. ÄHeb elke race zoals de startvelden nu bekend zijn minimaal 6 deelnemers en max 13 voor RVV.

De Condor van Echt

'@soef Ik had hem eerst ook, maar heb hem vervangen door Kwiat, omdat die laatste vooralsnog meer koersen lijkt te gaan rijden. Corona volente natuurlijk...

Eens met degenen voor wie dit spel eigenlijk niet meer hoeft/onspeelbaar vinden. Heeft met voorspellen weinig van doen. Ik gok niet op slechts drie koersen of zo, omdat ik denk dat Scorito het dan weer stillegt. Dus heb gekozen voor een redelijke balans, renners die zoveel mogelijk koersen rijden én op veel terreinen uit de voeten kunnen, en voor elke koers drie mogelijke kopmannen. En dan zie ik wel waar het schip strandt.

1 2 ... 77 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.